Lovirile repetate în ușă sunt tulburătoare, dar cumva eu stau destul de calmă în rochia mea mini, pe capacul toaletei. Asta este cu siguranță cea mai drăguță baie de hotel pe care am văzut-o, lucrul care mă atrage fiind chiuveta de porțelan atât de curată încât îți poți vedea reflexia în ea. Este ceva în gresie care o face să strălucească în contrast cu lumina tavanului, oferind o iluzie de lux; ca și cum ai sta pe diamante.
Nu sunt o mare iubitoare a chestiilor strălucitoare dar nu pot nega; podeaua este frumoasă.
"Deschide ușa, acum! Am plătit bani grei pentru noaptea asta."
"Așa, și?"
Îi răspund, enervată pentru că mi-a întrerupt tentativa de apreciere a încăperii, suspinând când privesc micuța geantă pe care mi-am adus-o cu mine. Este un miracol că nu am lăsat-o baltă undeva pe podea pentru că urasc chestia cu căratul genților peste tot. Totuși, nicio fată care se respectă n-ar putea fi găsită moartă fără o geantă la ea. Cel puțin asta consider eu.
Sau poate gândesc eu prea mult.
Tipul de pe cealaltă parte a ușii- care s-a prezentat a fi un gentleman sofisticat și respectabil- este acum extrem de beat și nerăbdător. Bineînțeles, el a plătit agenția pentru 'compania' mea în această noapte, dar nu există nicio șansă ca eu să mă culc cu tipul asta. Am avut de multe ori parte de avantajele unor bărbați nedoriți: diferența acum este că nu sunt nevoită să îndur asta. Îmi scot din geantă lacul de unghii roșu aprins și încep să îl întind ușor pe fiecare unghie în parte, sperând că de această dată va rezista mai mult. Aș putea de asemena să fac ceva productiv cu timpul meu.
"Târfo, am zis să deschizi ușa!"
Un sunet puternic se aude când lovește încuietoarea într-un mod frustrat și violent. Acest lucru mă irită; este nepoliticos din partea lui să distrugă frumusețea și liniștea inspirată de baia tip spa cu un asemenea comportament.
"Uite, renunță sau sun la poliție."
Țip înapoi, suflând ușor deasupra lacului în încercarea de a-l face să se usuce mai repede.
"Ești o curvă! Nu poți suna la poliție!"
"Sunt o damă de companie idiotule și nu îți aparțin, așa că poți țipa cât vrei."
Lovește ușa. Simt imediat o imensă apreciere pentru cel care a făcut încuietoarea atât de rezistentă. Cu toate acestea, este tulburător. Rezistența ușii slăbește ușor, dar tăria lui nu.
Asta este o scenă familiară pentru mine; cu toate că sunt nouă în acest tip de afacere, sunt obișnuită să am un prădător la ușă- un lup care sfâșie totul în calea lui pentru a avea acces la mine. Clanța începe să tremure, mici bucățele de lemn căzând pe suprafața strălucitoare.
Timpul meu se scurge.
Mă uit în jur în căutarea unei căi de ieșire și zâmbesc ușor când o soluție simplă apare; un geam plasat convenabil exact la ieșirea din cabina de duș. Îmi închid lacul de unghii și îl așez în gentuță înainte să merg pe vârfuri până în dreptul dușului. Geamul este în mod miraculos destul de mare pentru a încăpea prin el, înainte să mă urc observând că duce spre o scară de incendiu.
Iubesc New York-ul mai mult decât orice în acest moment.
Îmi scot tocurile și mi le îndes cu greu în mica geantă, pe care mi-o agăț între dinți. Când picioarele mele goale fac contact cu suprafața rece a metalului din care sunt făcute scările, zâmbesc și le cobor în ritm alert fără să bag în seamă înțepăturile pe care le simt în călcâie; dacă sora mea m-ar putea vedea acum.
CITEȘTI
Again [ Harry Styles- Tradusă ]
FanficCopilăria tragică a Ceciliei Braddok o urmărește în fiecare secundă din viața sa de adult. Singura lumină pe care o avea era el, dar el a părăsit-o fără să își ia la revedere sau să o mai contacteze vreodată. Asta e ceea ce se întâmplă când neaștept...