Sabah Alarmın rahatsız edici sesiyle uyandım hemen yataktan kalkıp yatagımı düzeltim çünkü odama kimseyi sokmuyorum icerisi tamamen siyah annemin resmi var. Benim yetenekli olduğum en çok 2 şeyi çok seviyorum resim çizmek ve gitar çalmak. Oyalanmadan hemen banyoya girip güzel soğuk bir duş aldım hiç sıcak duş almazdım nedeni sıcağı sevmezdim. Bornozla odaya girip kıyafet seçmeye başladım bu gün ilk gün olduğu için Serbes ti benim gardolabım siyahtı hep öyle kötü kız havası yartmak için değil siyah bana samimi geliyor hadi bazılarının içini karartırlar ya aksine benim aydınlatıyor. Siyah beyaz gibi iki yüzlü değil aksine nasılsa o sanki. Neyse vakit kybetmeden kıyafet seçtim siyah kot pantolon içine bol gri V yaka bir tşört ününu pntolonun içine sokup arasını salaş bir şekilde bıraktım üstüme her zaman ki siyah bol hırkam saçlarım dalgalı zaten her zaman kapsonum kapalı okuldakiler bu zamana kadar yüzümü tam gormediler zaten varla yok arasıyım derslere falan katılmam ama onlardan daha çok bilgiye sahibim.
Gözüme aylaynır rimel çektim dudagimada Çilekli lipbalmı mı sürdüm ayağıma Süperstar geçirip kapsonu kapatım hep dudaklarım görünür hocalar babamdan dolayı bir şey demiyor diğer herkez 3 yıldır merklansalar da umurumda değil. Aşağı indigimde hizmetçi kahvaltı hazırlıyordu herzaman ki gibi bir şey yemeden çıktım babam zaten şirkete gitmişti.
Porsche më binip son sürat okula sürdüm drift çekip indim okul bahçesindeki her kez yine bana doğru bakıyorlardı umrumda bile değildi kapsonum yine herzamanki gibi kapalı ve yine yüzüme bakmaya çalışıyorlar.
Sıraya geçtim müdür bir şeyler geveleyip. Sınıflara çıktık bende sınıfa çıktım en arka sıraya oturdum cam kenarı hep buraya otururdum zaten elerim hırkanın ceplerinde oturdum . 5 dk sonra hoca ve 3 kişi girdi sınıfa aslında acayip yakışıklılardı. Hele birinin gözleri yemyeşil orman gibi sanki sınıfa gözgezdirdi gözleri bende durdu o benim gözlerimi göremiyor du ama ben onunkini gorebiliyordum bir süre öylece baktı.
Hoca "adınız ne?"diye sorunca bana bakan çocuk büyük bir umursamazlık ile "ben bulut "sağında ki uzun boylu kahverengi gözlü yakışıklı çocuğu göstererek "Ferit "solunda kini göstererek "buda hakan, bukadar adımızı bilseniz yeter "dedi.
Hoca bozulmuş bir şekilde boş yere oturun dedi. Ve tahtaya döndü adının bulut olduğunu ögrendigim. Çocuk benim yanıma oturdu yanım boş diye kalbim nedense hızlandı birden bana baktığını gisediyorum ama dönmedim hoca yoklama almaya başladı sıra bana gelince "gece Korkmaz "yine olduğu gibi cevap vermeyip elimi kaldırdım. Herkez benim dilsiz olduğumu düşünüyor ama ben değilim sadece insanlara mesafeli olmayı öğrendim.
Bu gün ilk gün olduğu için hoca serbest bıraktı. Bende Telefonumu açıp babam aradımı falan diye baktım ama yok aradığında eğer acmazsam yine döver aslında vücudum alıştıgı için acımıyor ama onu kızdırmak istemiyorum. Sıkıldıgımı anladığım da sıradan kalkınca her kezin gözü bana döndü benim elerim hırkamın ceplerinde oldukça umursamaz bir şekilde sınıftan çıktım. Arkama bile bakmadım zaten hoca ağzını acamaz diğerlerini umursayan kim müzik odasına girip gitarı aldım ve yere oturdum kafamı duvara yasladim yukarı bakıp gözlerimi kapatım ve çalmaya başladım sanki her notada rahatlıyormuş gibi geliyordu zaten beni rahatlatan 2 şey vardı resim çizmek ve gitar çalmak aslında çok müzik aleti çalıyorum ama gitar daha çok hoşuma gidiyor.
Bulutun Ağzından
Bizim Peder beni yeni bir liseye yazdırmış. Bende Ferit ve hakanı da yazdırdım.
Sabah okula girdik bütün sürtükler in ağzı açık hayran hayran bize bakarken Bir bahçeye bir araba girdi. Havalı bir şekilde park etti. Arabadan imene bakınca saçlarının uzunluğundan ve fizinden anladığım bir kız çıktı kapşonu yüzünden sadece dudakları görünüyordu.
Elini cebine sokup umursamaz bir şekilde sıraya girdi nedense bu kızda bir şey var sanki. Umursamayıp önümü döndüm Ferit ve Hakan a baktığımda bir kaç kızla konuşuyordu.
Sınıfa girdiğimde sınıfa bir göz gezdirdim. O kapşonlu kızı gördüm elleri ceplerinde kapşonu hala başında arka sırada oturuyordu gerçekten bu kızda beni çeken bir şey var.
Hocanın zırvanasını aldırmadan adımı söyledim o kapşonlu kızın yanına oturdum kızların agızlarının suyu aka aka bana bakarken o kız bana dönüp bakmadı bile hoca liste alırken Gece Korkmaz deyince kız elini kaldırdı ben nerden tanıyorum nu soy ismi neyse. Elime telefonu alıp kurcalarken kızda telefonunu çıkartı biraz bakınıp yerinden kalktı onunun napıcagına bakarken eli ceplerinde oldukça sakin bir şekilde çıktı sınıftan üstelik kimse bir şey demedi bu kız bende merak uyandırdı Selimi arayıp o kızın hakında bilgi alması için uyarıp arkasından çıktım tam çatı katına çıkarken bir sınıftan gitar sesleri geldi.
Durup biraz dinledim gerçekten çok güzel çalıyordu kim çalıyorsa o sınıfa doğru yürürken kapıların onu cam olduğu için kolaylıkla görünen biliyordu bu o kızdı yere oturmuş kafasını duvara yaslamış gitar çalıyordu.
Arkadaşlar bu gün 2 bölüm atım biraz ilerlesin diye. Umarım beğenirsiniz yorumlarınızı ve voteleri bekliyorum. Her düşüncenizi veya eleştirinizi saygılı bir şekilde bana ilete bilirsiniz önemsiyorum hepiniz öpüldünüz ;)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz
RandomHer insanın yükleri olur hem bedensel hem ruhsal bedenin ki çabuk geçerde ruhun yorgunluğu geçmez. Ben kimsesiz biriyim onca kalabalığın içinde kimsesiz olmak nedir bilirmisiniz her gece farelerin böceklerin, arasında aç susuz saatlerce dayak yeme...