AKŞAM Kİ PARTİ!!

5 0 0
                                    

Arkadaşlar Hayat ve Keremden başlıyorum iyi okumalar...

Kerem ve Hayat:

Dün heyecandan uyuyamamıştım.
Çünkü yarın parti vardı. Sorarsanız parti ne için gerçekten bilmiyorduk.
Ve başladık yine. Ya bizim hizmetçi abimi sinirli görmeye bayılır. Güya Abim sinirli olunca çok tatlı oluyormuş. Ama bana sorarsanız tabikide hayır. Ve başladık.

Hizmetçi: Kerem bey kardeşimiz Hayat hanım  galiba odasında değil.

Kerem: ne Diyosun güvenlik sahip  çıkmıyormu. Ya nerede o zaman ama eğer onu bulim......

Hizmetçi: eeeeeeeeeeee

Kerem: onu bulim gebertirim.

Diye bağırma sesi geliyordu. Net ve net duyuyordum. Ve abimin birden içeri gireceğini biliyordum bunun için hemen uyuma takliti yaptım. Ve Abim içeri girerken lan diye bağırıyordu ki beni görünce sesini inceltti. Ve bende birden uyanıp ne oluyor ya ben rüyamda sesler duydum ve abi bu senin sesine benziyordu bağırıyordun. Ne oluyor bu hizmetçi niye odamda ya ne işi var. Ya benim emrim olmadan giremez çıkarmısın odamdan dedim. Aslında hiç diyesim yoktu. Çünkü çok iyi kalpli biri olduğumu bende tüm dünyada biliyordu. Ve Abim bunu fark edip sordu. Sen hiç bağırmazdın niye bağırdım sinirli de değilsin niye diyorum sana?
Hayat: Ya abi fark et artık bu kız her sabah böyle yapıyor. Seni sinirlendirmek için yapıyor. Çünkü seni sinirlendirmek bayılıyor.
Anla artık ya.

Kerem: Ne dediğin doğru mu. Ya benim o kızla işin olmaz.

Hayat: ya abi biliyorum o kızla işin olmaz ama neyse hadi hizmetçinin  sesini duymadan önce gidelim sen git ben üstümü değiştirip geliyorum.

Kerem: tamam hadi çabuk ol. Yiyip partiye hazırlanacak hadi bakim.

Hayat: tamam abi.

Murat ve Aslı:

Of güneş ışıklarıyla birlikte uyanmak güzel olduğu kadar sinir bozucu da.
Abimin beni uyandırması bundan iyidir. Gözlerimi açtım ve beni uyandıran zaten Abim di.

Murat: hadi kalak artık kahvaltı edip hazırlanacaz. Yani en çok sen hazırlanacan.

Aslı: abi hazırlanmak nedir iki dakikalık iş.

Murat: 👁️👁️

Aslı: Abim in ne dediğini anlatmıştım. Gözleri bile bana ne dediğini anlatıyor. Ve tamam abi kalktım. Bunun anlamı ise biraz daha kalkmazsan seni boğucam demek😅

Doruk ve İpek: Aslında yine o sesle uyandım. Ne mi ikizim. Taklidini yapmıyorum çünkü çok anlamsız. Evimiz çok büyük olmadığı için ikimiz aynı odada kalıyoruz ama sürgü olduğu için onu göremiyorum tabi sürgüyü açınca öyle değil. Ve sürgüyü açtığımda aynen şu cevabı verdi:

Doruk: ya ikiz buğün parti var yov çok mutluyum
Çünkü buğün partide gitar çalıcam yani belki sanırsam of bilmiyorum.

İpek: yani of sesini güzel zannediyor yani kısmen güzel iyi of tamam sesine hayranım. Tabi sadece ben değil.

Doruk: İpek ne oldu sevinmedinmi habere niye sesim kötümü?

İpek: hayır ya ikiz sevinmez olurmuyum sevindim kısmen biraz ya tamam çok sevindim. Hadi daha fazla gürültü yapma yemek hazırlicam. Hizmetçi gelmemiş. Hadi sonra hazırlanacan ya.

Hazırlanma........

Tabiki her zaman ki gibi erkekler hazır bekliyordu. Kızlar bir yandan makyaj bir yandan ne yiyeceklerine karar veriyorlardı.
Tabi bi yandanda konuşuyorlardı.

Ve sonunda hazırlandılar.

Partiye gitmek için arabaya bindiler. Ve arabada hiç konuşmadılar. Parti yerine gidince herkez başka yerlere dağıldı. Tabiki sevgilileri ile. Murat ve Hayat bir yerde durup dans edenlere bakıyorlardı. Ve Murat Hayat ı dansa kaldırıp dans ediyorlardı.........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arkadaşlar ve KardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin