Aşk Çıkmazı

50 6 4
                                    

İlk görüşte aşk ne demek diye hep merak ederdim. Etrafımda ki sevgililere bakıp onların sarmaş dolaş olduğunu görünce acaba aşk bumu birbirine bağlanan iki kişimi diye düşünürdüm ama artık düşünmeme gerek kalmadı. Çünkü ben aşk cikmazinda kaldım burdan çıkış yok. Bi insan bi kez aşık olur. Aslında bunu farklı şekilde düşünenlerde var mesela kalbimizin içinde bi oda var ve her yeri aşk dolu... Ama başka odalara girmeye çalışınca   sadece 2. Bahar oluyo işte ben aşık olunca oraya girdim ve artık çıkışım yok burdan... burası o kadar Küçükki bazı yerleri mutlulukla dolup tasarken bazı yerleride üzüntü ve korkuyla dolu... aşk insanı her daim heyecanlandiriyo ama heyecanlanmasi diğer duyguları yaşamadigi anlamına gelmiyo bazen bsy olur uzulursun ya da kizarsin seni kimse mutlu edemezken kimse alamazken sinirini o gelir ve bi sözüyle mutlu eder seni sen ne olup ne bittiğini anlamazsin bile ama bi bakmissin mutlusun...
Başımı her yastığa koydugumda o geliyo aklıma bi an bile çıkmıyo.
Yemek yerken, uyurken rüyamda, gezerken, alışverişte her yerde aklımda o var kendi kendime soruyorum acaba şu an napiyo diye kendime en sık sorduğum soruysa" acaba beni özledimi?" sorusu oluyo. Böyle düşünürken birden dıııt sesi ve "özledim" işte o duyguyu hiç bi duyguya degismem asla hemde.
Korku bölümü de başkadır tabi. Engeller vardır korkarsin, ayrilmaktan onsuz kalmaktan , bi daha asla onunla konusqmamaktan ama benim en büyük korkum bana "git" demesi. O bana git dese bile ben gidemem. Hani bazıları var kovuldugum yerde durmam diyen aşkta böyle bişey diyemezsin o seni ne kadar kovsada ne kadar kizsada sana, seversin onu. Hep seversin, hiç sıkılmadan onun gidicegini aklından bile geçirmeden seversin... Bizim  hayallerimiz var daha birsürü hemde. Beraber yemek yapıcaz, uyuycaz, film izliycez, alışverişe cikicaz, sonra birbirimize sımsıkı sarilicaz asla birakmiycaz.
Bu hayaller insanı ayakta tutar. Hayaller geleceğin gercegidir. 
Önceden sosyal medyada gezerken bazı kişileri görüyodum. Aşk acısı cekiyolar ve bunu anlamak hiç zor değil. Karşılıklı birbirlerine söz yaziyolar, fotograflarini begeniyolar. Ben bunları görünce "bittiyse bitti aşk acisida neymiş " diyodum. Ama insan bunu yasayinca anliyabiliyomus. Yani aşk konusunda ön yargıli olmamak lazımmış.
Sen benden gitsen bile ben bu aşk cikmazinda nereye gidersem gidiyim kiminle olursam oliyim hep seni hatirliycam asla unutmiycam ben sana aşıkken bana asla git deme olur mu?
AŞK SADECE 3 HARFTEN İBARET OLAN BİŞEY DEĞİL
VE
BUNU ANLAMAK İÇİN YAŞAMAK GEREKİYOMUS...

Aşk Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin