KORKU

33 3 0
                                    

Çoğunlukla hayatımız bazı şeylerden korkmakla geçer.
Korkularini ya Yener hayatına devam edersin ya da korkularının seni yiyip bitirdigine an ve an şahit olursun...

Bazı korkular hepsinden daha büyük. Sevdiğin bi insana bişey olma düşüncesi, onu uzmeleri, kırmaları, hayalleriyle oynamalari bunlar insanın aşık olduktan sonra ki en büyük korkuları olur...

Hayat kısa ne zaman ne olucagini bilmeden yaşıyoruz. Korkular bu kısa zamanda hissedilcek en son duygu. Korkmak yerine sevdiginle beraberken onun kıymetini bil ve korkularini unut...

Bazı korkularsa insanı ayakta tutar tıpkı hayaller gibi..
İnsan sevdiği için korkar ve onun için endiselenir. Ve bu korku onu çok sevdiğinin bi kanitiyken bi yandan da ona olan sevgisini gün ve gün artırır...

Bi korku filmi gibidir aşk..
Korku filmine girerken korkucagini ve eğer korkarsan onun uzun süre etkisinden cikamiycagini bilirsin ve bunu bile bile izlersin o filmi...
Aşk ta buna benzer işte...
Aşık olduğun zaman o kalbe bi girdiğinde bi daha cikamiycagini, onun her sözünün etkisinde kalicagini bile bile aşık olursun...

Seninde korkuların vardır mutlaka...
Mesela seni unutucagimdan, başkasından hoslanmamdan, seni hayatımda istemememden, hatta başkasına bakmamdan bile korkuyosundur eminim...

Ben sadece bi çift göze aşığım ve diger bütün gözlere körüm...

Ben seni sürekli özlüyorum. Hemde tahmin edemiycegin kadar fazla. Benimle konuşmayı bıraktığın her dakika her saniye hatta her salise özlüyorum seni. Ben seni böyleyken bile bu kadar ozluyosam seni bi kere gördüğümde bi daha bi daha görmek isterim bunu göze alarak yanıma gel ...
Ben senin hiç bilmediğim kokunu bile özlüyorum...

Kalbinin ortasında bi çukur ve oraya göm beni. Benden sonraki gelenler benim yerime gecemesin. Ben en derinlerde bi yerde yine hep senin oliyim.

Hiç unutma beni. Ben seni kalbime yazmadım kazıdım bunu hiç unutma yani kalbimden istesende silinemezsin hep orda izin kalicak...

Sana şöyle bi benzetme yapıyım;
Aşk namaz kilmaya benzer, niyet edildikten sonra etrafa bakilmaz...

Seni özledim diyosam bil diye değil gel diye...

Yanımda ol artık sürekli görmek istiyorum, yanımda ol, şu özledim kelimesini yüzüne karşı söyliyim...

Sensiz bi hayat deme bana ben öyle bi hayat yaşayacak kadar güçlü değilim...

Bir insan var onca insanın varlığını unutturan...

Kar taneleri gibi yaşıyoruz bu aralar birbirimize değmeden, başkalarının üzerimize basıp bizi görmeden bizi eritmeleriyle birlikte....

Şunu hiç unutma seni çok seviyorum ve

Yeryüzündeki en mükemmel sevgili sensin...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Aşk Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin