Sosyal Medya'da Genç-2

95 10 8
                                    

   Fayda ve zarar demiştik. Hayatın her safhasında karşılaştığımız gibi bu safhada da, bilinçli ve orantılı kullanım fayda, bilinçsiz ve orantısız kullanım zararı getirir.
   Örneğin; sosyal medya hesabı olarak ilk tanıştığımız facebook. Bugün insanların, hayatının her anını ve mahremiyetin sınırlarını hışımla yıkan, resim ve videolarını paylaştığı bir mekân haline geldi. İslamiyet, aile ve mahremiyet adına tonla mesaj barındırır iken, müslümanlar, özellikle gençler, tabiri caizse konu mankeni gibi boy boy fotoğraflarını yayımlıyor. Ne yazık ki bu durum, bulunduğumuz çevre yahut konum gözetmeksizin devam ediyor. Ehli Sünnet'i özenle takip eden gençlerimiz dahi,tessettürleri ile paylaşımlarını esirgemiyor medyadan.
   Bir nokta da varki mahremiyete özen gösteren, islami sınırları aşmayan, sosyal medyayı iletişim için yeri geldikçe tebliğ amaçlı kullanan gençlerimiz de var. Ve bunu yaparken insanları güldürebiliyor, kendi hatalı olduğu konularıda kabullenip açıklığa kavuşturabiliyor. Kendilerini canı gönülden tebrik ediyorum. Rabbim istikametten ayırmasın.
   Genç, geleceği avuçlarında, kalbinde ve beyninde taşıdığını unutmamalı, bu yüzden adımlarını da bencilce atmamalıdır. Üşemmek, usanmak bize göre değil kardeşlerim. Dualarımızı bu konuda yoğunlaştırıp, istikamet için gayret edelim inşaAllah.

   Lütfen oylamalarınız ile ve yorumlarınız ile destek olun. Eleştirilere sonuna kadar açığım. Vesselam

Genç BeyinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin