מאתיים חמישים דרכים

1.1K 87 203
                                    

201. בשם אלוהים, אל תסתכלו מחוץ לחלון.

202. תנסו לא לעשות בייביסיטר לילד שאתם שונאים את אמא שלו.

203. אל תקנו בבובות מלחיצות עם שיער אדום.

204. אם אתם רואים ילדת רוח מפחידה בחדר שלכם, אל תצרחו.

205. אל תחביאו סכינים בקופסאות מוחבאות בחדר העבודה שלכם. רעיון מטומטם.

206. אף פעם אל תעברו מכביש סלול לכביש עפר או חצץ.

207. אם נוזל כלשהו שהוא לא מים (כמו דם או ג'לי מגעיל כזה) יוצא מהברז, אל תחפשו אינסטלטור. פשוט תתברחו מהבית הכי מהר שאתם יכולים.

208. אם, בזמן שאתם מסתכלים במראה, אתם רואים מישהו מאחוריכם שלא נמצא שם כשאתם מסתובבים, חדר שונה מהאחד שאתם נמצאים בו, מישהו שהוא לא אתם מסתכל עליכם בחזרה, או את ההשתקפות שלכם אומרת לכם לברוח לפני שזה מאוחר מידי, אנא התפנו ליציאה הקרובה במהירות המקסימלית.

209. אם אתם פותחים את הדלת והחדר שאתם רואים הוא לא החדר שאמור להיות שם, אל תחקרו את החדר. האמת, אפילו אם סגרתם את הדלת וראיתם את החדר הנכון אחרי שפתחתם אותה שוב, אל תיכנסו.

210. אם החיית מחמד שלכם "בורחת", אל תלכו לחפש אותה. זה רק פיתיון כדי שיוכלו להרוג אתכם.

211. אף פעם אל תנסו לפרוץ דלתות ולהסתכל פנימה.

212. אם זה ממש מאוחר בלילה, ופתאום הכלב שלכם קם ומתחיל לנבוח, אל תתנהגו כמו סתומים ותשאלו "מה קרה?"

213. אם דברים מתחילים להידלק בעצמם, כמו אור, טלוויזיה, מחשב, וכו' הגיע הזמן לעבור דירה.

214. תיזהרו מזרים שיש להם סכינים, מסורים חשמליים, רובים, גרזנים, או כל נשק מסוכן אחר.

215. תקשיבו טוב למוזיקת רקע ולקהל שצופה בסרט שלכם, כי בדרך כלל הם הרבה יותר חכמים ממה שאתם יכולים להיות.

216. אם אתם עושחם ממתק או ברדק בליל כל הקדושים, ואתם רואים מישהו עם תחפושת שנראית אמיתית מדי, כדי לכם לברוח.

217. רק בגלל שראיתם את הקלטת ותמותו בעוד שבעה ימים זה לא אומר שאתם צריכים להביא את הפופקורן.

218. אל תנסו להרגיז את הבחור המשוגע. פשוט לא.

219. אם אתם לא פרד, דפני, ולמה, שאגי, או סקובי דו הכלב המדבר, המפלצת שרצה אליכם אמיתי לגמרי. והיא עומדת לערוף לכם את הראש.

220. אם מישהו דופק לכם בדלת והוא נראה כמו קרוב משפחה ש"מת" לפני 200 שנה, אבל אומר שהוא בן דוד מאנגליה, תטרקו את  הדלת!!

221. דברים שזזים לגמרי בכוחות עצמם הם סימן רע מאוד.

222. אם אתם רואים פסלון קטן וישן ומישהו כמו איש ממש זקן או אינדיאני אומר לכם שזה מביא מזל רע, תקשיבו להם ואל תקנו את הפסלון.

223. אם מישהו מהקבוצה שלכם נעלם להרבה זמן, ואז פתאום הוא חוזר ואומר שהכל יהיה בסדר, אל תקשיבו לו. הוא הצטרף לצד האפל ורוצה לרצוח אתכם.

224. אם מישהו מהקבוצה שלכם מנסה לירות במפלצת אבל הוא מפחד יותר מידי, קחו את האקדח ותירו במפלצת בעצמכם. ואחר כך תקראו לחבר שלכם אפס.

225. תיפטרו מהילדה ההיסטרית שצורחת כל הזמן. היא זאת שהולכת לגרום לכולכם להיהרג כשהיא תסיח את דעתכם בזמן שהרוצח מנסה להרוג אתכם.

226. אם בדיוק התעוררתם מסיוט נוראי, רוב הסיכויים הם שאתם עדיין בסכנה גדולה.

227. אל תגידו בקול את התכנית שלכם לשרוד. הרוצח בטח ישמע. בגלל זה לא עושים תכנית.

228. אף פעם אל תסמכו על החברים הכי טובים שלכם. ברגע שהם יכולות, הרוחות ישתלטו להם על המוח.

229. אם מצאתם עיירה שאין בה אף אחד חוץ מילדים, אל תנסו לעזור להם. הם יאכלו אתכם.

230. אל תפתחו את הדלת הסגורה, בעיקר אם אתם שומעים שריטות, נשימות, או את הקול של קרוב משפחה שלכם שחשבתם שמת.




















240. אל תצחקו על אנשים מתים. לדוגמא, בלודי מרי. אתם  תגרמו לעצמכם להיהרג.

241. אם הטלפון לא עובד ואתם שומעים מישהו הולך למעלה, תצעקו "תום! תום  זה אתה??" אם תום לא עונה, תברחו.

242. אם הילד שלכם נראה קורן, יפייפה, ויש לו עיניים כחולות מדהימות, תהרגו אותו. אם אתם לא יכולים לעשות את זה, תגידו לכומר לעשות את זה במקומכם. בשום פנים ואופן אל תשענו מעל לקצה של צוק, תירדמו על ענף גבוה של עץ, תחצו מסילות רכבת, או תפסו סולם ארוך כדי להציל את הילד שלכם ממוות "ודאי" - זאת מלכודת!!

243. אל תסכימו לעבוד בתור מדריכים.

244. אל תלכו הביתה לבד. בטח ובטח שלא ביער.

245. כשהכומר/מגרש השדים אומר שהבית נקי, הצרות שלכם רק התחילו.

246. אף פעם אל תפתחו את המומיה.

247. כשיש לכם קבוצה, אל תלכו לבד.

248. אם אתם נכנסים לכנסיה שנראית ריקה כדי לחפש עזרה או מקום להתחבא, ואתם שמים לב שהצלב הפוך, צאו מהכנסיה הכי מהר והכי בשקט שאתם יכולים. ניחשתם את זה: היא לא באמת ריקה.

249. אנשים שבאים לעזור לך בדרך כלל מוצאים את עצמם מתים, אז אל תסמכו עליהם בתור הדרך היחידה לשרוד. אפילו תיהיו מוכנים לפגוש את הגופות שלההם בעתיד.

250. אם יש אזעקת טורנדו, ואתם שומעים חרב נגררת על מדרכה מאחוריכם, כדי לכם לברוח לכנסיה הקרובה ביותר.

*המשך בפרק הבא*



1000 דרכים לשרוד סרט אימה Where stories live. Discover now