nieuw boek, jullie keuze

13 3 6
                                    

21 december komt steeds dichterbij, omdat ik niet kan kiezen welk boek ik online wil zetten, laat ik jullie lekker kiezen, dus here you go!

1. De wandeling, die mijn leven veranderde:

Autumn hield van jongs af aan al heel veel van de natuur, vooral de boswandelingen met haar oma in de herfst vindt ze geweldig.

Op de dag van haar zestiende verjaardag, veranderd haar leven compleet. Als ze in de ochtend weer gaat wandelen, ontdekt ze een grote holle boom. Ze besluit s'avonds, als alle familie en vrienden weer weg zijn, terug te komen.

En op dat moment, veranderd alles. De wordt gebeten door een onbekend groot dier.

Geen twee benen meer, maar vier poten.
Geen bleke huid meer, maar een warme bruin vacht.
Geen mens meer, maar een een wolf. Een weerwolf.

Of deze:

2. I saved you:

Je bent slachtoffer van een auto-ongeluk en hebt weken in het ziekenhuis moeten revalideren.

Na al die weken mag je eindelijk weer naar school. Er is veel veranderd, nieuwe mensen. Zo ook een jongen, hij lijkt overal op te duiken waar jij ook bent, op school, in de stad, zelfs in de buurt waar je woont.

Hoe zou je reageren als die jongen je ineens verteld dat je niet eens gewond was geraakt in het ongeluk. Als hij je verteld dat hij je had gered, dat hij de rede was dat je nu nog leefde.

Dit overkomt de achtien-jarige Lydia

Ik ben echt benieuwd welk boek jullie het leukst lijkt :))

Xx

UPDATE BOEKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu