Ma trezesc. Il vad pe Urs langa mine care este deja treaz.
- Cum ai dormit? Ma intreaba el cu un zambet asa de perfect.
- Bine! Dar tu de ce nu dormi?
- M.am trezit acum trei sferturi de ora. Si ce faceam? Ma uit la iubirea vietii mele!
Eu incep sa schicotesc iar Urs vine si ma sa ruta scurt si apasat.
- Pot sa iti aleg eu hainele? Intreaba Urs cu o fata de copil curios.
- Bine...
Ma duc sa ma spal pe fata si pe dinti. Cand ma intorc vad niste haine asezate pe pat si oe urs inbracat in niste blugi si un tricou negru.Hainele de pe pat erau niste blugi si un tricou negru. Ma asortez cu Urs. Nucred ca a fost asta intamplator.
- Nu m.ai asortat ca tine intampalator,nu?
- Nup... ne.am asortat intentionat.
Dupa care m.a loat de mana si ne.am dus in bucatarie.- Neata porumbeilor. Vad ca va asortati. Spune Cale cu un zambet pervers.
- Da... a fost idea lui Urs!
Exclam eu dupa ce il sarut pe obraz pe Urs.Ne punem la masa sa mancam clatite cu gem. Mmm..... doamne. Sorin ateste atat de bine.... mă ridic de la masa. Ma duc pe terasa să îi spun lui Sorin ce buba este mâncarea.
- A fost foarte buna mâncarea?
- Mersi!
Si ma imbratiseaza. Când termin îmbrățișarea m.am dus în casă dar nu l.am găsit pe Urs. Până când mă duc în camera lui. El sare de după ușă , închide ușa de la dormitor,si i.a cheila în buzunar.Caută ceva de sub pat cu o privire perversa.
În mintea mea:
Doamne.... ce caută. Vrea să mă împuște. Sigur vrea să mă împuște. O doamne....
Asta se întâmplă în filme. Sunt super panicată si încep sa bat cu pumnul în ușă dormitorul strigând ajutor....O doamne....
A scos o....