Chanyeol

374 16 9
                                    

Senin hayallerinden biriydi... doktor olmak diğeri ise tabikii chanyeol ile bir kere olsun konuşmak ve dokunmak. Ama maalesef doktor olacağın için tıp okuyorsun ve günde neredeyse hiç gezemiyorsun.
Bu durum seni üzse de sonunda okul bittiğinde kendine vakit ayirabilecegin aklına geliyor. Ve daha sıkı çalışıyorsun....

Sonunda okulun bitti ve mezun oldun. Hemen seul un en büyük ve özel hastanesinde başhekim ayni zamanda fizik doktoru( bacak kol vb çatlayınca veya kırılınca gidilen daktır oluyo kendisi hdjhdhfd) olarak ise başladın. Ilk is gününü ve biraz heyecanlıydın.  Sabah rutinlerini yapıp giyinip evden çıktın.

Hemen arabana atlayıp Hastaneye doğru yol aldın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen arabana atlayıp Hastaneye doğru yol aldın.  Bugunki programin boştu sadece 2 3 hastan vardi. Onlari kontrol ettin ve odana geri döndün. Exo hakkinda son haberlere baktin. Ve chanyeolun konser sırasında düştüğünü suan hastaneye kaldırıldıgini öğrendin. O anda acilden çağırdın.

Sayın fizik uzmanı ( adin ) lütfen hemen acile geliniz.
Sana bu ses uğultu gibi gelmişti çünkü aklında tek şey vardı CHANYEOL. O senin hayatındı sen hep onu düşünerek ders çalıştın onu düşleyerek uyudun onun resmiyle uyandın sen böyleydin. Tam bir chanyeol aşkıydin yani.
Başın dönerken acile inmeye başladın.  Suan tek sey düşünüyordun acaba o  nasıl  canı acıyormu?

Hemen düşüncelerini kovdun ve işine odakmaya çalıştın perdeyi çektin ve karşında acı ile sizlanan bir adet ponçik chanyeol gördün. Hemen ilk işlemleri yaptın ve ona oda ayarlattin. Bacağında zedelenme olmus ve 1 ay basmiyacakti. Tam konser zamanı olduğu için chanyeol bu duruma üzülmüş ve suan agliyordu. Sende diğer exo üyelerini zorla kantine gonderip biseyler yemelerini söyledin sonuçta hemen gelmişlerdi. Onlari kantine götürdün ve chanyeol e yiyecek bişeyler alip geri yanına gittin. Ağlıyordu senin hayatin olan o adam karşında ağlıyordu. Sen dayanamadin ve ağladın. O anda seni farketti ve hey ( adin) gelirmisin dedi.  Sende hemen gözyaşlarını silerek yanina gittin. Hemen sana sıkı bişekilde saridi ve hıçkiriklarla agladi. Anladigin kadarıyla bu aglama sadece bacağı için değildi bir cok sey birikmişti. Hemen ona sakin olmasini söyledin ve onu sakinlestirdin. Sonra olanlari anlatmasini istedin. Başladı anlatmaya;

- Ben kendimi iyi hissetmiyorum. Bu aralar grubumuz iyi değil herkes yaralaniyor. Ağladığımı gormesinler diye hep yoklarken Ağlıyorum ve sanırım biraz birikmis. Kusura bakma rahatsız ettim seni.

O bunlari söylerken sen çoktan aglamistin bile.

- hey ne oldu neden ağlıyorsun?

- Ben...ben seni çok  seviyorum ve sana hiç kiyamiyorum. Benim hayatım olmussun artık. Hersabah senin fotoğrafina bakmadan mutlu olamıyorum. Senden haber almadığı zaman ölüyorum. Ben seni seviyorum tamam belki saçma bi doktorun koskoca bir idole aşık olmasi ama öyle... asıl sen kusura bakma seni sevdiğim için özür dilerim.

- huh sakın bidaha öyle bisey deme ben aslında seni gordum. Geçen ay buluşmaya gelmistin. O zamandan beri her buluşmada seni arıyorum. Bu hastaneyi de ben istedim çünkü seni araştırdım. Sanırım.... senden hoşlanıyorum.

Sen şaşkınca bakarken sana kocaman bir hedige hediye sepeti verir içindebir sürü exo eşyası vardı.  Sana dediki;

- sanırım bir exol e verilebilecek en iyi hediye budur. Ve çıkma teklifini bu şekilde daha anlamlı kılar.

Sen aniden başını kaldırırsin ve

-Huh yani s-sen bana c-cikma teklifini ettin.
- Evet cevabın???

- sana kim Hayır derki tabiki de evettt!!!

Ve sarılırsınız....

Bir exo ile hayal bölümününde sonuna geldik. Insanlah begenmissinizdir.

Bu ara yazamıyorum aslında aklımda cok senaryo var ama yazarken çok dağınık oluyo yani toparlanmasi lazım hepsinin. Yavas yavas toparlayip atıcam hepsini.

Artık elim uyuştu baska bölümde görüşmek üzere 🙋🙋🙋🙋

Exo İle HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin