Daredevil

51 1 0
                                    

Actor principal: Charlie Cox

Numar de sezoane: 2(in prezent se filmeaza sezonul 3,ce va aparea in 2018)

Nota IMdb: 8,7

Episoade pe sezon: 13(54 min/episod)

Descriere: Matt Murdock,dupa ce a orbit in copilarie si acum are  celelalte simturi super dezvoltate,combate crima ca avocat pe timp de zi si erou pe timp de noapte.

Parerea mea: Daredevil este unul dintre serialele mele preferate,acesta avand legatura cu The MCU (The Marvel Cinematic Universe),ceea ce inseamna ca este in aceelasi univers cu filmele Iron Man,Captain America,Thor,Avengers si ceilalti eroi de la Marvel(in afara de X-Men,Deadpool,The Fantastic Four,ei apartinand Fox).

Ce apreciez cel mai mult la acest serial este lupta continua pe care personajul principal o duce cu sine,incercand sa faca lucrul corect in toate situatiile,ceea ce este extrem de greu intr-o lume corupta.Caracterul lui Matt este foarte dezvoltat pe parcursul celor 2 sezoane,cu ajutorul celor doua persoanje secundare,Foggy Nelson,prietenul lui cel mai bun,cel care il ajuta in cazurile de avocatura,detinand un birou de avocatura impreuna.Celelalt personaj este Karen Page,care este un fel de love interest pentru persoanjul principal.

Inca un lucru de apreciat la acest serial este coregrafia impecabila,scenele de lupta fiind extraordinare,Daredevill stiind destule stiluri de lupta pentru a dobora 10 oameni de odata,asa ca niciodata nu duci lipsa de actiune.

Primul sezon este unul uimitor,raufacatorul principal fiind Wilson Fisk,un personaj ce ajuta la dezvoltarea protagonistului.La inceput il consideri un om fara suflet si o bruta,fiind in mare parte seful mafiei din Hell's Kitchen,cartierul din New York.Dar pe parcurs iti este prezentat povestea lui si prin ce a trecut familia lui si incepi sa il intelegi.Bineinteles,este infrant in ultimul episod din primul sezon,episod in care este bagat in puscarie(in accelasi episod Matt isi primeste costumul adevarat).

Sezonul doi introduce doua personaje noi,foarte interesante si extrem de importante.Primul este Frank Castle,zis si The Punisher,unul dintre cele mai iubite personaje din MCU,atat de iubit incat directorii au decis sa ii dea propriul serial ce va aparea anul asta,in Noiembrie sau Decembrie.Este un personaj ce este motivat de ura si de faptele rele care i s-au intamplat.Este expert in arme,fiind fost militar.Totusi,desi este un personaj extrem de violent(asta ducand la niste scene de actiune ce te tin in suspans),el face lucrurile pentru un scop bun,dorind sa ajute pe altii.

Celelalt personaj este Elektra Natchios,o assasina si o fosta prietena a lui Matt,aceasta luptanduse impreuna cu el pentru a infrange principalul antagoist din sezonul 2,o organizatie secreta zisa si "Mana" sau in engleza "The Hand".Ea o sa fie un personaj important si in mini seria The Defenders,serie de 8 episoade ce apare anul acesta pe 18 august,ce ii va aduce impreuna pe eroii Daredevil,Jessica Jones,Luke Cage si Iron Fist.

Sper ca va placut acest capitol si ca macar v-am starnit interesul pentru acest serial :)

Seriale si Filme//RecenziiWhere stories live. Discover now