bölüm 2

49 7 2
                                    


Herkesin Kurban Bayramını kutluyorum ve güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle sizleri seviyorum. Oy veren ve başarılar dileyen arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum. 

Sevdalar aşka doymak için. Ben gerçekten değer verdiğim kişileri çok severim ve kopamam onlardan benim arkadaş çevrem çok ortaokuldan arkadaşlarım lisedeki arkadaşlarım. Ortaokulda grubumuz vardı bir yerlere gitsek hep beraber giderdik kız erkek hiç ayırt etmezdik. Aramızda kıskananlar vardı yok değildi ama yinede kopamazdık 3 sene böyleydik kavga gürültü ama birlikteydik ama liselere geçince hepsinde bir ego oluştu kavga ettim ve artık konuşmuyorum onlar 4 senedir arkadaşlarım ama yeni arkadaşlarım daha samimi geliyor evet onları çok seviyorum. Biz sınıfta 3 kızdık ve baya samimiydik yedimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi bir birimizden hiç bir şey saklamazdık.

Ama hayatıma Mustafa girdikten sonra ben ilk defa bir arkadaşımdan sevdiğim adamı kıskandım bende şaşırmıştım kendime ama olmuştu ipeği seviyordum ama herkes benim yerimde olsa aynı tepkiyi verirdi kıskanırdı yani. Normalde erkeklerden nefret ediyor ama MUstafa'dan etmiyor daha çok bana ben mustafa kadar iyi bir çocuk görmedim şu bu dediği için çok kıskandım ama onunla küs olma sebebim bu değil tabikide ben çok atarlıyım ve o buna dayanamadı çekti gitti etrafa benim hakkımda yalan yanlış şeyler söyledi ve küstük. İyiki de küsmüşüz diyorum çünkü ben onun amacını öğrendim neyse ya böyle şeyleri düşünmemem lazım gereksiz ben Rabia'yla Leylamla mutluyum.

Artık Mustafa'yıda unutma zamanı gelmişti arada güzel şeyler güzel yaşanmışlık aklıma geliyor ama unutmalıydım. Uyuyup uyanacağım ve aklımdan çıkacak o. Odama çıkıp uyumaya gittim balkonun kapısı açıktı ve soğuktu ben soğuktan nefret ederdim balkonun kapısı kapatıp yatağıma girdim. 

...

Şu an sanki yanımda biri yatıyordu. Biri elimi tutuyordu saçlarımla oynuyordu kalbim kötü bir şekilde atarken gözümü açamıyordum. Gözümü yavaş bir şekilde açarken bir adam olduğunu farkettim sarışın biriydi üstü simsiyah ve elinde kırmızı bir gül yavaş bir şekilde beni uyandırmak istemez gibi yanımdan kalktı ve gülü masamın üzerine bıraktı balkona doğru giderken '' sen kimsin? '' dedim bir an bana döndü ve sadece '' seni seviyorum'' dedi ve balkondan aşağı atladı. 

balkon çok yüksekteydi düşün ölürdü yani hızlı bir şekilde balkona çıktığımda kimse yoktu etrafa baktığımda koşarak gidiyordu.

Alarmın sesiyle uyandım ve ayağa kalktım banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım ve odama döndüğümde masamda kırmızı gül olduğunu farkettim '' bu ne şimdi'' dedim. Rüyam saçmalık ani bir şekilde kafamı balkon kapısına çevirdim ve açıktı ben akşam kapattım diye hatırlıyordum. Ne oluyor böyle ya rüyam gerçek miydi?? şu an aklımda delice soru oluşmuştu. hızlı bir şekilde aşağı indim anneme ''annem bu gül nereden geldi ve balkonun kapısı neden açık ?? '' dedim hızlı bir şekilde annem '' kızım dün o gülü baban getirdi hepimize birer tane almış ve odana girdiğimizde içeri alev gibi olmuş kapıyı açtığımızda suratımıza sıcak hava dalgası vurdu resmen baban açtı kapıyı'' dedi ve bir derin nefes aldım rahatlamıştım .'' ohh'' dedim sesli bir şekilde ve annem '' ne oldu'' dedi '' yok ya öyle biliyorsun ben soğuğa dayanamam ondan gül de yani ne bilim '' dedim ve güldüm annem ''yaz günü ne soğu kızım kafayı mı yedin'' dedi daha sona '' evet dün biraz esiyordu ama soğuk değildi her neyse hadi masaya '' dedi ve kahvaltı yapıp dışarı çıkacaktım hızlı bir şekilde kahvaltımı yapıp odama çıktım.

Duş aldım ve saçımı kurutmaya başladım. Saçım normalde kıvırcık doğal bırakıp banyodan çıktım üzerime beyaz tişörtümü altına da siyah dizleri yırtık pantolonumu giydim siyah kot ceketimi de alıp dışarı çıktım. 

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum ilginiz için şimdiden teşekkür ederim ve tekrardan Kurban Bayramınız kutlu olsun. 

Çilek KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin