Suga ile Hayal Et

74 1 0
                                    


''Yoongi-ah hadi piknik yapalım ama çocuklarda gelsiin lütfeen.'' Yoongi ile 3 aydır sevgilisiniz ilişkiniz düzeyli bir biçimde ilerliyor bazen Yoongi sürekli yorgun olduğu için seni terslesede ona kızamıyorsunuz. Yoongi hafif uykulu olduğu için başını belli belirsiz sallıyor, sende kabul edeceğini düşündüğün için yeteri kadar hazırlık yapmışsın sadece olay çocukları çağırmakta. ''Yoongi çocuklara sen haber verir misin buraya gelsinler.'' Sen örtüleri filan almak için diğer odaya geçersin örtüleri almak için dolaba eğilirsin Yoongi o sırada ''Söyledim ama ne gerek vardı ki 'adınız' evde uyumak varken.'' Sen kaşlarını çatarak bağırırsın –diğer oda daya hani- ''Ne mi gerek vardı? Bu eve beni görmek için değil uyumak için geliyorsun en azından dışarı çıkarsak ilgilenirsin diye düşündüm pardon çocukları iptal et Yoongi, sen uyumana devam et.'' Sinirlenirsin artık bunalmışsındır evet yorgun ama en azından ilgi gösterebilir diye düşünürsün. ''Böyle yaparak beni daha çok sinirlendiriyosun yorgun olduğumu sende biliyorsun!'' karşına geçip sana bağıran Yoongi'ye ''O zaman izin günlerinde buraya gelmek yerine git yurtta uyu gelme bir daha burası otel değil sevgilinin evi hatırlamak istersen.'' Siz bir sinirle kavga ederken zil sesi sizi böler. Sen söylene söylene kapı açarsın karşında çocukları görürsün hepsi hazırlıkları tam gelmiş. Ellerinde piknik sepetleri küçük çocukları andırıyorlar. Jin ''Ee hadi gidelim.'' Sen sinirli olduğun için bir şey demiyorsun dersen çocukları kırarsın. Yoongi salona geçip ''İptal piknik filan yok.''diyip yanından geçip mutfağa giriyor. ''O kadar hazırlandık kabul etmiyorum haydi arabalara ben Yoongi ile konuşurum.''Jin yine bir anne edasıyla olaya el atıp hallediyor ve Yoongi sorununu da hallediyor bu sefer sen gitmek istemediğiniz onların gidebileceğini söylüyorsun Jimin sana yapamadığı aeygosuyla aeygo yapıyor sende kahkahalarla kabul ediyorsun.

Piknik alanında masaların olduğunu görüyorsunuz masalar yere sabitlenmediği için iki masa yan yana çekiyorsunuz sonuçta oldukça kalabalıksınız. Biraz sohbetten sonra Yoongi kolunu kavrayıp bir masaya oturturyor ''Yorgunum, halsizim bir insana yapılmayacak şekilde çalışıyorum uzun süre uykusuzum ve o lanet danslara çalışmak zorundayım-'' sinirli bir gülüş sergiliyor ''ve üzerine sevdiğim kız bana sırf yorgun olduğum için tavır yapıyor bunu hak etmiyorum 'adınız' hemde hiç.'' Sen şok oluyorsun senden özür dilemesini beklerken o sana daha çok yükleniyor. ''Senin yorgun olmana karışmıyorum Yoongi uyumak en büyük hakkın buna bir sözüm yok ama karşında sevgilin var.İlgi istiyorum evime sadece uyumak için geliyorsun. Eve geliyorsun ve direk yatak odasına gidip yatıyorsun sence bunu ben sana yapsam beni ayda en fazla 3 gün görsen pardon sadece kapıdan geçtiğini görsen ne yaparsın, sadece kapıyı açıp seni öpüyorum ve sonra gidip yatıyorsun sabah ben kalkmadan kalkıp gidiyorsun ama sadece 5 saniye 3 günde 15 saniye görüyorum ve bana buna rağmen bunları diyorsun eğer böyleyse bitirelim bu günü istememin sebebi sadece zaman geçirmekti sadece seni o 5 saniyeden fazla görmek istedim çok şey değil ama yanlış yapmışım.'' Sen ağlamaya başlarsın Jungkook yanınıza gelir o sırada Yoongi'nin eline bir sümüklü böcek gelir ve umursamaz. ''Hyung buraya eğlenmeye geldik haydi ama lütfen.'' Diğerlerinin olduğu tarafa bakar o sorada Yoongi sana kafasını yana yatırarak bakar oldukça tatlıdır.

'' Diğerlerinin olduğu tarafa bakar o sorada Yoongi sana kafasını yana yatırarak bakar oldukça tatlıdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook yanınızdan kalkar diğerlerinin yanına gider o zaman Yoongi ''Üzgünüm ben böyle olduğunu bilmiyordum çok üzgünüm söz veriyorum daha iyi bir ilgili sevgili olacağım hadi sevgilim böyle yapma.'' Elini tutar sen gözlerinin içine bakarsın ve samimi olduğunu görünce kabul edersin el ele çocukların yanına gidersiniz.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BANGTAN İLE HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin