Suho

348 13 5
                                    

Televizyonda exo yu izleyip duruyorsun. Canli yayinlar , yeni comeback ler derken dalıp gidiyorsun. Bu ara çok fazla takıntılı oldun çünkü aralarında ilk aşkın var. Ama seni ne arıyor nede imza günlerinde seni tanıyor. Bu durum canını sıksada onun yanında öyle davranmıyorsun. Ha bu arada yalnızca senin ilk aşkın değil kendisi sana lise de aşkını itiraf edip başka bir yere taşınmıştı. Sen o günleri hatirlayip ağlarken acaba suho ne yapıyordu...

SUHO ( İlk defa onlarin tarafindan yaziyorum insanlah yazabilirim. ;) )

Kaç gündür ( adin) 'ı görüp duruyorum. Tanimamazlik yapıyorum çünkü aklımda bir plan var. Ben aslinda onu bırakmayacaktım. Ama ailem, iş dolayisi ile taşındı. Bende o gün öğrendim. Yoksa onu bırakıp asla gitmezdim. Onu ilk imza günümde gördüğümde hemen üyelere ' bu o iste bu o ' ilk aşkım o ' diye heyecandan fisildadim. Onlar bana tanimamazliktan gelmem gerektiğini ilk önce menejer e sorup sonra yakinlasmami söyledi. Öylede oldu. Menejer izin verdi hatta büyük süprizim için yardım etti. Az kaldi büyük süprize az kaldı....

************************

Evde yine öylece oturuyorsun. Kapı çaldı gittin açtın ve yine o arkadasin. Tam bi exol ve ikimize

 Tam bi exol ve ikimize

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( kiyafetin)

bu aksama konser bileti almış. Aslında çok yorgunum ama yinede suho yu biraz görmek adina kabul ettim. O içerde beklerken hemen dus aldim ve giyindim. ( kiyafet yukarıda )
Hemen evden çıktık. Alana gittik şarkılar söylendi hayranlara selam verildi vs . Tüm ışıklar kapandı. Birden tek ışık sahnede yandı ve sehun sana doğru geldi elinde çiçek
Ardından chen geldi elinde ayıcık
Ardindan lay geldi elinde kutu ( icinde suho ile senin ayni aldığınız tişört vardi o )
Ardından ışıklar kapandı ve sahnede mor ışık yandı ve oraya gitmen söylendi. Yavas yavas gidiyorsun ardında çığlık çığlığa bir exol bırakarak.
Gittin ve birden suho belirdi sana kutu ile yolladığı tisortun erkek için olanini giymiş. Sana yaklaştı elini tuttu ve dediki
-( adin) bu kalp sensiz hiç atmiyormus demekki. Demekki onca sene ben ruh gibi yaşamışım. Seni bıraktığım için özür dilerim. Şimdi benimle bundan sonraki hayatina varmısın?

Sen şok ( o nasil bi kelime oldu ya ajfj)

Ciglik atan exol

En sonunda evett diye bağırdın ve sana sarildi.

Sonra exol lere döndü ve
- Beni nasıl seviyorsaniz sevgilimide öyle sevin ve bizi destekleyin. Lütfen kötü düşünmeyin . Ben siz iyi düşündükce mutlu oluyorum. Size güveniyorum ve sizi seviyorum.

Exol ayni anda sanki anlasmis gibi bağırır
SİZİ SEVİYORUZ !!!

Hergün bölüm atmaya çalışıyorum ama ilham perilerim cok zor geliyor. Onlar geldikçe aticamm....

Exo İle HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin