Ce s-ar intâmpla dacã..

12 2 0
                                    

Cee ce vedem nu este totdeauna realul.Ceea ce simtim este o senzatie inselatoare cateodata.Ceea ce ne dorim numai la finalul vietii s ar putea sa obtinem.

Sunt o gramada de teorii privind conexiunile dintre lumea noastra si alte lumi paralele.Exista vortexuri,gauri negre,rupturi spatiu-timp in toate filmele SF ,dar toti stiu ca noi ne inspiram din realitate.

Cerul poate fii o iluzie.El poate desemna josul ,iar josul susul.Este ca un ocean mare si gol ,plin de lucruri pe care nu le putem atinge ,iar fundul acestuia este infinit.

Primavara deasupra oceanului cerului plutesc petale de flori cu aroma intreprinzatoare ,iar aleori plange peste uscat.

Vara soarele se transorma intr un gheizer subacvatic ce incalzeste totul ,iar "briza mãrii de vara" este placuta noua pamantenilor.

Toamna oceanul se intuneca mai repede ,iar gheizerul usor usor devine inactiv ,pana cand ,il ultimul stadiu ,va ramane inghetat 3 luni de zile.

Acel ultim stadiu este iarna cand pamantul este acoperit de zapada marina.Alba si stralucitoare.Seamana cu bucatile de coral batran grizonat si stors de culoare.
Ce ne impiedica pe noi sa hotaram ceea ce este logic sau ilogic.

Noi ne creem singuri logicul ,formele,modelele,culorile si tot ceea ce vrem sa vedem sau sa credem ca ar putea exista.

Asa cum susul este jos si josul este sus , asa cum fata este in spate si spatele in fata ,asa exista ilogicul in tot ceea ce este logic.

Pamantul poate ilocuii cerul ,iar cerul pamantul.Numai lucruriile materializate pot fi ilocuite ,oamenii nu pot fi ilocuiti.

Atinge ti gandurile cu puterea vointei.
Traieste acolo unde crezi ca vei traii cel mai bine.Impune ti propria logica.

Si daca realitatea nu este cea pe care o doresti?Care este problema?.Cine a spus ca un om trebuie doar sa traiasca dupa regulile altora.Poate eu vreau sa traiesc unde vreau ,cu cine vreau si cum vreau.

Poate ca tot ceea ce caut este linistea si daca aici nu o pot obtine atunci o voi cauta in alta parte.
Totul este despre ceea ce vrei tu.
Acesta este oceanul cerului.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Oceanul CeruluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum