#3

23 3 0
                                    

Gitarı çalarken. Ne kadar çok şey yaşadığımı geçirdim gerçekten hiç mutlu olmamışım ne acı ama 18 yaşına gelince tabiykide o sirketin başına geçip kendimi haps edemem beni kimsenin bulamayacagı insanlardan tamamen uzak hem yeşilin hem mavinin olduğu bir yerde 2 katlı küçük bir ahşap evde yaşıycam daha sonra dünyanın her yerini gezicem.

Yeşil demişken aklıma bulut geldi. Gözleri bana birini çağrıştırıyor sanki hiç göz göze gelmedik ama bana bakınca o görmesede bakışlarımı ona bakıyorum ah bulut nerden geldi bir anda aklıma gece saçmalama sen kimseyle Hayır hayır saçmalama sakın kimseye güvenme.

Gitarı bırakıp yukarıda ki çatıda yerim vardı bir tek ben gelirim zaten oraya doğru yürüdüm. Kapıyı açtım ve içime derin bir nefes aldım burası baya yüksek olduğu için her yer görünüyor. İçimi rahatlatıyor yanımda hareketlenme olunca kafamı o tarafa döndüm. Bulut!? Onun burda ne işi var ki, oda bana bakıyordu tekrar önüme döndüm. Elimi korkuluk gibi olan şeylere koydum bulut "neden kapşonu çıkartmıyorsun "şuan ona sanane derdim. Ama dua etsin konuşamıyorum benden cevap bekler gibi bakıyordu sadece omuz silkmekle yetindim.

"Imm peki dilsizmisin" Hayır anlamında başımı sağa sola saladım. "Anladım konuşmuycaksın "evet anlamında kafamı aşağı yukarı saladım. "Ozaman ben konuşurum, huzur verici bir yer ayrıca güzel gitar çalıyorsun " acaba nerden biliyor çünkü ben kimsenin yanında çalmazdım. Onların sahte övgülerini dinlemek istemezdim. Ona dönüm elimi nerden biliyorsun derecesine saladım tabi o nasıl oluyorsa.

"Imm...seni dinlemiş olabilirim " nedense şuan gözüme acayip tatlı geldi. Dudaklarım hafiften kıvrıldı. O da benim gülümsedigimi görünce gülümsedi. Neden bilmiyorum ama kalbim 4nala koşuyor şuan o benim çenemdeki gamzeye bakarken bende onun yüzünü inceliyordum. Gerçekten çok yakışıklıydı ki şebek de ben bu zamana kadar gülümsemedim şimdi onun her gülümsemesinde ben de o gülümsüyordu diye gülümsüyorum. Çok Şirin geldi gözüme şuan.

Telefonuma gelen mesaj sayesinde düşüncelerimden ayrılıp telefonu elime alıp kimden geldiğine baktım. Babamdan olduğunu görünce biraz tedirgin oldum açıp okuduğumda benimden vurulmuşa döndüm.

"Katil bugün karımı öldürdügün gün kutluyormusun " ister istemez gözümden iki damla yaş düştü dudagıma kadar indiği için bulut görüp "ag_aglama iyimisin "deyip elini yanağıma koyup göz yaşımı sildi. Kaskatı kesildigim için bir şey yapamadım. Çantamdan kalem ve defter çıkarıp
"Bu gün ayın kaçı "yazdım. Oda kasımın 2'si dediğinde bugün doğum günüm olduğu geldi aklıma ama ben asla kutlamadıgım için annemin mezarına gidicem.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umutsuz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin