Prológus

647 23 5
                                    

Elég szoros mérközést játszottunk, de ez végülis döntő. Magyarország-Dánia 24-24 a meccs vége előtt időt kért az edzőnk. Gyorsan elmagyarázta nekünk kinek mi a feladata, majd úgy fejezte be:-Hanna te fogsz dobni!
Mivel lejárt az időkérés visszamentünk a pályára. Mindenki csinálta amit mondtak, végül Lilla odadobta nekem a labdát én felugrottam és bedobtam a győztes gólt, a meccs vége elött nem sokkal. Mindenki odajött, gratuláltunk mindenkinek, végül egy csoportos öleléssel zártuk a meccset.
Beálltunk a sorba, magasba emeltem a kupát. Az edzőnk mondta, hogy menjünk ünnepelni.
A buliban mindenki nagyon jól érezte magát, mert nem az számított, hogy mennyivel nyertünk hanem az,hogy sikerült!
Lillával táncoltunk, nevetgéltünk mikor az edzőnk, akit imádtunk odajött hozzánk,  félrehívott minket ahol nem üvöltött annyira a zene. Mosolyogva a kezembe nyomott egy boritékot amit óvatosan kinyitottam, ami benne volt azt nem hittem el. Két jegyet pillantottam meg benne ami a franciaországi Magyarország-Ausztria meccsre szólt, de nem akárhová a VIP részlegbe. Mi már megterveztük, hogy tv-ben egy nagy táll chips mellett megnézzük majd.
-Ezt nem fogadhatjuk el.-mondtam.
-De de, nem utasíthatjátok vissza. Kell nektek a pihenés hisz megnyertétek a meccsett nekünk! Nem szeretnétek hogy megharagudjak ugye?-kérdezte az edző.
Nem-nem.-felelte Lilla.
-Akkor nagyon szívesen.-felelte az edzőnk mosolyogva.
-Köszönjük!!-öleltük át.
A buli még egy két óráig tartott, majd mindenki visszament a hotelba, mert holnap indulunk haza.

Váratlan Fordulat×Nagy Ádám×Where stories live. Discover now