AŞK

41 3 4
                                    

Bazen cidden sadece düşünüyorum ve diyorum ki ben ne yapmışım ya? O benim hasta olmama bile kiyamazken ben onun özgürlüğünü riske atmisim.

Şu an cidden beni suclayabilirsin. Ama ben sadece seni sevdiğim için yaptım tüm bunları. Seni üzmek için değil.
Benim bunları nasıl yazdığımı hiç düşündün mü?
Ben bunları sana söylerken kendimden bile sogudum.
Nedenini sorarsan da seni uzdugum için.

Sana konuşmayalım diyen de benim en çok ozleyende.
Sana o "konuşmayalım" kelimesini dedikten hemen sonra özledim seni.

Anlamıyosun...
Özgürlüğünü elinden almak istemiyorum.
Belki de bişey olmiycak ama risk risktir...

Aşk sadece kalbinin ona atması veya içinde Kelebeklerin ucusmasindan kisacasi "MUTLULUK"'tan ibaret değil...

Acı cekersin ama o uzulmesin istersin, o hep mutlu olsun, yüzü hep gülsün, gözlerinden tek bi damla göz yaşı Aksın istemezsin...

Bana bi söz söylemiştin "sensiz ben Kalpsiz bi cesedden farksizim" diye...
O söz şimdi benim için geçerli ben sensiz geçen her dakikam da ölüp ölüp tekrar diriliyorum...

Benim kalbim sendin
İçinde sen vardın
Şimdi sen yoksun
Ve kalbimde yok
Yani şu an ben
"Kalpsiz bi cesedden farksizim...

Sakın biz bittik falan sanma!!
Biz bitmedik
Bitemeyiz
Birbirimiz olmadan yapamayız...
Sen benim diğer yarimsin
Bende senin
Bunu hiç unutma olur mu?

AŞK insana acı da cektirir uzerde aglatirda depresyonada sokar hatta intihara bile teşebbüs ettirir...
Ama intihar sadece her şeyden kaçmak demektir...

Bazıları aşka cesaret edemez ama bazilarida eder ve sonuçlarına katlanır...

ÇIKMAZ YAZDIĞI HALDE GİRİLEN SOKAĞIN ADIDIR AŞK..

KALP DEDİĞİN ATIYOR ZATEN MARİFET RİTMİ DEGİSTİREBİLMEKTE VE SEN BUNU ÇOKTAN BAŞARDIN...

Her şeyden önemlisi de aklıma her geldiğinde yüzümü gulumsettigin için teşekkür ederim...

OZLEMEKTEN DAHA ZOR BİŞEY VARSA ODA TEKRAR TEKRAR OZLEMEKTIR...

keşke biz bi dizide olsaydık ve televizyonun kumandasida bende olsaydı,
Her güzel animizi başa sarar tekrar yaşardik...

Gerçekten seven birisi "unutmak" kelimesinin anlamını bile bilmez...
Ve sevdiğine o kötü duyguyu yaşatmaz...

Bana aramızda her ne geçerse geçsin "unut" deme olur mu?
Çünkü bana onu dediğin gün beni diri diri toprağa gömmüş olursun...

Her gece uyumadan once en son konuştuğum kişi olmanı seviyorum...

Beni öyle bi sevki hiç sıkılmadan, unutmadan ben bile kiskanayim kendimi...

Sıkıntıdan falan gidip başkalarıyla konuşmaya kalkma sakın sen hâlâ benim kalbimdesin unutma!
Başkasıyla konuşsan hissederim ben...

Kıskanma duygusu tüm duyguların içinde en tatlı olanıdır çünkü insan sadece sevdiğini kıskanır...

ÖZLEDİM...❤

Aşk Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin