Supernatural

60 1 0
                                    


Actori principali: Jared Padalecki,Jensen Ackles,MIsha Collins,Mark Sheppard

Numar de sezoane: 12(in prezent se filmeaza 13,ce se va difuza in octombire anul acesta)

Nota IMdb: 8,6

Episoade pe sezon: 22 sau 23,doar sezonul 3 are 16(44 min/episod)

Descriere: Doi frati calca pe urmele tatalui lor,devenind "vanatori",luptandu-se cu creaturi supernaturale malefice,cum ar fi monstrii,fantome si zei.

Parerea mea: Supernatural este unul dintre acele seriale fenomen,care te captiveaza inca din primele episoade,si apoi vrei sa vezi mai mult si mai mult pana termini tot serialul.Toate episoadele te tin in suspans,sa aflii ce se va intampla si care este misterul.In fiecare sezon,pe langa episoadele normale in care gasesc cate un monstru si il omoara,este o poveste mai mare,care se finalizeaza in ultimele episoade ale sezonului.Scenaristii au grija ca mereu sa aduca elemente noi in joc,cum ar fi demoni,iadul,apoi,in sezonul 4,ingeri,raiul,diavolul in persoana si,prin cele mai noi sezoane,dumnezeu,asa ca probabil va imaginati cat de ciudata poate sa ajunga povestea.

Principalele personaje in acest serial sunt:cei doi frati,Sam si Dean Winchester,ingerul Castiel si demonul Crowley.

Sam si Dean au o relatie speciala,o relatie pe care numai un frate ar putea sa o intelega.Cei doi sunt asa de apropriati incat nu pot sa traiasca unul fara celelalt,acest lucru fiind evidentiat de faptul ca mereu cand unul dintre ei moare,celelalt il readuce la viata,si credeti-ma,ei mor foarte mult.Cei doi frati se maturizeaza extraordinar de mult pe parcurusul sezoanelor,atat fizic,cat si psihic.Invata sa ia decizii mai bune si faptul ca impreuna pot sa invinga orice,de la o simpla fantoma la Lucifer sau sora lui Dumnezeu.

Dean are o personalitate foarte interesanta,el fiind crescut un luptator de catre tatal sau.Dar, totusi, povestea lui este una  foarte trista.Acesta este fratele mai mare dintre cei doi,a trebuit sa isi vada mama murind in flacari,iar apoi sa joace rolul de frate mai mare,dar si de tata pentru Sam,tatal lor fiind plecat mai mereu.Acest lucru i-a facut traiul foarte greu,avand prea multe responsabilitati toata viata sa. Un lucru important de adaugat la caracterul lui Dean este faptul ca este genul "impuscam prima data,apoi punem intrebari",fiind foarte impulsiv.A,da,si el este in general preferatul fanelor,acesta avand de asemenea succes la fete si in serial.

Sam este genul de baiat care pune pret mai multe pe cunostiinte intr-o batalie,el fiind mereu calculat si preferand sa adune mai intai informatii,dar totusi ar da orice ca sa ii salveze viata fratelui sau.El este preferatul meu dintre cei doi, deoarece ,dupa parerea mea,Sam a trecut  prin mai multe necazuri ca Dean,si are o conexiune mai puternica cu Lucifer.

Castiel si Crowley sunt doua personaje foarte interesante,Castiel reprezentand ingerul ce se revolta impotriva Raiului ca sa salveze Pamantul,el ajungand un prieten foarte apropriat al celor doi frati.Crowley este regele iadului,un demon ce ravneste dupa putere,dar care este o persoana buna in interior,de multe ori ajutandu-i pe Winchesters sa salveze lumea.

Sezoanele mele preferate sunt 4 si 5,in care ne este introdus raiul,ingerii si il infruntam pe Diavol,iar apoi sezoanele 8 si 9,in care ne sunt prezentate problemele Raiului,marii dusmani fiind ingeri ce au cazut pe pamant.

Alte personaje preferate:Gabriel,Kevin,Charlie,Lucifer,Chuck,Jody,Bobby,Garth.

Eu te sfatuiesc sa te apuci de el acum,ca este vara,si este placut sa faci un maraton lung de Supernatural. :)






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Seriale si Filme//RecenziiWhere stories live. Discover now