Actor principal:Grant Gustin(a mai jucat si in Glee)
Numar de sezoane:2 (in prezent se difuzeaza sezonul 3)
Nota IMdb :8,2
Episoade pe sezon:23 (43 de minute pe episod)
Descriere:Dupa ce a fost lovit de fulger,Barry Allen se trezeste din coma ca sa afle ca a primit abilitatea de a atinge viteze uimitoare,devenind un supererou,The Flash,ce protejeaza Central City.
Parerea mea: Eu cred ca este un serial destul de solid,desi mai are unele episoade in care actiunea nu se concentreaza pe principalul fir al povestirii, in astfel de episoade scotandu-se in evidenta mai mult umorul.
Personajul principal,Barry Allen,are o personalitate complexa,fiind uneori foarte amuzant si plin de speranta,insa aceasta latura a sa fiind rare ori folosita,el mai mereu luand vina asupra lui pentru tot ce se intampla si incercand sa rezolve lucrurile,asta de cele mai multe ori ducand la si mai mult rau(vorbesc despre tine,Flashpoint).
In opinia mea sezonul 1 este cel mai bun sezon,deoarece raufacatorul este unul dintre cei mai buni pe care i-am vazut pana acum.Desi el nu este la fel de infricosator ca Zoom,consider ca acesta este mult mai malefic,avand o conexiune mai personala cu Barry decat toti ceilalti criminali. Si,desigur,in acest sezon avem mai multe aparentii ale lui Oliver Queen A.K.A The Green Arrow.
Cand sezonul 2 se difuza,eu eram deja la zi cu serialul,si pot sa va spun ca e destul de naspa sa astepti sapatamani sau luni ca sa poti sa vezi ceea ce se intampla.Dupa ce sezonul 1 a fost peste asteptari si toti doreau sa vada un al doilea sezon care sa se ridice peste calitatea primului,sezonul 2 poate a fost la fel de bun ca sezonul 1,daca nu la fel de bun,sigur pe acolo.Ne-a adus inapoi personajele noastre preferate,si un set de personaje noi ca Jay Garrick,Wally West,Herrison Wells si fiica lui,Jessie .Deasemenea,in acest sezon a fost introdusa ideea de multivers si de universuri paralele. Raufacatorul este unul destul de bunicel,mult mai scary ca Reverse Flash(raufacatorul din sezonul 1),dar care mi s-a parut ,cel putin mie,ca nu a avut un plan asa de bun si ca a improvizat pe parcus.Sezonul se sfarseste cu un mare cliffhanger legat de sezonul 3,care ecranizeaza in mare parte ideea din comicbook-ul "Flashpoint".
Legat de cupluri,mie nu imi prea place de Iris,mai ales in sezonul 2,asa ca imi doresc ca Barry sa fie cu Caitlin.
Va sfatuiesc sa incepeti The Flash daca nu aveti ce sa faceti in vacanta de iarna,mai ales ca acum are pauza de la jumatea sezonului,si nici nu e lung,deci spor la treaba!:)
Sper ca va placut primul capitol al acestei carti.In continuare o sa scriu o recenzie pentru filmul Rouge One:A Star Wars Story si de faptul ca au taiat o gramada de chestii,apoi poate o recenzie pentru serialul Arrow sau Daredevi,voi alegeti.
YOU ARE READING
Seriale si Filme//Recenzii
RandomBuna ! In aceasta carte doresc sa va spun pararea mea despre seriale cum ar fi: Flash,Arrow,Teen Wolf ,American Horror Story,Mr Robot,The Walking Dead etc.Pe langa acestea o sa mai fac si unele capitole in care vorbesc despre filme(in special Marvel...