Prima zi(partea 1)

77 3 0
                                    

Hey, sunt Keyla Morgan, am 15 ani, parul saten undulat si ochi caprui.Ce credeti ca fac eu acum ? Ei bine incerc sa profit la maxim de ultimele minute de somn deoarece...tobele va rog !AZI E PRIMA MEA ZI DE LICEU...Oh doamne am niste emotii ...cred ca tocmai transpir la ce emotii am.Dar stai putin! Transpir in vis si chiar ma simt uda ! Ce naiba ?
Imi deschid ochii si observ ca sunt uda din cap pana-n picioare,ma uit mai bine si ce credeti ca vad ? Hm...pe nimeni altu-l decat fratiorul meu scump si prost, ce tot spun eu aici ...doar prost.Sta in fata mea si rade in hohote ,tinandu-se de burta iar langa el se afla o galeata goala.''Oare ce se afla in ea ?" , mormai printre dinti ,,Matt" deoarece asa-l cheama pe nataraul de frate-meo.Ma ridic ca arsa din pat si alerg dupa el.
-Stai sa vezi ce-ti fac maimutoiule!spun eu iritata .
-Daca ma primzi, piticanie! spune el amuzat si continua sa fuga.
Alergam atat de tare ca nici nu ne-am dat seama ca am ajuns pe scari,eu impiedicandu-ma de ceva am cazut peste el, iar acum aratam ca intr-un film de comedie.Amandoi eram la pamant miorlaindu-ne ca niste copilasi mici din cauza durerii ce ne-o provocat-o podeaua .
-Pe cine faci tu piticanie? reusesc eu sa spun intr-un final.
Dar nu apuca sa zica ceva ca este intrerupt de MAMA.
-Ce faceti voi doi pe podea ?intreaba ea nervoasa.
-A fost vina lui/ei!!!spunem la unison apoi amandoi ne privim incruntat unul la celalalt.Ma ridic cat de repede pot de pe el apoi se ridica si el amandoi frecandu-ne spatele si mainile , locurile unde ne-am lovit.Mama se uita nervoasa la noi, doamne, cred ca daca ar putea ,ar scoate foc pe nari.
-Keyla de ce esti uda? intreaba ea pe acelasi ton.
-Pentru ca el! si arat cu degetul spre Matt.El se uita urat la mine , fara sa vada mama apoi face o fata de catelus cand il priveste. NEMERNICUL, joaca teatru!
-Mathias Gabriel Morgan! Ce ai de spus in privinta asta? O mama , e de rau , ia pronuntat tot numele, o s-o incurce.Dar de ce imi fac eu griji , o merita.
-Pai mi-ai spus s-o trezesc.Spune el cu aceeasi fata de catelis plouat.Mama se uita suparata la el apoi spune:
-Esti pedepsit o saptamana, fara calculator si fara bani de iesit in oras!
Eu ii scot limba in semn ca am castigat si dau sa plec dar vocea mamei ma opreste:
-E valabil si pentru tine, domnisoara! Stai , ce tocmai a spus ?femeia asta a inebunit sau ce ?
-Dar eu de ce ?spun iritata.
-Pentru ca ai fugit dupa el si din cauza asta va aflati mai inainte pe jos.Daca va rupeati ceva ?
-Dar mama...incerc eu sa ii explic
-Niciun "dar mama", cred ca m-am facut destul de inteleasa sau vreti sa va iau si telefoanele?
-NU!!! spunem noi la unison.
-Linisteste-te draga!spune tata calm in timp ce se apropie de noi.Se uita amuzat la mine apoi la fratele meu dandu-si seama de ce se intamplase apoi redevine serios cand mama il priveste.
-Kheila dute si usucate apoi pregatiti-va de liceu!Matt ve-ti merge cu masina ta.Spune el serios dupa care se indeparteaza.
Perfect, acum trebuie sa merg impreuna cu maimutoiul asta spre liceu si colac peste pupaza la acelasi liceu.La mine e primul an iar la el al 4-lea.O da ,era sa uit acum 1 luna ne-am mutat din New York in Los Angeles deoarece parintii nostri au gasit un loc de munca mai bun,tata e politist iar mama doctor si plus de asta acum suntem in acelasi oras cu bunicii nostri,ii vizitez in fiecare zi ,stam la o strada distanta.Eu si fratele meu nu cunoastem pe nimeni ,dar intr-un fel e mai bine,nu eram in relatii prea bune cu fosti colegi din generala si i-as fi putut intalni pe unii din ei si la liceu, dar acum sunt sigura ca nu vo-i mai auzi de ei.Cat despre Matt- el se integreaza foarte usor,nu-i va fi greu sa-si faca prieteni noi.Dap, singura mea prietena adevarata a fost Bella,ciobanescul meu german de numai 2 anisori.Si acum daca stau mai bine sa ma gandesc stiu de ce m-am impiedicat si am cazut pe Matt,din cauza unei jucari de ale ei.Dar nu ma supar ,intr-un fel m-a ajutat sa-l prind pe nataraul de frate-meo.Oh doamne,iubesc catelul asta .
***
Ajung in camera mea, fac un dus rapid si apoi imi usuc parul.Deschid dulapul si imi iau lenjeria pe mine apoi o rochie de un mov inchis care imi ajunge umpic sub genunchi, o geaca de piele neagra si niste adidasi negri cu sireturi mov.(Negru&mov)
Imi las parul desfacut,asa cum este el,ma dau cu rimel si luciu de buze, iau ghiozdanul si ma indrept spre sufragerie.Ma uit la ceas,parintii nostri au plecat la servici iar noi ar trebui sa ne indreptam spre liceu daca nu vom intarzia.Oare ce face Matt atata ? Probabil ca inca se gandeste ce tricou sa-si ia.
-Matt hai odata ca o sa intarziem!
El coboara scarile si vine spre mine.E imbracat in niste blugi ,un tricou alb si o geaca gri c-a si blugii.
-Ce ti-a luat atata fetito ?si ma sprijin pe un picior cu mainile in piept facand o fata ironica.
-Crezi ca parul asta se aranjeaza singur?si arata spre freza lui.Doamne,baiatul asta are nevoie de-o viata,o iubita ceva.Daca i-ai da o oglinda ar sta toata ziua si s-ar privi.Ma uit cu o spranceana ridicata la el apoi il iau de brat si-l trag afara.Ne urcam in masina si ne indreptam spre liceu in liniste.

____________________________________
Hey !sper ca va placut acest capitol , e primul si sper ca nu v-am plictisit.Astept comentarile voastre.Ps:daca exista greseli gramaticale evitatile sau nu mai cititi.Noapte buna !:*

Believe in yourselfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum