Am ajuns la magazin și am luat: căruț,i. Am luat doar un badi pentru ca nu stiu cam cat de mare o să fie puiul nostru. Am mai luat si pătuț pentru că dacă o să doarmă cu noi in pat o să îl strivească Urs, paturi am mai luat si o pernuță mai mica,o căciuliță,biberon pentru când o să fie mai mare. Si să nu credeți că este gata. A mai trebuit să luăm și var pensule etc.
Când am ajuns acasă era 6 jumate așa că ne am pregătit pentru întâlnire. Eu m.am imbracat cu o rochie sub genunchi si cu o trena micuța cam de vro 25 de centimetri. Rochia a fost de culoarea verde deschis. In picioare mi.am luat niste sandale aurii.
Cobor jos și am mers pe jos la restaurant. Când am ajuns ne.am așezat la masă rezervată de Urs. Ne a adus meniurile dar i am spus lui Urs să comande el să văd ce gusturi are!
Niciodată nu l.am văzut așa de concentrat. Era așa de drăguț încât am început sa.i zâmbesc larg. El m.a văzut și nu.a făcut cu ochiul. Până la urmă s.a decis să mâncăm fructe de mare iar la capitolul băutură vom bea vin alb. Imediat a venit si chelnerul să ne i a comanda iar peste un sfert de oră a venit mâncarea și cu vinul. A fost o intalnire super. Când am ajuns acasă ma duc in viitoarea camera a lui bebe si vad totul aranjat la locul lui și vopsit tot ce trebuia iar băieții erau in bucătărie. Juno era plin de var și mi a spus că el a dat cu varul. Totuși mi am dat seama. M am schimbat in pijamale si m.am culcat cu Urs langa mine.