Je další sprostý deň a ja idem do školy . Ľavá , pravá , ľavá , pravá , .......
Som pred školou do ktorej som aj vošla . Išla som do do triedy .Keď som do nej vošla . Môj prví pohlad patril Chrisovy. No potom som si všimla ze sa z niekym bozkáva !! To je ..... Chloe !!!!! Tá najvätčšia krava na škole Slzy sa mi tlačili do očí a tak som sa otočila na päte a utekala von zo školy . Chris si to všimol lebo pomne kričal že mi to vysvetlí . Jasné to hovorí každý chlapec .Išla som ani neviem kam Prešla som cez nejaké kríky za ktorými bola lúka jedna lavička a jeden veľký strom . Ihneď som začala liesť do koruni stromu . Keď som si tam sadla na konár dala som slzám zelenú . Neboli to slzy ktorých bolo veľa a išly ako vodopád boly to slzy ktoré sa sopúšťali pomaly . Prečo vlastne plačem ? Malo by mi to byť jedno . Po chvíli prišiel Chris ktorý si sadol na lavičku . A začal si nadávať :„Ty si ale pojebaní kretén !! " povedal a dal si hlavu do dlaní . To isté som si hovorila aj sebe .
„Čo zo seba robím kokota veď k nej nič necítim ! " povedal a odišiel . Táto veta ma zničila . Prečo ma zničila !!Prešli dva posraté dni a ja trčím doma a premýšlam nad mojim posratím životom . A bolo mi jedno že niesom v tej posratej škole . Stále mi zvoní telefón je to Chris . Síce netuším skamať má moje čislo , ale má ho ! Ok idem sa kuknúť ako vyzerám . Preplakala som 2 dni aj keď neviem prečo . Cítim sa ako 15 ročná puberťačka .
Okey. Nádich , vídich aaaa pozri sa !! Povedala som si v hlave a pozrela som sa do zrkadla . Čudujem sa že prečo neprasklo . Vizerala som ako zombie . Keď budem chcieť ísť zajtra do školy tak si budem musieť nastaviť
budík na 4:00 ráno aby som sa stihla dať do poriadku . Ok idem sa nalíčiť len tak z nudi a potom si zase pustím Titanic alebo iný romantický film .Keď som sa dolíčila zazvonil zvonček.
Crrrrrnnnnn !!
Ozvalo sa po celom dome a ja som vedela kto to je. „ Chris hovorila som že sa s tebou nechcem rozprávať !!! " povedala som tak aby ma mohol počuť . „Ale ja som nepovedal že som Chris ! " povedal Justin .
Otrávene som sa presunula k dverám a otvorila som ich . „Čo tu chceš ?" spýtala som sa .
„Prišiel som sa ti ospravedlniť. "„Poď ďalej ." povedala som mu a pustila ho do môjho domu.
Sadol si na gauč a začal hovoriť :
„No ako už som hovoril chcel by som sa ti ospravedlniť . Nemal som ťa tak nazívať a tú päsťouku som si zaslúžil . A nepôjdeš zajtra na moju párti ? " dopovedal a ja som sa usmiala .„Okey . " povedala som jednoducho .
„Tak zajtra v mojom dome o 20:00. " povedal a odišiel .
.....Čo si zoberiem na seba ?
...
Á, mám to !! Čierne jeansi s visokým pasom , roztrhané na kolene . K tomu biele tričko s krátkym rukávom . Na to som si dala čiernu mikinu . Justin mal jeden z najkrajších a najdrahších domou v Londíne .Takže nájsť ho nebol problém . Bol necelých 5 minút od môjho domu .
....
Bola z neho počuť hudba . Vošla som doňho a naskytla sa mi pred očami luxusná obývačka spojená z kuchyňou .Kde sa hemžili ľudia hore dole . Hneď kumne prišiel Justin . „Ták , prišla si . "
„ Áno , kde máte chlast ? " povedala som úplne bez záujmu.
„To som chcel počuť ." povedal Justin a viedol ma k stolu s alkoholom . Nalial mi wiskey a ja som ju hneď dala na ex . Nalial mi dalšiu . Zase som ju dala na ex . Potrebovala som sa opiť . Išli sme si zatancovať . Justin mi chiťil zadok a mne to vôbec nevadilo . To bude tým alkoholom . Zrazu ma začal bozkávať . A ja som ho prekvapivo nechala .Ale bolo to aj tak hnusné . No keď som sa odtrhla povedala som. „Síce som opitá ale z tebou nechcem mať takýto vzťah . „
„Chápem . Ale ja chcem. " uškrnul sa a zase sa mi chcel dať bozk . Ja som ale bola rýchlejšia . A dala som mu facku a povedala som : „Ale ja nechcem." a žmurkla som . Zasmiala som sa a odišla . Tesne pred odchodchodom som si všimla Chrisa ako sa zase bozkáva s Chloe . Nie !! Neplač ! Hlavne neplač !! Povedala som si v hlave. A rýchlo som išla domou .
.....
Vstala som z postele a zamierila som si to do kúpelni . Mala som úplne opuchnuté oči od plaču . Okey najsilnejší meka-up je na rade. Po nalíčení som sa išla naraňajkovať .Som na ceste do školy a po pravde sa mi tam nechce vôbec ísť . Zrazu som do niekoho narazila a to by nebolo moje šťastie kebyže to nieje Chris . „Dávaj si pozor . " zamrmlala som a išla ďalej .
Bolo mi jedno čo mi hovoril . Šla som ďalej . A on to vzdal . Konečne som bola pred školou . Vošla som do triedy kde sa namňa uškrňal Justin . Po chvíli prišel kumne . Zobral ma pod krk a pritlačil k stene . Nikto si to nevšimol . Všetci boli zanepráznení . „Tak ty somnou chodiť nechceš !?" povedal Justin hnusne .„Áno uhadol si nechcem ! " povedala som . A on mi strelil facku . „Na viac sa nezmôžeš ?! " povedala som a vysmiala som sa mu do tváre .
On mi strelil päsťouku . A usmial sa . „Spokojná ? " povedal Justin ale hneď nato mu niekdo strelil päsťouku až tak že spadol na zem. A kopal ho na zemi . Bol to Chris . „Si spokojní ? " povedal a kopal ho ďalej . Keď skončil pozrel sa namňa a opýtal sa ma:,„Si v pohode ?
. „Bez teba by som to zvládla
tiež ."
odpovedala som a išla na wc . Bože !! Mala som monokel . Zobrala som meka- up ktorý aom si zobrala do školy a zakrila to . Vrátila som sa naspäť do triedy .Justin bol na svojom mieste . Keď som okolo neho prešla počula som ako povedal : „Ešte som neskončil . „Ja hej . " povedala som mu a všimla som si že on dopadol dvakrát horšie ako ja.
Sadla som si vedľa Chrisa a snažila sa ho ignorovať . Prešla hodina Matiky a Chris išiel do riaditelne . A ja som sa chystala na dalšiu hodinu . Keď som si všimla ako sa kumne približuje Justin . Jemu ešte nebolo dosť !?Tesne predním som vstala a chistala som sa na odchod . No v tom ma čapol po riti . A to robiť nemal .
Ahojte 💜, dalšia časť plná plaču a už sa tu obiavuje Justin . Čo keď nakoniec bude Justin ten pric na bielom koni ? Pochibujete ? ;) Aj ja.
Zatial ahoj . Dajte koment a vote ! ( počet slov : 1062 )
ESTÁS LEYENDO
bad boy + bad girl
RomanceBez rodičov , bez priatelov , bez brata , bez sestry , bez nikoho. Katte je zlé dievča ktoré už vystriedalo niekolko škôl kôli zlému správaniu a následnèmu vylučeniu . No v dalšej škole sa stane niečo nečakané ....