Park Jimin

69 3 0
                                    

Park Jimin... Senin için adını duyduğunda bile ağzının kulaklarına varmasını sağlayan biriydi. Şansına 1 haftalığına Güney Kore'ye gidebileceksin arkadaşların doğum günün için 1 haftalık bir Güney Kore tatili ayarlamışlardı,sende severek kabul ettinçünkü o hafta Bangtan'ın imza günü vardı . Kore 'ye gittiğinde endişe edebilecek bir sorunun yoktu korecen vardı sırf Jimin için öğrenmiştin. Bangtan senin için özeldi ama Jimin'e hissettiğin şey kesinlikle aşktı.

Havaalanında ailenden ayrılırken annene ''Damadınızla tanışmaya gidiyorum'' diyip uçağa bindin. Saatler sonra gözlerini Kore'de açtın.

İmza günü Perşembe günüydü henüz pazartesiydi sende perşembeye kadar vaktini alışverişle değerlendirdin.
Perşembe günü imza sırasına girdin. Sıra sana gelince ilk Namjoon'la tanıştın. Namjoon seni görünce şaşırdı ve seninle yakından ilgilendi.
Sırasıyla Hoseok,Taehyung,Jin,Suga,Jungkook ve Jimin. Çocuklar seninle çok yakından ilgilenir Jimin seni gördüğünde.
Jimin: "Sen havaalanındaki kızsın." Sen sorar şekilde bakarsın Sen:"Anlamadım"
Jimin: "İlk görüşte aşka inanır mısın?" Sen:"Evet de neden?"
Jimin:"Havaalanından dönerken seni taksiye binerken görmüştüm yanına gelecektim ama etraf çok kalabalıktı şimdi şansıma karşımdasın."
Sen:"Gerçekten mi peki bu pazartesi mi oldu?"
Jimin:"Evet daha adını bile bilmiyorum ama sen karşıma geldiğinden beri kalbimin hızı değişti ben ne olduğunu bilmiyorun ama benimle çıkar mısın?"
Sen:"Evet!"
Bunu duyan fankar öfkeyle size bakar ama Jimin hayranları sakinleştirmeyi başarır. Ama arkadan bir anda annenln sesl gelir ve "Çocugum kalksana sabahtan beri sana sesleniyorum okula geç kalacaksın."

'Sevimli emoji' azıcık fake atsamda özür dilerim. Şimdilik bu kadar.

Şunu da suraya atıp kaçıyım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şunu da suraya atıp kaçıyım.

BANGTAN İLE HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin