bölüm 3

25 4 2
                                    

Taksi çağırdım biraz beklerken taksi geldi bindim ve 'Bakırköy'' dedim ve adam tamam dercesine kafasını salladı.Bir müddet gittikten sonra gelmiştik ücreti verip inmiştim araçtan. Kendimi özgür hissediyordum sanki bugün her şey çok güzel olacakmış gibi. Buralarda arkadaşlarım takılmazdı o yüzden suratımı saklamama gerek duymuyordum.

Ben yalnızlığı seven tiplerdenim yinede arkadaşlarım fazla. Arkadaşlarım bana Çilek Kız derler çünkü çileği çok seviyorum çilek dediğimde bile canım istiyor mesela şu an istedi. Gidip yemek istiyorum ama bulunmaz artık isteğimi içime kapatıp mağazalara bakmaya başladım.

Aslında iyiyim  gerçekten bir kere özgür hissediyorum kendimi oh be diyorum her şey tamamen benim artık canım ne isterse onu yapıyorum ama bazen bilhassa akşam olurken bir tuhaflık olmuyor değil  sızlıyorum özlüyorum resimlerini atamıyorum mesela bakamıyorum kızıyorum, çok kızıyorum. Sonra yatışıyorum sanada üzülüyorum ama iyileşiyorum ya iyileşiyorum. 

mağazadan beğendim kıyafeti elime aldım ve kabine girip denedim kendime baktığımda ne kadar kendimi ihmal ettiğimi anladım aynaya baktığımda kendi çaresiz bataklıkta çıkmaya çalışıyor ama çıkamıyor gibi hissediyorum. 

Hayatın bana küstüğü çok belli ne yapsam beni mutlu etmiyor bir kaç dakika önce kendimi iyi hissediyordum  ne oldu şimdi anlam veremedim sanırım sakladığım duygular kaçmış. Üzerimi hızlı bir şekilde çıkarıp mağazadan kendimi attım. Dışarıda yağmur yağıyordu şimdi bu ne alakaydı az önce hava çok güzeldi tropikal ormanda mı yaşıyoruz ne bu Allah'tan yanımda hep ceket bulundururum. Üzerime hemen geçirip yürümeye başladım herkes kaçışıyordu. Ne var sanki ne güzel ben ıslanmayı çok severdim saçlarımdan su akmasını. Saçlarım ıslandığı için suratıma yapışıyorlardı elimi kullanmadan gözlerimi kapatıp kafamı bir sağa bir sola çevirdim hızlı bir şekilde ve saçlarım suratımdan gittiğini hissettiğimde gözlerimi açtım açmamla birine çarpmam bir oldu. Bir erkekti ve yanında bir kız vardı hızlı bir şekilde arkasını döndüğünde 'yavaş' dedi ve ben kafamı kaldırıp 'özür dilerim' dedim göz göze geldik ve karşımda ki Mustafa'ydı gözlerim istemsizce büyüyüp dolarken oda benim kim olduğumu anlamış olsa gerek ve bana bakıyordu oda şoka girmiş gibi bana bakarken daha fazla gözlerim yaşlarını tutamayıp yanağımdan süzülürken yanındaki kız '' hadi aşkım gidelim'' dediğinde kafamı ona çevirip baktım ve kafamı yere eğip yanlarımdan hızlı bir şekilde geçtim. 

Eve gitmek istiyordum yoldan bir taksi durdurdum bindiğimde ''Bahçelievler'' dedim. Ağlıyordum tutamıyordum kendimi sevgilisi vardı. Bunu bana nasıl yapar diyemem ama yinede bana seni seviyorum demişti demek ki yalanmış her şey.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çilek KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin