Bölüm 1

155 11 9
                                    

Herkesin bir hikayesi, bir yaşanmışlıkları, bir acıları, bir kaybedişleri, bir inişleri, bir çıkışları vardır ama hiç kimse anlamaz hayal etmenin çok güzel olduğunu. Benim hikayemse ful hayal etmek. Gözlerimi kapatır hayal ederim ama hayatımı mahvettiğim gibi hayalleri mi de mahvettim evet her şey benim yüzümden oldu onu ben kaybettim ama hÂl deli gibi seviyorum.

Umutlar bitiği anda başlar. Artık sadece yaşanmış güzel şeyleri düşünüyorum hayal etmeyi bıraktım sanki o vardı da hayatta vardı o gitti hayat bitti. Sanki ölmüşüm ama yaşıyorum nefes alamıyorum kalbim atmıyor. Her şeyi kendim yaptım o haklıydı çekip gitmekte.

Okuldan da gitmişti mezun olmuştu artık hiç göremezdim de artık belki hakkımda bu hayırlıymış. İki arkadaşım vardı arkadaşımda denmez hakaret etmiş olurum onlara kardeşlerim öz değiller ama onlar kadar yakınlar onlar iyi ki var eğer onlar olmasaydı ayakta duramazdım.

Beni için her şeyleri yaptılar gittiler onla konuştular hatta onla kavga ettiler ama onların böyle yapmaları bizi daha çok yakınlaştırdı. Bana seni seviyorum demişti ya demişti bunu ama ben ne yaptım onu deli gibi sevdiğim halde gittim başkasıyla çıktım başkasıyla sevgili oldum. Kim olsa onun verdiği tepkiyi verir aynı şeyleri yapar ben bile yaparım açıkça söylemek gerekse. 

Ben ne yaptım onla konuşurken o bana seni seviyorum derken ben gittim başka bir oğlanla çıktım sevgili oldum aslında istemiyordum çıkmak onunla arkadaşlarım çık çık dedi ve çıktım. Onun bundan haberi yoktu sanırım en yakın arkadaşı söylemiş olsa gerek bu okula iki gün geliyor pazartesi salı diğer günler staj görüyor bizim konuştuğumuz günde salıydı bir hafta geçti ve ben Mustafa'yı başka bir kızla baş başa otururken gördüm  ve sinir krizi geçirdim kendi kendime eve gittim İnstagrama fotoğraf koydum beğenecek mi diye ama beğenmedi başka bir gün daha koydum onuda beğenmedi profiline girdiğimde engellediğini farkettim ve o günden sonra ne okulda gördüm ne başka bir yerde.

Kardeşim TRT Çocukta bir yarışma izliyor ondaki oğlan ona benziyor diye her gün onu izliyorum. Pazartesi günü bütün İzmir'i gezdim yine göremedim ama arkadaşlarını bol bol görüyorum onu hiç görmüyorum geçen Galatasaray maçı vardı oda koyu galatasaray'lı maçına gitmiş sırf görürüm diye maçı izledim ama göremedim. Ben ne zaman birini çok sevsem hep böyle oluyor ya beni sevmiyor ya ben hata yapıyorum beceremiyorum sevmeyi.

Çilek KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin