Chrish :
Pomali som vstal z postele a poobzeral som sa po izbe . Všade som ju cítil . Otvoril som dvere a išiel dole schodmi . Katte ležala na gauči . A všade boli kusi skla . A to len kôli mne . Idem najsť metlu . Našiel som ju ale našiel som aj niečo iné . Aj ona má doma zbrane , ne tolko kolko ja ale má .Keď som dopratal tak ma napadlo že to skusim napraviť tým že jej navarim tie moje slubované palacinky a kúpim červené balóni a kvety . Hovoríte si že to nestihnem ? Uvidíme . Prvé čo som zrobil bolo že som išiel do ochodu a kúpil som červéné balóni a veci na palacinky .
Rýchlo som varil palacinky a tento krát som navaril tie najlepšie palacinky na svete . Nafúkal som balôny o ktoré som zaviazal a na ne som zaviazal kartičku na ktorej bolo :
„ Prepáč " . To jediné slovo som tam napísal . Nepísal som tam tie také klasiclé zamilované veci . Už ani neviem od kedy ale stále myslím na Katte a bojím sa či som sa do nej nezamiloval .A už len dať do vázi biele rúže ktoré sa davajú keď chceš aby ti niekdo odpustil . A nie niesom romantik .
Som strašne unavený . Idem si lahnuť . Keď sa zobudí tak ma aspoň nevihodí hneď aj keď ma tu vlastne ona sama dala ( no moja logika ) .
...
Katte :
Nedalo mi a musela som ho doniesť do vnútra veď by tam zamrzol . Chcem mu odpustiť ale rozhodla som sa že uvidím že čo spraví preto aby som mu odpustila . Som naňom závislá viac než som si myslela . Bojím sa že som sa doňho zamilovala .Zaspala som ....
Zobudila som sa a v hlave som si spomenula na Chrisa . Asi ešte spí . O MÔJ BOŽE !!! Palacinky balóny a biele ruže ktoré sa davajú na odpustenie . TAK TO SOM NEČAKALA !! Kedy to stihol? Zobrala som kartičku pri balônoch a tam bolo napisané : PREPÁČ ...
Idem sa pozrieť či náhodou neodišiel . Spal chudak . Áno lutujem ho a som zamilovaná . Priznala som si . Pomali som k nemu prišla a dala som mu pusu na čelo . On sa iba trochu pohol a zamrmlal moje meno ...
Ták som späť áno viem viem dlho som nič nedala a pokusím sa písať viac a myslím že sa mate načo tešiť . 💕 Trochu kradčia časť .
YOU ARE READING
bad boy + bad girl
RomanceBez rodičov , bez priatelov , bez brata , bez sestry , bez nikoho. Katte je zlé dievča ktoré už vystriedalo niekolko škôl kôli zlému správaniu a následnèmu vylučeniu . No v dalšej škole sa stane niečo nečakané ....