XOXO XOXO XOXO yeah
Our lips touching is an x, or kiss
Arms around each other, o, or hug
Do you know what I want to tell you? Oh
"Na, hyung. Már megint nem ide figyelsz." Bökte meg mosolyogva Sehun Junmyeon-t, aki az ablakon át nézett a távolba. Pislogott párat majd Sehun-ra pillantott.
"Bocsi." Mondta halkan, majd ledőlt a kanapéra, amin eddig ült, és a mennyezetet kezdte el vizslatni.
"Nagyon el vagy szomorodva miatta, nem Hyung?"
"De igen, Sehun", ismerte be miközben barátjára nézett, "Egész végig, amíg Kínába voltunk Ő járt az eszemben. Érezni a bőrét, a haja illatát, az édes ajkait az enyémen..."
Sehun nevetett és rámosolygott barátjára, " Eltúlzod ezt a dolgot, Hyung. Csak írj neki egy másik levelet, megint. Tudod, egy olyat amit azelőtt írtál csak túl gyáva voltál elküldeni neki Amerikába."
Day by day I write my heart to you (to you~)
Wrote everything in this letter, it's true (oh)
But I can't seem to send it to you, oh~
"How have you been recently" is all I have to say
Why can't I tell you more, why am I this way? (hey)
To be honest, my heart's deeper, deeper than the sea (hey)
The words I really wanna' say are "be with me"
Junmyeoun becsukta a szemeit és elküldte Sehun-t. Nagy levegőt vett és újra a plafont nézte.
Lehetőséget kaptál, hogy gyakornok legyél egy lélegzetelállító New York-i múzeumban. Először természetesen nagyon ideges voltál, hogy el kell hagynod a családod, barátaid és a barátod, de Junmyeon azt akarta, hogy kövesd az álmaidat és érd el, úgy ahogy azt Ő is tette.
Even if this is a dream (in my dreams)
Here is where I wanna' be (wanna' be)
Wanna' XOXO I'm hugging you XOXO
My heartbeat is speeding up (my heartbeat) (XO)
I've been waiting long enough (long enough)
Baby XOXO In every dream XOXO
Give me XOXO L.O.V.E (XOXO XOXXO)
You're my XOXO L.O.V.E (XOXO XOXXO)
(yeah~)
Junmyeon felállt, megfogott egy tollat és egy papírt majd újra írni kezdett. Azóta írt neked leveleket, mióta 2 hónapja otthagytad Manhattan-ben. A kommunikáció nem volt probléma, hiszen van internet és minden nap beszéltetek, de a levelek olyan mások voltak.
Junmyeon-nak eszébe jutott, hogy mit mondtál a levelekről. Elmondtad neki, hogy milyen nehéz leírnod az érzéseidet egy darab papírra és ezt megosztani vele, ezután pedig csak reménykedni és felkészülni a válaszra.
Figyelembe vette amit mondtál és elkezdett neked minden nap egy újabb és újabb levelet írni miután elmentél. De ahhoz már nem volt elég bátorsága, hogy el is küldje neked. Bár azt hitte néhány része a leveleknek használhatatlan, mert beszéltetek Skype-on vagy felhívott téged minden nap.
Különben is, még egy hónapig nem jössz vissza. Lehet, hogy nem lesznek haszontalanok azok a levelek.
I'm wanting your XO, you're the only one, you're the only one, you-you're the only one (only one~)
Just for you my XO, please accept my love, please accept my love, please-please accept my love (oh)
Just like that, you appear right in front of me (uh yuh yuh)
You're just like the moon, shining your light on me
Gently smiling, telling me you've fallen for me, like whoa (baby, every night)
whoo! leggo
Végre elérkezett a nap, amikor visszajössz és Junmyeon nagyon izgatott volt emiatt. Borzasztóan hiányoztál neki, annak ellenére is, hogy minden nap beszéltetek. Úgy érezte már órák óta vár rád a reptéren, addig amíg meg nem látott téged.
A szeme könnyes lett és a kezével elkezdett hadonászni a levegőbe, úgy hogy akármilyen messze voltál tőle, nem lehetett nem észre venni. Rámosolyogtál amikor észrevetted, majd egyenesen a széttárt karjaiba futottál. Nagyon szorosan ölelted de Ő még szorosabban ölelt vissza. A keze a derekad körül biztonságot nyújtott neked és csak ekkor jöttél rá, hogy mennyire hiányzott neked a jelenléte.
Even if this is a dream (in my dreams) (even if it is~)
Here is where I wanna' be (wanna' be) (yeah~)
Wanna' XOXO I'm hugging you XOXO (right here, XO baby, give me XOXO oh oh oh~)
My heartbeat is speeding up (my heartbeat)
I've been waiting long enough (long enough) (kiss me more~)
Baby XOXO In every dream XOXO (baby, give me XOXO oh~)
Give me XOXO L.O.V.E (Yeah, baby, oh~)
You're my XOXO L.O.V.E
XOXOXO oh oh oh~
You and me
Oh whoa, yeah~
"Nagyon hiányoztál, Oppa." Suttogtad lágyan a fülébe.
Junmyeon eltolt magától és a kezét az arcodra helyezte " Te is hiányoztál nekem yeobo-yah." Előre hajoltál és adtál egy csókot, amit viszonzott. Amikor elhúzódtál tőle, láttál a kezében egy köteg borítékot, ami össze volt kötve egy madzaggal.
"Mi az, Junmyeonie?"
Junmyeon elpirult, "Levelek, yeobo. Levelek, amikhez túl félénk voltam, hogy elküldjem neked."
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡EXO One Shots♡ |MAGYAR FORDÍTÁSOK|
FanficSziasztok!^°^ EXO-s rövid sztorikat fordítok magyarra angol könyvekből és azokat tudjátok itt elolvasni. Köszi, hogy benéztél. Remélem tetszeni fog.♥😄