Weekend-ul a trecut de parca nici nu a venit iar acum,iata-ma aici,in camera mea micuta,pregatindu-ma de scoala.
Stau in fata oglinzii,pieptanandu-mi parul ce astazi arata mai rau decat coada unei maturi,imi aleg o rochie turcoaz inchis umpic sub genunchi,niste tenisi negri si un hanorac de aceeasi culoare ca a tenisilor. La final ma decid ca cel mai bine ar fi sa-mi fac un coc si sunt gata de plecare.
Mathias a iesit acum vreo ora la alergat deoarece isi face incalzirea,astazi va da probele la baschet,am uitat sa precizez ca fratele meu ii baschetbalist?
Da...Matt adora baschetul inca de mic copil,la vechea scoala el era capitanul echipei iar al doilea cel mai bun era prietenul sau,Luck.
Cand a trebuit sa ne mutam a fost extrem de suparat ca isi lasa echipa si prietenii,dar acum pare destul de ok,el mereu se adapteaza in functie de situatie,spre deosebore de mine.
Cobor scarile in graba si imi salut parintii inainte de a iesii pe usa.Ma apropii de statia de autobuz ,asteptandu-l,dupa cum am spus Mat inca e la alergat,probabil va ajunge la fix la ore sau peste cateva minute dupa ce se suna.
***
Intru pe holul lung al cladirii ce-mi domneste drept scoala,unde voi studia urmatorii 3 ani.
O masa mare de elevi se plimba de colo in colo fara ca macar sa se uite daca lovesc sau imping pe cineva in urma lor.
Ma duc spre dulapul meu pentru a lua cateva caiete si fara sa vreau,dau cateva pe jos.
Perfect!
Ma aplec pentru a le ridica dar mainile mele fac contact cu altele,mai reci si mai mari. Imi ridic privirea usor rusinata de situatia penibila in care ma aflu,atunci intalnesc acei ochi intunecati ce m-au facut sa ma intreb inca de prima data cand i-am vazut,ce se ascunde in spatele lor.
El se uita la mine zambind,se ridica cu caiete cu tot,si ma ajuta si pe mine sa fac acelasi lucru.
- Multumesc!, e tot ce reusesc sa murmur...
Tot ce primesc este un ranjet ,in spatele caruia pot paria ca se amuza teribil de neatentia mea,dupa care imi face scurt cu ochiul,apoi se indeparteaza, mergand spre gasca sa de prieteni.
Clopotelul suna si anunta inceperea orelor....am dirigentie.
Intru in clasa si o zaresc pe Liv stand in ultima banca,inaintez pana ajung in dreptul ei si ma asez.
- Buna dimineata Key!spune ea neasteptat de vesela pentru ora asta inca matinala.
-Hey! Cred ca si-a dat seama dupa infatisarea mea ca inca ma aflu in stadiul de trezire...
Doamna diriginta intra in clasa si se sprijina de catedra privindu-ne.
- Buna dimineata boboceii mei!ne spune cu un zambet imens pe buze si caldura in glas.
Noi ii raspundem salutului si ne asezam pe locurile noastre...
- Copii,voiam sa va spun ca liceul nostru are nenumarate grupuri:de matematica,sah,teatru,dans,muzica,sport,decorativ,cultural si multe altele...pe hol sunt fisele de inscrieri pentru aceste cluburi/grupuri ,deci ,daca doriti sa faceti parte din unul din ele va puteti inscrie in pauza...Apropo,balul de inceput de an scolar va fii vineri seara...
Ora a trecut destul de repede,iar toti vorbeau ori de aceste grupuri ori de bal si cum se vor imbraca la el,eu in schimb nu ma gandeam la nici una din ele,findca nu cred ca ma incadrez in niciuna din variante...
Ies pe holul lung al liceului,alaturi de Olivia.
-Si....la ce grup te-ai gandit sa te inscrii? Ma intreba draga mea prietena cu o urma de entuziasm in glas.
- Sincer,nu cred ca sunt buna la nici una din cele insirate,defapt nu sunt buna la nimic....nu prea are rost ,numai as incurca daca as merge...
- Ohhh,haide Key,nu trebuie sa fi buna,de aceea mergi,ca sa inveti sa faci acele lucruri,plus de asta te vei distra,vei cunoaste persoane noi,si te vei recreea...haide,te rog!
- ....nu stiu Liv...
-Ce ai zice de grupul de teatru?
- Ai inebunit,le cuprinde pe toate celalalte , aprope,adica acolo trebuie sa joci in fata celorlalti,uneori trebuie sa si canti si sa dansezi,cum crezi ca as putea eu sa fac,macar una din acestea? Raspunsul este nu,imi pare rau Liv, dar nu vreau sa particip la niciunul din grupuri...
Acestea find spuse ,ma indepartez de bruneta si merg spre cantina.Din perspectiva lui Brian:
Domnul Martyn,profesorul de fizica ,ne-a spus de aceleasi grupuri stupide,ca in fiecare an...oare ea la ce grup se va inscrie? Adica nu o cunosc indeajuns ca sa-mi dau seama ce-i place....,dar de ce-mi pasa?
Brian revino-ti!
Ies alaturi de amicul meu,Edward si o observ pe Olivia cum se holbeaza la fisele de inscriere,unde este ea?
- Hey Olivia,ce faci?O intreaba blondul de langa mine.
- Hey Edy,ma gandeam sa ma inscriu la clubul de teatru...
Fara ca macar sa gandesc o intreb:
-Keyla la ce grup s-a inscris?
-Mhm,ea nu vrea sa participe la niciunul din acestea,spune ca nu e buna la nimic din ce este aici...
Fata asta trebuie sa invete sa aiba incredere in ea,mi se pare o pierdere de timp sa fii in aceste "cluburi" dar daca e nevoie sa ma bag intr-un cretin de club doar pentru a faceo sa se bazeze pe fortele proprii,o so fac!
- Si nu ai de gand sa faci ceva in privinta asta?,o intreb in cel mai serios mod .
- Ba sigur ca da,...,m-am gandit sa o inscriu alaturi de mine la clubul de teatru,dar nu stiu daca e o idee buna!
- Cu siguranta e! Spun cred ca mult prea hotarat. Inscri-o!
- Ai dreptate,sigur o sa-i placa,mersi Brian! Spune bruneta cu ochii de culoarea caremelului,si se indeparteaza.
Un ranjet de invigator imi apare fara sa vreau pe chip,invingator deoarece am convins-o pe prietena cea mai buna a satenei sa o inscrie desii ea i-a explicat ca nu vrea sa participe la niciuna din acele cluburi.
Astea fiind spuse ,iau un pix de pe masa pe care sunt fisele de inscriere,si fara prea multe retineri ma inscriu pe mine si Edward la clubul de teatru.
- Frate,nu stiu ce naiba se intampla cu tine,dar de ce dracu ne-ai inscris in clubul ala tampit cand amandoi stim ca uram acele cluburi?
- Haide frate,o sa ne distram,incerc eu sa-mi conving prietenul ,nu am de gand sa-l rog
ar fi patetic sa fac asta,ce naiba,sunt a 12-a,nu ma rog de nimeni pentru nimic...
- Te-ai inscris pentru ea,nu?ma intreba,luandu-ma total prin surprindere si pentru cateva secunde mintea mea incearca sa analizeze amanuntit vorbele sale...nu e ce crede el....tin la ea,si fac asta pentru ea dar doar ca o consider o prietena mai mica de care trebuie sa am grija...atat.
Oftez adanc si spun:
- Nu e ce crezi tu,eu sunt cu Sara frate!,stii bine asta...imi e ca o sora ,prietena,ce vrei tu,dar vreau sa ii fie bine,nu o cunosc de mult timp,dar pur si simplu imi place compania ei...vreau sa o fac sa aiva mai multa incredere in ea...
- Bine....de data asta lasam discutia asta sa se termine aici, asta doar pentru ca trebuie sa ne pregatim pentru probele alea...
***
Din perspectiva Keyley:
Este ora 13:00,fratele meu trebuie sa dea probele asa ca ma indrept spre terenul de sport din curtea liceului,acolo vor fi sustinute acestea.
Olivia ma ajunge din urma si ne asezam pe scaunele din tribuna.
O masa se afla langa marginea terenului,acolo,probabil vor sta capitanul si unul din coechipierii sai.
Fiecare din cei ce vor da aceste probe ori isi fac incalzirea ori stau si vorbesc intre ei,dintr-o data Liv imi da un cot iar in secunda doi se face liniste....au aparut capitanul si echipa lui.
Cu totii poarta echipament rosu cu alb iar capitanul este imbrcat in niste pantaloni sport gri, si o bluza de trening neagra,imi ridic privirea de pe trupul mult pre bine lucrat pentru a vedea chipul celui ce conduce atatia oameni si atunci il vad....Brian.
Acesta nu pare sa ma fi observat desii in tribuna nu se aflau mai mult de 12 persoane.
Probele incep si o data cu ele mii de baieti pleaca cu privirea in pamant dat fiind faptului ca nu au fost acceptati in echipa...urmeaza Matt,pot pune pariu ca este extrem de emotionat,este incordat si indiferent de rezultatul acestei probe pe care o va sustine,va fii fericit cand se va termina.
-Hai Matt,spun in soapta ,mai mult incurajandu-ma pe mine....el nu ma vazut inca,vreau sa ii mai reduc din emotii,are destule,dupa ce vom afla raspunsul vo-i fugii si-mi vo-i lua in brate fratele.
Dupa ce Matt da toate probele,observ cum Brian si baiatul acela blond,hmmm,nu i-am retinut numele,discuta ...daca ar fi sa judec dupa fata satenului ,nu este prea incantat ,dar baiatul din drapta sa pare a fii exact de parere contrarie de ceea ce a vazut...
Brian, jur ca daca nu-l ei pe Matt in echipa o sa vin la tine si o sa...
- Felicitari Mathias,ai intrat in echipa ,sunt intrerupta din planirile mele malefice pe care le-as fi pus in aplicare pe Brian ce pare cam bosumflat ,daca raspunsul era unul negativ, de catre vocea blondului .-Wow ,da,da,da ,bravo Matt! O aud pe Liv strigand si abia acum sunt scoasa din gandurile mele.
Ma ridic cat pot de repede si fara a mai da atentie celor din jur ,fug si sar in bratele fratelui meu ce pare surprins de prezenta mea,isi revine imediat si imi raspunde la imbratisare ridicandu-ma de pe sol si invartindu-ma de cateva ori apoi ma pupa pe obraz.
- Am intrat Keyla! Am reusit!
- Bravo Matt,sunt mandra de tine! Spun si-l imbratisez.Din perspectiva lui Brian:
Dupa nenumarate contraziceri intre mine si Edward in legatura cu intrarea lui Mathias in echipa,am cedat si l-am acceptat....atunci o vad pe mica satena cum iasa din tribuna si alearga spre el,luandu-l in brate si felicitandu-l.
Nici nu am observat ca era acolo pana nu am auzit niste tipate si chicoteli usor pitigaiate,ale Oliviei.
Raman stana de piatra la vederea celor doi,imbratisati...nu au putin respect fata de cei din jur? Nu sunt singurii ,aici,de fata!
-Acum nu mai e doar "o prietena" de care trebuie sa ai grija,nu?il aud pe Edy spunand pe un ton din care poate fii descifrat ironia si amuzamentul,probabil dandu-si seama dupa expresia fetei ca nu sunt incantat de imaginea ce-mi cuprinde acum intreaga arie vizuala.
-Taci dracu! Eu am plecat de aici,alege tu restul de baieti in echipa! Si cu astea find spuse, am plecat cat mai departe din locul acela in care ma simteam deja in plus._____________________
La media este Braien,saptamana usoara va doresc,pwpici😘😘😘
CITEȘTI
Believe in yourself
Novela JuvenilUn oras nou,scoala noua,oameni noi,un....Destin Nou.De asta are parte Kheyla,o fata timida si neincrezatoare in propriile puteri,toate astea pana cand apare ....un EL ce-i va intoarce viata cu susu-njos,o va face sa simta iubirea adevarata dar si de...