301. אל תלכו למרתף. בעיקר אם אין אור.
302. לא כדי לקרוא בקול ספרים בלטינית או כל שפה עתיקה אחרת.
303. אל תשחקו עם ציוד די-אן-איי מתוחכם וחדשני בלי לדעת מה אתם עושים. בקיצור, אל תיהיו מטומטמים.
304. אף פעם אל תקשיבו למוזיקה עם צרחות וכינורים.
305. אם את בת, אף פעם אל תתפשטי או תעשי מקלחת בהילוך איטי.
306. אף פעם אל תלכו אחורה מחדר אחד לחדר אחר בלי להסתכל. זה תמיד מאחוריכם.
307. אם רודפים אחריכם, אל תישענו על קיר כשאתם חושבים שברחתם. הרוצח יצא מהקיר ויהרוג אתכם.
308. אותו דבר על להישען על חלונות.
309. אם אתם בנשף סיום שנה והחנונית שאף אחד לא אוהב זכתה בתואר 'מלכת הנשף', תמצאו את היציאה ורוצו. הולך להיות שם ערב שלעולם לא תשכחו.
310. תתרחקו מהביוב.
311. אם אתם מנסים לברוח מהרוצח, לצאת דרך הדלת כלבים שבדלת חניה החשמלית זה לא רעיון טוב.
312. אל תעשו משהו שאמרו לכם לעשות באמת או חובה. סוף פסוק.
313. ליצנים אף פעם לא היו ואף פעם לא יהיו מועילים אם תסתובבו איתם בסרט אימה. עד כמה שהם נראים תמימים, הם יהרגו אתכם ברגע שלא תיהיו מפוקסים.
314. אם אתם הולכים הביתה ברגל בליל כל הקדושים, ואתם רואים אוטו משטרה ישן נוסע לידכם, תגיעו הביתה, תנעלו את כל הדלתות והחלונות, ואל תעשו שום דבר עד סוף ליל כל הקדושים.
315. תיזהרו מסוכריות אדומות.
316. אם אתם רואים איש עם מסכת הוקי ומסור חשמלי, אל תישארו שם כדי לשאול באיזה קבוצה הוא.
317. פשוט תגידו "לא" לדם של בני אדם. "לא" עובד יותר טוב מ"כן".
318. אם ילדות קטנות בשכונה מתחילות לשיר שירים מוזרים ומפחידים בזמן שהן קופצות בחבל, תעברו דירה.
319. אף פעם, אבל אף פעם, אל תתכננו טיול שנופל על יום שישי השלושה עשר. כולנו יודעים שזה לא נגמר טוב.
320. אף פעם אל תנסו לתקשר עם רוחות דרך סיאנס.
321. אף פעם אל תרוצו לבית קברות נטוש באמצע הלילה.
322. אף פעם אל תתדחפו את היד שלכם לתוך חורים מוזרים שאין לכם מושג מהם.
323. אם אתם חושבים שאתם רואים את חבר/ה שלכם והם לובשים מסכה, לא מדברים, או מחביאים את הפנים שלהם, זה לא הם.
324. אל תתחתנו עם מישהו שהחברים שלו הם משרתים של השטן. הם ירצו את הילד שלכם בתור האנטי-נוצרי החדש.
325. אף פעם אל תענו לטלפון כשאתם עושים בייביסיטר. פשוט תברחו מהבית ותתנו לילדים למות.
326. אף פעם אל תחכו עד שאתם צריכים את האקדח כדי לראות אם הוא טעון.
327. אם אתם מוצאים את הגופה של חבר שלכם, שותף שלכם, משרת שלכם, ווטאבר, אל תשארו שם כדי לחקור את המקרה. רוצו כמו הרוח.
328. אם אתם הולכים לשירותים בקולנוע וחושבים שאתם שומעים מישהו מדבר מהתא שלידכם, אל תצמידו את האוזן לקיר של התא.
329. אם אתם רואים איש נמוך לבוש בירוק עם תלתן של ארבעה עלים, אל תשאלו אותו איפה קדרת הזהב שלו.
330. אף פעם אל תקשיבו לקולות המוזרים בטלפון.
331. אחרי שעשיתם בייביסיטר, אל תלכו הביתה דרך מקומות עם הרבה עצים, שיחים, ובלי אור.
332. אם אתם רואים מישהו שנמצא בתווך שמיעה בזמן שאתם בורחים מרוצח, תצרחו!
333. אם לילה אחד אתם רואים ילדה עם שיער שחור מחזיקה בובות שהוציאו להם את העיניים, תברחו.
334. אם אתם הולכים לספריה של בית הספר ויש שם הרבה ספרים על ערפדים ושדים, תעברו בית ספר.
335. אם אנשים בשכונה שלכם נעלמים ויש שמועות על חרק קטלני שמסתובב באיזור, תעברו דירה.
336. אם אתם גרים במיין ויש לכם בעיר ליצנים שנוסע באוטו שהוא קורא לו קריסטין, בזמן שהוא ישן במלון רדוף רוחות ליד בית קברות לחיות ומסתובב עם בנות מוזרות שיש להן כוחות... הלך עליכם.
337. תתרחקו מהמספר שבע. שבע הוא מספר של מזל רע בסרטי אימה.
338. רוצו הכי מהר שאתם יכולים אם אתם שומעים מישהו אומר "החבר הכי טוב שלי הוא אמא שלי" "אני רואה אנשים מתים" "הנהההה ג'וני!" "הרגתי את הבן שלך" או "אני רוצה לשחק משחק".
339. מישהו ברח מבית משוגעים? כדי לכם לשים לב למידע הזה.
340. חדרי פאניקה בטוחים.
341. אם בובת עץ מופיעה לכם בדואר, בשם אלוהים אל תשאירו אותה שם.
342. אם איכשהו גיליתם את הזהות של הרוצח, תגידו לכל מי שאתם יכולים לפני שאתם הולכים להילחם בו, ותביאו אתכם אספקה ענקית של נשק.
343. אם אתם ביער עם אנשי קו מעץ, הלך עליכם. פשוט תהרגו את עצמכם וזהו.
344. אם ילד קטן אומר לכם שהוא ראה רוח או איש מפחיד, תאמינו לו!!!!!
345. אל תלכו לישון. בעיקר אם אתם גרם ברחוב אלם.
346. תסתכלו מאחוריכם!!!
347. הא עבדתי עליכם. זה היה מבחן. אף פעם אל תסתכלו מאחוריכם בסרטי אימה, כבר אמרתי את זה. אם עברתם את המבחן, כנראה שתשרדו סרט אימה.
348. אף פעם אל תסמכו על מכונה או מישהו שמגשים לכם משאלות בסרט אימה. או שהמשאלות יהפכו להיות אמיתיות בצורה נוראית, או שהן ידרשו מחיר כבד (לדוגמא: הנשמה שלכם, החברים שלכם, הכליות שלכם, כל השלושה, וכו').
349. אל תיכנסו לתאי טלפון. סוף פסוק.
350. אף פעם אל תתחבאו בפינה. הרוצח יראה את המצלמה מכוונת אליכם.
*המשך בפרק הבא*
YOU ARE READING
1000 דרכים לשרוד סרט אימה
De Todoמצאתם את עצמכם תקועים בתוך סרט אימה מצמרר וחסר מפלט? הספר הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לצאת מהסרט. בחיים. מה לעשות? מה לא לעשות? כל התשובות נמצאות כאן. 1000 טיפים, חוקים, ודרכים שונות לשרוד את הזוועות שנמצאות בתוך סרט אימה. Highest ranking: #2...