♣Sonbahar- giriş♣

85 28 33
                                    

Bu bölümü (giriş) @Unicorn_delisi7
@gizemsaci
Ithaf ediyorum sizi çooook seviyorum ♥♡♥♡♥♡♥

Yengemin sesiyle uykumdan uyandım. Yine bir şeyler zırvalıyordu ondan korkuyordum bana göre o dünyanın en kötü kadını bile olabilecek düzeydeydi. Küçükken uzun bir demiri ısıtıp koluma değdirmişti. O gün bu gündür onun dediklerini harfiyen yerine getiriyordum. Bana yengelik yapmamış annemin ölümünden sonra babamın karısı olmuştu. Tabiri caizse cadı kadındı.
Saçımdan tutup ayağı kaldırdı.

' hala oturuyor musun sen be çirkin'

Evet bana her zaman söylediği takma adımı da duyduğuma göre güne mutlu başlayabilirdim(!)

' ne bakıyorsun aval aval kız '

Onu delirtmek adına suratına bön bön bakmaya devam ettim.

' kız delirdin mi yoksa? Evde kalırsın vallahi bugün görücülerin gelecek hazırlan evleniyorsun'

Trans halimden çıkıp dediklerinin şokunu yaşamaya başladım. Ne görücüsü ne evlenmesi ya . Ben daha 19 a yeni girmiş üniversite yi kazanmama ragmen gitmeyi bekleyen genç bir kızdım. Yengem tam kapıdan çıkacakken koluna asıldım.
Belki bu işten vazgeçer diye yalvaran gözlerle ona baktım

'Yenge sen ne dediğinin farkında mısın ben..ben evlenemem yapamam ben daha iş sahibi bile değilim bu kadar acımasız olamazsınız ..yapamazsınız..Lütfen-'

Evet onlar bu kadar acımasızdı her şeyi yapabilecek paraya sahiplerdi.
Kolunu savurarak

' eeh yeter be bir kez de söz dinle bal gibide yaparız bu işin üzerinde milyonlar oynuyor senin iki kelimenle bu iş bitmez. '

Ve yine para kazanmıştı! Neden bir insan trilyonlara sahipken daha fazlasına sahip olmak ister ki ?!

Bir iki yalvarış yakarışımıda savuşturup kendini odadan dışarı attı.

Bense odamda oturup olanları ve olacakları bekliyordum...

***
Zümrüt yeşili elbisemle salonun ortasında dikiliyordum. Zil sesi kulaklarıma dolduğunda gerginliğim iki kat daha artmıştı.
Sinirden dizimi aşağı yukarı oynatıyor. Parmaklarımla masada herkesi sinir edecek sekilde ritim tutuyordum. Salona doluşmaya başlayan misafirlerin gülücükler saçması uyuzuma gidiyor daha fazla sinir oluyordum. Yengem yalandan gülümsemesiyle kolumdan çekip

'Misafirleri karşılasana eylül'
Dedi kimseye belli etmemek için dişlerini sıkıp konuşarak.

Ayaklarım geri geri gitmeyi istesede misafirlerin yanına gidip ellerini sıktım. Ne yazık ki evleneceğim adamın ufak bir işi çıktığı için daha geç gelecekti. Kıyamam (!)
Koltuklara oturup sohbet etmeye başladılar. Hepsi sahte gülücükler saçıyordu Ve çoğu gelinin kız kardeşi gibi giyinmişti. Bende içimden kaçış planları kuruyordum. Aradan tamı tamına altı dakika yirmi bir saniye geçtikten sonra içeriye yaşlı başlı birisi adımını attı. Ağzı kulaklarına varacaktı neredeyse.

Yengem sinir bozucu gülüşü nü sürdürerek konuşmaya başladı

'Kızım bak bu evleneceğin adam'

Adam gözlerimin içine bakarak kendince üç numaralı yakışıklı bakışı dışarıdan yılların getirdiği buruşuk yüzlü bir amcanın normal bir bakışı nasılsa o sekilde görünüyordu. Tahminimce altmışlarının sonu yetmişlerinin başlarındaydı.
Şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım. Ve şu saatten sonra klasik kitaplardaki gibi bir hayatım olamayacağını öğrendim.
Kaçmaya çalışmam da boş çabadan başka bir şey olamayacağı için bekleyip olacaklara seyirci olacaktım. Sonucunda da yaşlı bir adamla gençliğimi sömürecektim.

Merhaba! Yeni bir hikaye yazmaya başladım. Güzel olacağını düşünüyorum. Kurgu üzerinde arkadaşımla çok düşündük bana bayağı yardım ettigi ve destek verdiği için ona sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum ♥♥ umarım sizde beğenirsiniz.
İleriki bölümlerde görüşmek üzeree :D

SONBAHAR (Güz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin