Alt an de liceu

39 1 0
                                    

Grozav. Alt an în care nu o să fiu suficient de bună pentru liceul de arte, mă simt de parcă mereu este loc de mai bine dar nu pot sa ajung la așteptările mele.

M-am trezit cu o stare de tot rahatul, ca o zi de luni..Încep diminețile blestemând alarma, târându-ma prin casă pentru a face rutina zilnica. Nici nu vreau să-mi imaginez cum ar fi viața mea fără cafea. Oricum par o scorpie obosită..
Momentan locuiesc cu mama, cea mai drăguță femeie pe care o cunosc. Sunt recunoscătoare că a fost mereu lângă mine oricând am avut nevoie. A fost atât de înțelegătoare si mi-a acceptat părerile și ideile mai mereu.

Liceul este destul de departe de casa mea deci trebuie să mă grăbesc, să nu pierd autobuzul. Mi-am luat un tricou negru larg, blugi rupți cu lanț, doua inele si un lănțișor cu pentagramă. Căștile în urechi si am plecat. Am prins autobuzul la fix.

Mergând spre clasă toată lumea se uita dubios la mine, doar bocancii mei se auzeau pe hol dar m-am obisnuit cu asta.
Primele două ore am fost lipsită de energie. Nu m-am concentrat la nimic. Bine, poate m-am concentrat la faptul că nu mă concentrez dar nu a ajutat.

În pauză am mers cu doua prietene la țigară. Sunt genul ăla de fete care nu observa nimic dacă nu e legat de ele dar nu-mi pasă, măcar nu fumez singura. Când spun ceva parcă vorbesc cu doi stâlpi. Niciodată nu am avut prieteni pe care mă pot baza însă nu mă afectează.
Credeam că o să întâlnesc oameni mai okay aici dar m-am înșelat rău.. în fine, înapoi la ore.

Ziua asta a trecut prea repede. Nimic important. La fel ca de obicei. M-am saturat de zile inutile. Nu vreau să continui încă un an așa. După ore eram atât de amețită încât m-am lăsat condusă de mulțimea de adolescenți disperați care se îngrămădeau la poartă ca să plece acasă. Dar ceva mi-a atras atenția.. era un tip îmbrăcat de sus până jos în negru, par ciufulit, nu am apucat să-i văd fața .. era ceva diferit. Am încercat să-l prind din urmă dar am realizat că mă chinuiam degeaba. Oricum nu puteam să-i spun nimic..
M-am mai uitat o dată după el însă a dispărut în mulțime.. ciudat

Pastel HairWhere stories live. Discover now