Suicide plan & the 2 Geniuses

2.2K 240 30
                                    

" Chanyeollieeeee~~~~~ Ierona~~~ "

အဆက္မျပတ္ျမည္ေနေသာ puppy ေပါက္ အသံႏွင့္ ringtone ေၾကာင့္ Chanyeol တစ္ေယာက္အိပ္ခ်င္မူးတူးႏွင့္ phone ေကာက္ကိုင္လိုက္သည္ . . . မေန႔က သူအိပ္ရာဝင္တာ ေနာက္က်တယ္ မလား???

" Hello~~~ "

" Yhh!!! Park Chanyeol!!! ေက်ာင္းကို ျမန္ျမန္လာ!!! နင့္ဟာမ 5 A ရလို႔ဆိုၿပီး ေက်ာင္းေရွ႕မွာေသာင္းက်န္းေနတယ္!!! "

" ဘာာာာ!!!! 😨 "

အိပ္ရာထဲမွကမူးရွဴးထိုးႏွင့္ေကာက္ထကာ Chanyeol တစ္ေယာက္နာရီကိုၾကည့္လိုက္ ေတာ့ . . .

" 7:00 am "

" Aishhh!!!! Oh Baekkie!!!!!! "

-•--•-•--•-•--•-

တစ္ဖက္တြင္လည္း . . .

" Yhh!!! ငါ့ကိုဘယ္ေကာင္ ငါးဘာသာပဲ A ေပးတာလဲကြ!!! သတၱိရွိရင္ထြက္ခဲ့!!! ဒီေလာက္ႀကိဳးစားၿပီး ဘာသာစံု A ရေအာင္ႀကိဳးစားထားတာကို!!! ဟမ္??? ဘယ္သူလဲလို႔!!! "

" Baekkie ရယ္ . . . ေတာ္ပါတယ္ဟယ္ . . . ငါ tdeokbokki နဲ႔ Jjanmyeon ဝယ္ေကၽြးမယ္ေလ "

ေတာင္းေတာင္းပန္ပန္ေလသံႏွင့္ထြက္လာေသာအသံကား Suho ဆီက . . .

" ေအာ္ ေဟာ္ . . . နင္ကငါ့ကိုအစားနဲ႔မၽွားရေအာင္ငါက ဝက္မလား??!!! "

" ဟုတ္တယ္ . . . အဲေလ . . . ဟုတ္ဖူး . . . Su ေျပာတာမွန္သားပဲ ဝက္ . . . အဲေလ . . . Baek ရယ္ . . . Oppa မုန္႔ဝယ္ေႂကြးပမယ္ Baek ေလးရယ္ "

" မရဘူး!!!! မစားဘူး!!! အဲ့မုန္႔လည္းမစားဘူး!!! ဘာသာစံု A ရေအာင္လုပ္ေပး!!! ျဗဲ!!! 😭 သူမ်ားက Hawaii ထိေတာင္သြားရေတာ့မွာကို!!! ျဗဲ!!! 😭 အာ့ Oppa တို႔ေယာက်ာ္းေတြမေကာင္းလို႔!!! ျဗဲ!!! 😭 "

Yifan တစ္ေယာက္မွာေခ်ာ့မရ ေခ်ာက္မရ ျဖစ္ေနသည့္ ညီမလုပ္သူကို သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်ကာၾကည့္လိုက္ၿပီး ရင္ထုမနာသံႀကီးႏွင့္ထြက္လာသည့္အသံကား . . .

" Puppy nae style arniyh 😤 "

ထိုစဥ္ . . .

" ဟယ္ . . . ကေလးေတြ . . . မနက္အေစာႀကီး ေက်ာင္းေရွ႕မွာဘာလာလုပ္ေနၾကတာလဲ? ေက်ာင္းလည္းပိတ္ၿပီကို . . . "

ကိုယ့္အရစ္ဆံုးHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin