Zaspala som pri pozeraní na dajaký nudní film . No z spánku ma zobudil Chrisove výkriki : „Do piče !! Kurva !! Auu !! " vykríkol Chris ktorý skákal na jednej nohe a držal si ruku .
Začala som sa rehotať no keď som si všilma oheň z pánvice ktorý sa týčil až k digestoru . Ihneď som prestala a utekala vypnúť plyn.
Dym sa tozplynul po celej kuchyni . Rýchlo som otvorila okno zatial čo Chris stále skackal ako zajac. Otvorila som ho a dym sa postupne strácal z kúchyne . Takto sa dámy a pánovia riešia kryzové situácie .
.....
A nie tak že budete vriekať na dotičného ktorý túto situáciu vyriešil .„Vážne , vážne Chris ? Vieš čo sa ti mohlo stať ? " povedala som vážne a naštvane .
„ Tak sorry , stalo sa mi to prví krát ! " povedal a mal ruku v mriaziaku.
Ty vole kedy to stihol !?„Ja ti ukážem ako varí šefkuchár!" povedala som a zasmiala sa .
„Ale najprv sa pozriem na tvoju ruku ." doplňila som svoju vetu a išla pre lekarničku ktorú som videla v kúpelni .
....
Obviazovala som mu čo najopatrnejšie ruku ale on zrazu vykríkol : „Auuuu ! " Ja som sa začala smiať .
„Si baba !" začala som sa smiať ešte viac .
„Nie ! Niesom ! " povedal Chris urazene .
„Ale si ! " provokovala som ho ďalej ale neskôr som nato tvrdo doplatila .
„ Nie ! "
„Ale hej "Keď som dopovedala Chris ma zobral na ruky a ja som od zlaknutia vypískla a následne kopala nohami no nepomohlo . Položil ma na gauč a sadol si namňa tak aby som sa nevedela hýbať a ja som vedela o čo ide . Chris sa už len uškrnol a začal ma štekliť .
Ja som sa smiala ako zmyslou zbavená a vrieskala som : „Dosť ! Dosť ! Prosím dosť ! "
„Až keď povieš že baba niesom ?" povedal Chris a šteklil ďalej . Ako ma mohol tak štekliť keď mal popálenu ruku ?„Dobre ! Nie si baba !! " povedala som a v tom prestal .
Nastalo ticho . Zapozerala som sa mu do očí a nevedela sa od nich odlepiť . No prekonala som sa a zvalila som ho zo seba a následne povedala : „Mala by som už ísť , vonku už neprší a ja mám veci už suché . "
Chris bol ticho a ja som sa vybrala so kúpelne . Somozrejme som za sebou zamkla .
....
Keď som už chcela odísť Chris povedal „ A ukážeš mi nabudúce aká si ty šéfkuchárka ? "„Žiadne nabudúce nebude . " povedala som a zabuchla za sebou dvere .
Tak ahojte. 💜 Sorry za to že nevyšla čásť ale zmazala sa mi a ja som ju musela písať ešte raz . Ja viem je krátka ale nabudúce by mala byť dlhšia . 👍💜 ( počet slov : 421)
YOU ARE READING
bad boy + bad girl
RomanceBez rodičov , bez priatelov , bez brata , bez sestry , bez nikoho. Katte je zlé dievča ktoré už vystriedalo niekolko škôl kôli zlému správaniu a následnèmu vylučeniu . No v dalšej škole sa stane niečo nečakané ....