Seokjin ile Hayal Et

54 2 0
                                    


Canın sıkılıyordur ve sen dışarı çıkıp alışveriş yapmanın iyi geliceğini düşünürsün. Giyinir dışarı çıkarsın fazla kalın da giyinmezsin pencereden baktığında hava güzeldir ama dışarısı sanki Kutup'lar gibidir. Sen hemen kendini en yakın alışveriş merkezine atarsın orada uzun süre dolaştığın içinde ister istemez terlersin ama çok güzel şeyler almışsındır sadece şimdi ev için birşeyler alacaksındır. Bir markete girdiğinde oradan da fazla eşya alırsın tam marketten çıkarken Jin seni arar.

J:''Hayatım evin önündeyim ama yoksun.''

Sen:''Alışverişe çıkmıştım geliyorum hemen.''

J:''Gelmemi ister misin yardım ederim.''

Sen:''Gerek yok ama şifreyi söyleyim gir içeri.''

J:''Tamam hayatım '' şifreyi söylersin ve eve doğru yürürsün hava fazlasıyla soğumuştur elindekiler fazla ağır ve sende terlisindir kesinlikle hasta olacağım dersin. Yürmeye devam ederken yağmur başlar ve kısa sürede her yerin sırılsıklamdır. Yoldan geçen bir araba da bir su birinkintisinden geçip seni ıslatır. ''Ne diye şemsiye almam ne diye evden çıkarım ki aptal kafam otur oturduğun yerde...'' sen kendi kendine söverken sonunda eve gelirsin Jin kapıyı sana açar ama seni görünce ''Bu ne hal 'adınız' ver elindekileri hemen bir duşa gir hayatım'' sen duşa girersin ama başın çok ağrıyordur saçlarını kurutursun hemen pijamanı ve üzerine de hırkanı giyersin. Jin yanına gelip ateşine bakar çok yüksek olduğunu söyler ''Bebeğim hırkanı çıkarsan en azından ya da şortlu bir takıp giysen ateşin var.'' Sende tam hırkanı çıkarıcakken Jin odana girip sana kendisinin olan t-shirt verir ''Bunu giy üzerine hırkanı da giyebilirsin.'' Sen hemen t-shirtü giyersin ve gider koltuğa uzanırsın ''Üzgünüm sevgilim sana bir şeyde hazırlayamadım.'' Jin tebessümle ''Bugün ben sana hazırlarım sen merak etme.Gelirken tavuk almıştım onları şimdi mikrodalgada ısıtırım onu yersin olur mu?'' sen itiraz edersin hemen ''Aç değilim sen ye Jin'' Jin itiraz etsen de sana yedirmeye kararlıdır. Tavukları alır ve sana yedirmeye başlar sen istemesen de sana türlü oyunlarla yedirir.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yemekten sonra beraber yatar ve televizyon izlersiniz. Gece senin ateşin çıktığında Jin seninle ilgilenir o gece uyumaz ama seni de uyutmaz beraber gece boyu konuşur oyunlar oynarsınız.



^.^ sevgilerle yazar.

BANGTAN İLE HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin