Éppen otthon unatkoztál a szobádban amikor Chen, az egyik barátod írt neked. Mikor megláttad mit üzent nem hittél a szemednek és már rohantál is át hozzá. Az eső esett, az utcán alig voltak emberek, de téged különösebben nem izgatott. Mire odaértél a cipőd elázott és a ruhád is csurom víz volt. Kopogtál az ajtón és Chen széles mosollyal fogadott, amikor kinyitotta neked. Kócos haja szanaszét állt, szemét halványabb karikák vették körbe és az a bizonyos szemüveg is rajta volt, amit soha nem vesz le magáról.
"Szia." Köszönt vigyorogva és megölelt volna ha nem lettél volna csuromvíz. Chen mindig életvidám volt és rossz kedvedben mindig felvidított. Még sosem láttad szomorúnak.
"Na, hol van?" Tértél rögtön a tárgyra. Nagyon izgatott voltál, hiszen sosem gondoltad volna, hogy Chen ilyenre képes lesz.
"Kövess." Indult el, majd utána mentél. Pár másodperc múlva már a pincébe ültetek és nem tudtad levenni a szemed Chen alkotásáról.
"Szóval ez az a időgép..." Mondtad miközben barátod régi MP3 lejátszóját bámultad. Tudtad, hogy Chen okos, de hogy ilyenre képes lesz egy nap, azt soha.
"Igen. Van rajta kb 10.000 szám. Amelyiket kiválasztod, odavisz a zene előadójához és ahhoz a pillanathoz amikor készült. És azt szeretném ha te próbálnád ki először." Egyszerűen nem tudtad felfogni. A számok között görgettél le. Majdnem mindet ismerted, nem tudtál választani. "Ha nem tudsz választani akkor ráléphetsz a véletlenszerű lejátszásra. Bízhatod a véletlenre is." Mondta még mindig mosolyogva. "Csak bedugod a fülest, rálépsz egy számra és már ott is vagy."
A kezed remeg és mély levegőket veszel. Megfogtad a fülest bedugtad a lejátszóba majd a füledbe. Már majdnem rákattintottál arra a bizonyos gombra, de megfutamodtál.
"Mi van ha ott ragadok?"
"Csak addig maradsz ott ameddig a szám véget nem ér. Utána visszatérsz. Én pedig itt fogok rád várni. 4 perc nem a világ vége. Annyit még kibírok egy helyben." Erre a mondatára elmosolyodtál.
Kicsit nyugodtabban, de még mindig izgatottan nyúltál a lejátszó felé. Majd eldöntötted. A véletlenre bízod.
*
*
Egy stúdióban találtad magad. Gyorsan körbe néztél. Mindenhol hangszerek, gitár, dob, zongora, néhány eldobált ruhadarab. Az egyik póló hátuljára pedig a Chanyeol név volt nyomtatva. A szoba másik sarkában egy kanapé, amin egy fiú ült. Amikor észrevetted mit csinál kikerekedtek a szemeid és nagyot nyeltél. Éppen kényeztette magát, miközben egy lágy zene szólt a háttérben. A fiú, vagyis ezek szerint Chanyeol, hátravetett fejjel és becsukott szemmel élvezkedett. Nem tudod miért de annyira vonzónak találtad, hogy gondoltad csatlakozol hozzá. Megindultál felé és kikerülted a szétdobált ruhadarabokat a padlón. Mikor odaértél leguggoltál elé és hozzáértél a kezéhez. Chanyeol rád nézett.
"Te ki vagy?" Nézett rád meglepődve.
"Gyorsan. Nincs sok időnk." Kerülted ki a kérdését, mire egy huncut mosoly kúszott az arcára. Ezután megszabadítottad félig lehúzott gatyájától, majd szádba vetted merevedését. Először lassan ízlelgetted, amivel az őrületbe kergetted majd begyorsítottál. Chanyeol egyre hangosabban nyögött. Felálltál, hiszen tudtad, hogy szorít az idő, majd levetted a nadrágod, a pólód majd a fehérneműd. Felmásztál Chanyeol ölébe és megcsókoltad miközben halk nyögésekkel próbáltad még jobban megőrjíteni. Ez sikerült is. Chanyeol felkapott és átfordított, hogy ő legyen felül. Egyre lejjebb csókolgatott. A melleiden keresztül lefelé a hasadon és elérte nőiességedet. Hátravetett fejjel élvezted, ahogy Chanyeol csodákat művel odalent a nyelvével majd megérezted magadba az ujját is. "Akarlak." Nyögted mire Chanyeol felmászott hozzád és vadan megcsókolt. Bepozicionálta magát és már benned is volt. Mindketten felnyögtetek az élvezettől. A fiú mozogni kezdett. Annyira kívántad és akartad őt, hogy már nem bírtad sokáig. "Gyorsabban." Suttogtad a fülébe, mire a fiú gyorsítani kezdett. Pár lökés után érezted, hogy már nem kell sok. Egyre gyorsabban és mélyebben lökött mire Chanyeol és te is megéreztétek azt a csodálatos érzést. Gyorsan felpattantál, hiszen nem volt már sok időd.
"Merre van a mosdó?"
"Az első ajtó jobbra. De megtudhatom a neved?" Hallottad, ahogy Chanyeol kiabál utánad, miközben a mosdó felé rohantál.
*
*
Nem szól zene, nincsenek hangszerek és nincs itt Chanyeol.
"Na, milyen volt?" Kérdezte Chen mikor látta, hogy visszatértél.
"Csodálatos." Csak ez az egy szó jött ki a szádon. "Ühm Chen. Melyik szám volt ez?"
"Exo-tól az Artificial Love." Nem ismerem. Se a bandát se a számot.
"Chen, n-nekem mennem kell. Anya nem is tudja, hogy átjöttem. Majd találkozunk." Ezzel elrohantam a bejárathoz és hazasiettem.
Otthon nem volt senki. Felmentél a szobádba és ledőltél az ágyadra. "Ez most tényleg megtörtént? Nem álmodtam?" Ez a két kérdés járt a fejedben miközben a plafont bámultad. Felpattantál és odasiettél a gépedhez. A keresőbe bepötyögted -Exo - Artificial love-, majd megnyitottad az első videót ami szembe jött. Elindult. Ismerős dallam volt. Ez szólt a háttérben miközben Chanyeol-lal élveztétek egymás társaságát. És ekkor jöttél rá, hogy nem álom volt. Chen idő gépe tényleg működik.
Sziasztok.
Gondoltam mivel nagyon régen írtam ide, ezért egy saját sztorit hozok nektek.
ESTÁS LEYENDO
♡EXO One Shots♡ |MAGYAR FORDÍTÁSOK|
FanficSziasztok!^°^ EXO-s rövid sztorikat fordítok magyarra angol könyvekből és azokat tudjátok itt elolvasni. Köszi, hogy benéztél. Remélem tetszeni fog.♥😄