Ma trezesc. Îl văd pe Urs stand in pat turcește cu ceva in mafa si alt ceva in alta mana. Când ma ridic si ma pun turceste,il văd pe Urs cu doua cesti de ceai si niste pâine prăjită cu unt într o tava. Încerc să spun ceva dar își i.a mana de la spate si îmi da un buchet de trandafiri.
Ma întind sa il sarut pe Urs. Lung si pasional. Cred că am stat aici cam.... jumătate de oră.
- Dar ce sunt cu toate astea?
- Ai uitat că este aniversarea noastră de 1 lună?
- Da Scuze. Stiu ca nu ma mai vrei ier...
Si Urs îmi închide gura cu in sarut scurt si dulce. Ador când nu ma lasă să termin de vorbit. Mâncăm ce avem de mâncat. Eu vroiam sa strâng din pat,sa fac patul si sa pun florile in apa dar Urs nu m.a lasat. Eu am stat pe scaunul de la birou râzând de el ca se chinuie să facă un pat. Până la urmă a terminat toată treaba.Când vreau să ies ma trage de mana in semn să nu plec.
Vine la mine și îmi pune un medalion de aur si îmi spune:- Cât timp ma iubești să îți ti medalionul la ochi.
Eu zâmbesc și el îmi face cu ochiul.
- Dar ma simt prost ca am uitat că nu ti.am facut nici un cadou.
- Cadoul meu este să ma iubești in continuare.
Iar după aceea ne ducem la mall ca nu se poate altfel. Eu si Urs ne.am loat o grămadă de haine. Ajungem acasă tocmai seara si ma culc alături de Urs după ce m.am schimbat in pijamale.