Te conduc?

39 1 0
                                    

E dimineata.Razele blande ale soarelui imi mangaie pielea si ma-ndeamna sa-mi deschid ochii.
Ma ridic lenesa din pat si-mi fac rutina de dimineata.Dupa ce ies de la dus ma pun in fata dulapului si incep sa ma holbez...imi aleg o bluza gri mai larga,niste blugi negri rupti in genunchi si tenisii mei negri.Parul il prind intr-un coc si las cateva suvite rebele sa-si faca de cap,iar la machiaj optez pentru un rimel si luciu de buze (nu-mi prea place sa ma machiez).Ma privesc in oglinda cand,dintr-odata il aud pe Matt cum striga din camera lui,ma apropii de usa si o deschid cu grija iar cand privesc inauntru izbugnesc intr-o criza de ras.Bella mea il tragea pe fratele meu de picioare si patura cu (,) care era acoperit iar el se tinea cu putere de pat si striga la ea
sa-l lase sa mai doarma,intr-un final ajungand pe jos,puisorul meu lingandu-l pe fata.
-Ahh...Bella,date jos de pe mine!reuseste el sa spuna.HEI AJUTAMA!
-Bravo fetito,vino aici sa-ti primesti recompensa!spun si ii arunc un bisciite,ea luandul imediat.Matt se ridica ciufulit si plin de saliva Bellei,ehhh asa-i trebe,daca nu a vrut sa se scoale cand l-am trezit eu,am trimis-o pe Bella.
-Dupa ce mi-a facut,tu II DAI RECOMPENSA!?
-Credeam ca vrei s-o dau jos de pe tine,spun ridicand din umeri nevinovata si scapand un mic chicot.Il las sa se pregateasca si cobor jos,observand ca ai nostri au plecat la serviciu.
Dupa cateva minute,fratele meu coboara imbracat in niste blugi albastri si o bluza neagra de trening.Urcam in masina si pornim spre liceu.
***
Ajunsi in parcarea liceului,coboram din masina si ne indreptam spre intrarea cladirii.
-Hei...eu plec ca am engleza si nu vreau sa intarzii,spuneMat grabit.Eu ma uit uimita la el,deoarece mereu gaseste un motiv ca sa "intarzie"daca putem spune asa.
-De ce,ai vreo scorpie pe care no poti prostii? intreb curioasa si-n acelasi timp amuzata.
El izbugneste in ras,eu mentinandu-mi figura fetei confuza.
-Surioara,incepe el...daca vreau sa chiulesc o so fac,indiferent de profesor.
-Atunci?intreb eu.
-Ai vazut ce bine arata domnisoara Sprouse?
Imi dau ochii peste cap si-l ocolesc dar nu inainte de a sopti,,Afemeiat prost si in calduri ce esti!",el incepand sa rada apoi se indeparteaza.
Ma apropii de dulapul meu pentru a-mi lua cartile dar nu-l pot deschide,mormai cateva injuraturi si dau cu pumnu-in usa...dar in zadar...s-a blocat.
De-odata o voce joasa si ragusita de barbat rasuna-n spatele meu.
-Ai nevoie de-ajutor?imi intorc capul instinctiv si privirea mi se pierde in acele oceane negre,atat de superbe dar atat de misterioase...de parca e ceva ascuns...in ei...

Ce cauta el aici?Cum ce cauta aici,idioato!?mergeti la acelasi liceu,intervine constinta mea....Hmm credeam ca si-a luat o vacanta.AI VREA TU!
Ne priveam unul pe celalalt fara a spune ceva, ganganile alea  incepand sa mi se plimbe iar prin stomac.El ridica din sprancene,probabil findca astepta un raspuns care intarzia sa apara.Vocea sa ma trezeste din visare:
-Deci...ai nevoie de-ajutor?ma intreaba apropiindu-se de mine.
-Nnu...ma descurc!reusesc eu sa spun apoi ma intorc cu spatele si incerc din nou sa deschid rabla asta,dar nimic.
-Lasa-ma pe mine!il aud si apoi mana sa se-ntinde peste a mea,degetele sale facand contact cu ale mele.Ne privim cateva secunde fix in ochi fara a spune ceva....parca daor inimele noastre comunicand,apoi ma dau la o-parte si-las sa ma ajute,reusind sa-mi deschida dulapul.
-Multumesc!spun apoi ii zambesc.
-Pentru putin!spune el apoi imi raspunde la zambet.Eu sunt Brian, si-mi intinde mana.
-Keyla,imi pare bine!
-Si mie!
Clopotelul nu ezita sa sune iar multimea de pe hol se pierde incetu' cu-ncetu'.
Ofteaza adanc apoi spune:
-Trebuie sa plec la ore,ne mai vedem Keyla!
Zambesc involuntar si plec la cursuri,la fel si el.
***
Orele au trecut repede,desi gandul imi statea doar la el si la momentul in care mainile sale le-au atins pe ale mele.

Le-au atins ca sa te ajute sa-ti deschizi dulapul ,fraiero,nu-ti mai fa iluzii!
Imi iau la revedere de la Olivia si ma indrept spre parcarea liceului  asteptandu-l pe Matt ,care,nu se indura sa apara.Telefonul imi vibreaza si vad ca am primit un mesaj de la el:
#Mat:Hey maimutica,am terminat mai repede orele,si am iesit cu-n prieten,deci nu pot veni sa te iau.SCUZE,TE IUBESC!
Perfect,trebuie sa merg pe jos fiindca autobuzul vine peste 30 de minute,si ghiciti ce? A inceput ploaia!
Se putea mai rau de-atat?Oh NU te mai plange si misca-ti betele alea pe care le numesti picioare!

Incep sa merg,dar picaturile de ploaie se fac tot mai mari iar  vantul ce bate din toate directile isi face simtita prezenta.Vreau sa trec pe partea cealalta a trotoarului dar o masina neagra,superba imi taie calea,oprindu-se in fata mea.Geamul masinii se deschide si-l vad pe el.
-Hey frumoaso,e cam urat afara,te conduc pana acasa?
ZI DA,ZI DA!!!
-Nu,e-nregula,ma descurc!
Tu chiar esti batuta-n cap nu ?
-Asa ai spus si cu dulapul,spune apoi incepe sa rada.Haide...nu musc,promit!
Imi dau ochii peste cap,si ma dau batuta,acceptand sa ma conduca pana acasa.El iese din masina luxoasa si-mi deschide portiera,afisand un zambet in semn ca "am castigat",apoi se urca inapoi,pe locul soferului.
-Unde stai?ma intreaba pe un ton calm si bland.
Dupa ce i-am spus destinatia,linistea ne inunda,acum doar stropii de ploaie rasunand la izbirea lor cu geamul.Masina se opreste asta insemnand ca am ajuns,din pacate.
-Pai....am ajuns!spune,oftand usor.
-Multumesc...spun apoi ii plasez un sarut pe obraz,tot ce face e doar sa ma priveasca iar pe chipul sau nu pot citii nimic,am dat-o in bara,nu trebuia sa fac asta...Dar eu le intrec pe toate...cred ca sunt mai rosie decat fundul unei maimute.De ce l-am sarutat?
Ies din masina si inaintez spre usa casei mele,auzind motorul masinii cum se-ndeparteaza,si-mi dau seama ca Brian a plecat.

Idioato,acum sigur nu te va mai saluta!E clar ca nu te place,vrea doar sa fie amabil,a trebuit tu sa-l pupi!

Intru in casa,imi salut parintii si urc sus pentru a-mi face un dus.
Dupa ce ies de la baie,imi iau pijamalele mele calduroase si ma pun in pat,ascultand muzica.Bella vine si se cuibareste langa mine,incep sa o scarpin dupa ureche apoi ma las purtata in lumea viselor.
_____________________________
Hu...a fost cel mai lung capitol,ce parere aveti?Am spus sa va pun si muzica...se potriveste cu acest capitol"cand eu zambeam,tu roseai/cand tu zambeai, eu roseam.....":))))).Nustiu cand voi pune urmatorul capitol fiindca am liceul si niste profesori😫😱😋 dar va promit ca o sa incerc sa-l postez saptamana viitoare sau in weekend.Va plac personajele? O sa mai apara cateva.dar mai incolo....va pwp si sa aveti grija de voi dragutilor😘
MA DUC SA INVAT LA ISTORIE!:)))😫

Believe in yourselfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum