351. ערפל ולילה הם האויבים הכי גדולים שלכם.
352. אם המקום נראה ישן ורדוף רוחות, זה אומר שהוא ישן ורדוף רוחות.
353. אחרי שמישהו אומר "תסתכל מאחוריך!" ורק צוחק עליכם, בפעם הבאה שהוא אומר את זה, תברחו. אל תגידו "אני לא נופל בפח הזה עוד פעם" או צירוף מילים דומה כלשהוא.
354. אל תנסו להיות מצחיקים. מצחיק זה פשוט לא בסרטי אימה.
355. תתרחקו מילדים מפחידים, הם מפחידים מסיבה כלשהי.
356. תפחדו. תפחדו הרבה.
357. אל תקנו מסכה שנראית כמו המסכה של הרוצח ותלכו מסביב בניסיון להפחיד אנשים. יבעטו ממכם את החיים.
358. אל תתחתנו ותולידו ילדים שקוראים להם ג'וני.
359. אם אתם שומעים רעשים מוזרים שמגיעים מהקומה למעלה ונשמעים כמו, נזרוק דוגמא, ראש כרות שנופל על הרצפה, אל תנסו להבין מה היו הרעשים.
360. אם כריש ענק רודף אחרי המשפחה שלכם, אל תלכו לשחות. יודעים מה? פשוט אל תתקרבו למים, סוף פסוק.
361. אם אתם עושים בייביסיטר, אל תתנו לילדים לשחק עם הבובה של צ'אקי.
362. אם אתם בורחים מרוצח או מיצור על טבעי מסוים ואתם רואים מכונית משטרה, תתעלמו ממנה. יש שלוש אפשרויות שיכולות לקרות אם תנסו לקרוא לשוטרים ואף אחת מהן לא טובה:
(א) השוטר ימות כשהוא מנסה להציל אתכם.
(ב) היצור העל טבעי השתלט על השוטר והשוטר ינסה להרוג אתכם.
(ג) אתם תבזבזו זמן בלנסות לקרוא לו ויהרגו אתכם.363. אם הרוצח רודף אחריכם ואיכשהוא הצלחתם להפיל אותו, אל תקראו לעזרה. הוא ישאר למטה הרבה יותר זמן אם גם תבעטו בו.
364. אם לא הקשבתם לחוק הקודם, אל תנסו לערוף לו את הראש או משהו בסגנון. שימו לו רימון בפה ותברחו.
365. אם אתם לא יודעים מה זה, אל תגעו בזה.
366. אם באיזשהו שלב בעבר מכרתם את נשמתכם לשטן, הלך עליכם.
367. שימו עין על השכן הנחמד, האכפתי, והנדיב שכל הזמן אומר "הוא היה איש כל כך נחמד... ונורא שקט.".
368. אם איבדתם חפץ חד מהמטבח שלכם, אל תדאגו, אתם תמצאו אותו אחר כך. בתוך גופה של מישהו אחר. אה כן, וכולם יחשבו שאתם הרוצחים. סורי.
369. אף פעם אל תשאירו חלונות פתוחים שאנשים יכולים להיכנס דרכם לבית שלכם. בעיקר אם אתם ישנים.
370. אם אתם עומדים לעלות במדרגות, כדאי שתוודאו שאתם יודעים לאן הן מובילות. או שפשוט תתרחקו ממדרגות!!
371. כשאתם נכנסים לאזור חשוך, תתרחקו מסכנות ואל תשכחו להסתכל למעלה. זה הכיוון שממנו באות כל הסכנות ('תם יודעים, עצים, תקרות, גגות, כל המקומות שרוצחים אוהבים להסתובב בהם).
YOU ARE READING
1000 דרכים לשרוד סרט אימה
Sonstigesמצאתם את עצמכם תקועים בתוך סרט אימה מצמרר וחסר מפלט? הספר הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לצאת מהסרט. בחיים. מה לעשות? מה לא לעשות? כל התשובות נמצאות כאן. 1000 טיפים, חוקים, ודרכים שונות לשרוד את הזוועות שנמצאות בתוך סרט אימה. Highest ranking: #2...