Denizin ağzından ;
Sabah telefonumun çalması ile uyandım.Güneş arıyordu her zamanki gibi.Güneşle konuştuktan sonra banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım.Bugün müzik seçmeleri vardı ve herkes kendi yazdığı müziği söyleyecekti.Tam 6 yaşımdan beri müzikle uğraşıyorum ve acayip derecede çok seviyorum.
Beyaz kot pantolonumu üstünede siyah,pembe çizgili olan t-shortümü giydim.Müzik defterimi okul çantama koyduktan sonra ev anahtarımı ve telefonumu da çantaya koydum.Üstüme beyaz kot bir yelek giydikten sonra saçımı taradım.Pembe kolyemi de taktıktan sonra hazırdım.Bugün cuma olduğu için okula serbest gidebiliriz.
Aşağıya annemin yanına indiğimde:
-Günaydın anne.dedim
-Günaydın uyuyan güzel 10 dakikadır arkadaşın seni bekliyor hadi bir şeyler yede çık.dedi annem
-Ben okulda bir şeyler atıştırırım.Dediğimde pembe konverslerimi çoktan giymiş ve dışarı çıktım.
-Hele şükür uyuyan güzelimiz kalkabildi.Dedi.
-Off!Herkes aynı şeyi söylüyor sorma.
-E ben sormadım ki?derken kahkaha atmaya başladı.
Biz Güneşle hep böyle anlaşırdık.Tam 13 yıldır arkadaştık.
-Haha!Ne komik.dedim ve sessiz bir şekilde okula doğru yürüdük.Yaklaşık 10 dakikaya okulda olduk.Kapıda Aslı ve çetesini gördük.Çetesi diyorum çünkü onlara hep hizmet ettiriyordu ve onları arkadaş olarak görmüyordu.Bize:
İŞTE BU DA ASLI
-Ahh!Buranın kalitesi gitgide düşüyor.Şöyleleri okula niye alıyolar anlamıyorum ki??dedi.
-Haklısın seni niye okula aldılarsa.dedi arkamdan bir ses.
Arkamı dönüp baktığımda sarı saçlı bir çocuk gördüm.
-Merhaba.dedi ve elini uzattı.
-merhaba dedim elini sıkarken.
-Adım aras senin?diye sorduğunda:
-Bende Deniz. dedim.
-Tanıştığıma memnun oldum Deniz bu da arkadaşım bilal.dedi ve yanındaki turuncuyla kırmızı arası renginde saçları olan ve yeşil gözleri olan bir çocuk gösterdi.Bende Güneşi tanıttıktan sonra okula doğru yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım Şarkı
AksiÖnceden çok iyi arkadaş olan Güneş ve Deniz aralarına Aras ve Bilal adlı iki çocuğun onlarla arkadaş olma istekleri bu durumu daha zorlandıracak.Bakalım bu iki en iyi dostn arası daha mı kötüye gidecek yoksa bağları daha mı güçlenecek?? ...