Türkiyede yaşayan bir exol sin. Sehun a ayrı bir şekilde aşıksın. Exo çıkış yaptığından beri onlarin fanısın.
Ve bu seneler içerisinde onlara git gide bağlandın ve onlarsiz olamayacağını , hayallerinin artık gerçekleşme zamani geldiğini düşündün. ( Exol 1. Senende hayal etmeye başlamıştın. 22 yaşına geldiğinde koreye gidecektin. Ve pahalı olduğunu bildiğin için o günden bu zamana kadar para biriktirdin. Yeri geldiğinde çalıştın yeri geldiğinde harçlıklarını biriktirdin ve sonunda sana orada 2 sene çalışmadan yetebilecek parayı biriktirdin. Zaten oraya gidince çalışacaktın.) Öğretmenlik okudun ve suan anaokulu ögretmenisin. Biletini ve pasaportunu vs hallettin, kararliydin 1 hafta sonra gidiyordun. Zaten geçen ay olanlardan sonra daha da heveslenmistin ve güvende olacağını biliyordun.1 AY ÖNCE
Sabah uyandın kahvalti ettin evi toparladin. Hersey normaldi ama kalbin değil. O bugün daha hızlı atiyordu ve hiç yavaşlamıyordu. 6. Hissin kuvvetli bugün bi sey olacak hadi hayirlisi...
Aksam üstü olduğunda seni koredeki arkadasin aradi ve geçen seferki telefon konusmanizda ona söylediğin şarkıyı Sm e yolladığını söyledi. Ve sesini begendikleri için şirkete davet ediyorlarmis. Kabul edersem 1 sene staj görüp bir kız grubunda lider olarak çıkış yapacaktın. Önünde görüşme için 1 ay süren vardi. Paranda hazırdı ailende arkandaydi. Seni tutacak baska bisey yoktu.ŞİMDİKİ ZAMAN
Bavullarini hazirlamaya başladın bu hafta hic uyuyamayacagin belliydi.
Sm de olacağın için sehun ile karşılaşabilecektin. Zaten bunca sene koredeki arkadasinin gonderdigi albüm ve fotograflar ile kendini iyi hissettin şimdi kendin görecektin.1 hafta sonra ailenin evine gittin ve vedalaştın.
Havalimanına gittin ve seul a doğru uçtun...İndiğinde korece bildiğin için arkadaşının evini tarif ettin. Ve sonunda arkadaşının yanına gittim Sm çağırasiya kadar onun yanında kalacaktın.
Ertesi gün görüşmeye gitmek için evden çıktınız.
Sm in önüne Geldiğinde çok heyecanlıydın arkadaşın heyecanını yenmek için birkaç söz söyledi yenemezsen bile o heyecanla İçeriye girdin.
Kapidan girerken exo çıkıyordu. Seni gördüler ve hepsi adını söylediler.( Sm bir toplanti yapip seni tanitmis ve herkes seni onaylamisti) seni tanidilar ve egilerek selam verdiler. Yavaş yavas hepsine baktin ve sarildiniz. En son kai ye geldiğinde gözlerine baktin ve ağladın çünkü ayağını incitmisti ve sargı içerisindeydi. Bunu 1 hafta önce yapmisti ne zaman görsen agliyordun.
Kai şok yasadi ve endişeli bir şekilde bakti.
- Hey ne oldu iyimisin
- Ben iyiyim sadece senin ayağını ne zaman görsem böyle oluyor yani birinize zarar gördüğünü anlayınca böyle oluyor. Endise yapmayin birazdan sakinlesirim. Dedin
Kai de üzülme prenses ben iyiyim dedi.Sehun hemen geldi ve sarıldı. Kulağına "lütfen böyle ağlama neden bilmiyorum ama kalbim acıyor. Dedi
Sen şok olduğun için kipirdamadin sonra sehun göz kirpti ve gittiler.
Sen şirket ile görüştün ve Sm ailesine girdin.
1 hafta sonra
Artik çıkış yapacağın grup ile kaynastin ve onlar ile yurtta kalıyorsun senin dans yeteneğini görünce grupta lider ve baş dansci olacağını söylediler.Artık aksam oldu ve uyuyacaksin ama uyuyamiyosun çünkü bu olanlari düşündüğün de bi heyecan yapiyosun. Bu bir hafta icinde sehun hergün yanina gelip seni sordu ve dün numarani istedi sende verdin ve onun numarasini aldin.
Telefonuna gelen mesaj ile titredin.Kimden: Yakışıklım
Uyuyamiyorum yurdun arka bahçesine gelirmisin?- Tabikii biraz beklersen neden olmasın.
Kimden : Yakışıklılım
Tabi ya bunu düşünmeliydim sen gelesiye kadar uyumam dimi ? ;)
-Hayır :) birazdan ordayım
Kimden : Yakışıklım
Tamam güzelim bekliyorum.
Tabiki sen eriyip bitmistin ama sehun bu bir haftadir böyle davranıyordu.
Aşağıya indin ve yanına gittin. Seni görünce heyecan yapti ve telefonu düşürdü. Sen onun bu haline gülerken o ise kikirdamaya başladı.
- Ee söyle bakalım neden çağırdın beni ?
- aslında sana önemli bişey söylemem lazım ama söyleyemiyorum
- Iyimisin bişey yok dimi?
-iyiyim ama sana soylemezsem kötü olacağım.
-dinliyorum.
- ( adın) ben ... yok olmuyo yüzüne karşı olmuyo.
- tamam Peki napalim nasıl gider bu heyecan?
- O gitmez hep böyle yapıyor. Tamam söylicemm.
Dedi ve aniden yaklasi elimi tuttu ve başladı
- ( adın) ben seni 2 senedir taniyorum. Arkadasin sayesinde her konusmani dinledim beni ne kadar sevdigini biliyorum. Ben o günden beri arkadasindan fotoğraflarını aldım ve biriktirdim. Ben sehun asik oldum. Hemde bunu platonik sanip hergece aglarken . Ama simdi geldin ve yanimdasin. Bu kadar çabuk nasil oldu deme çünkü basinda dediğim gibi seni 2 senedir tanıyorum. Benim doğumgünümde neler yaptigini incildigimde ağladığını vs herseyi biliyorum.
Ellerimi kalbine götürdü ve devam etti
Bu kalp senin için atıyor ve senin içine girmeni bekliyor. Benim kalbime girmeye hazırmısin?Dedi
Şaşırdın
Sustun
Gözyaşların istemsiz döküldü
Hayalin gerçek olmuştu
Ve sarıldın suan en büyük hayalimi gerçekleştirdin tabiki evet dedin
Sana arkasindan kocaman ayıcık çıkardı ayicigin elinde bir kutu onu açmanı söyledi açtın ve içinde sehun ( adın) yazan kolye cikti. Ona baktin sana kolyeyi takti ve boyundan öptü.
Sonra seni kendine çevirdi ve alnından öptü.
Seni kendimden çok seviyorum dedi.Bende dedin ve ordaki hamağa yatip uyudunuz...
Şimdi bu hikaye devam edecektir. Sehun ile çok yer yok demeyin çünkü bu hikayenin başı yani bunu eklemesem devam edemezdi . Birdahaki sehun bölümünde devam edeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo İle Hayaller
FanfictionExo ile hayal dünyasına dalalım... Hayal kurmayı seviyorum çünkü orda herşey yolunda...