minder updates en writersblock

11 4 2
                                    

Heyy!

Ik wil even beginnen met de svLH update die gister niet is gekomen, de rede daarvoor ik dat ik een writers block heb bij eigenlijk al mijn boeken op dit moment. Sorry.

Mijn school begint dinsdag weet, leuk...

Ik zit nu in 4 mavo, mijn examenjaar. Dat betekend dat ik nog meer mijn best wil en moet gaan doen, ik doe examen met 7 vakken omdat ik nog havo wil gaan doen, dus krijg ik het nog een tikkeltje drukken door dat extra vak. Ik weet nu al dat ik veel huiswerk ga krijgen en dit jaar, ik ben begonnen met hardlopen zo'n drie keer per week en daarbij heb ik nog training + training geven waar ik 5 uur per week mee bezig ben.

Dit is mijn rooster van school, dan weten jullie dat ook:

Maandag: 8:30-16:00
Dinsdag: 8:30-15:10
Woensdag: 8:30-16:00
Donderdag: 8:30-14:20
Vrijdag: 8:30-15:10
Dan heb ik er dus ook nog allemaal huiswerk en toetsen bij

Ik train en geef training op woensdag en zaterdag. Woensdag is het in totaal van 16:45-20:00 en op zaterdag van 11:00-13:00.

Hardlopen doe ik om de dag, ligt eraan hoeveel huiswerk ik heb en hoe ik me voel. Dit duurt dan ongeveer 1/2 uur inc. douchen en alles.

De update dag van svLH hou ik gewoon op de zaterdag, maar ik zeg alvast dat ik niet altijd op die dag update. Het is gewoon dat ik van mezelf weet dat ik niet schrijf zonder update dag en ik wil niet dat jullie heel lang moeten wachten op updates.
De hoofdstuklengte ga ik verkleinen van 1000 woorden naar minimaal 750.

Ik  hoop dat jullie het allemaal begrijpen :)

UPDATE BOEKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu