Capitolul 4

27 1 0
                                    

MEGAN POV

Razele soarelui invadează usor usor camera ...desi afară este o zi minunata si insorita sufletul meu nu este asa,mereu mă gândesc la ziua de ieri si cum Christian, cel mai badboy din liceu m a salvat de un obsedat , pe numele lui Jack ! Mă uit la ceasul moştenit de la bunica mea si imi indica ora 8:16 eu am ore de la 12:00 deci cred ca soarele putea să ma trezeasca mai tarziu, dar daca tot a facut o mă duc să mi fac un duş! Îmi iau prosopul meu roz cu buline negre, halatul pe care il folosesc mereu, inseamna mult pentru mine căci e luat de mama din Japonia, japonezii ăstia nu au gusturi rele ! Nu uit să mi prind parul intr un coc pentru ca nu vreau sa mi fac baie pe cap ! Întru in baie si las pijamalele mele negre sa cada pe podeaua rece, îmi umplu cada cu apă şi adaug un spumant de baie cu miros de iasomie, daca tot m am trezit devreme măcar să profit şi eu de acest timp ! Întru in cadă tresărând la contactul pielii cu apa ! Stau in cadă relaxând u ma din plin ! Cand observ ca pielea mea a inceput sa se increteasca incep sa mi fac "baie"  😂 îmi pun in palmă gelul de dus care miroase a vanilie si incep sa mi sclăbucesc tot corpul! După ce imi termin ritualul mă spăl pe dinți şi mă îmbrac din nou in pijamalele mele ! Cand ies din baie imi observ prietenele întinse in pat cu niste haine si o trusă de machiaj! Mă uit mai întâi la ceasul care indică 9:37 si mă asez langa ele !

-Cum ați intrat la mine in casă ? Le întreb pe un ton confuz pentru ca eu stiam ca am încuiat usa...

-Pai am si eu o agrafa si stiu sa o folosesc! Îmi răspunde Ella chicotind împreună cu Jess!

-Ehh. ..spun in timp ce îmi dau ochii peste cap !

-Trebuia sa ne vedem pe hol ieri...dar nu ai mai aparut s a intamplat ceva ?? Mă intreaba Jess holbându se la mine

Daa ...am uitat complet de asta, după ce mi s a intamplat acel lucru numai la asta nu mi a stat gândul ..

-Pai.....încerc sa le spun dar ceva nu ma lasă

-Pai ce ? Noi nu se ascundem nimic deci chiar as vrea sa stiu si cred ca si Ella ar vrea...imi spune Jess pe un ton mai ridicat

In final reusesc sa le spun cu multe lacrimi dar am reusit ! ...

-Mititica de tine. ..îmi spune Jess in timp ce mă i a in brațe

-Bine ca nu a fost mai rău si ca a aparut Christian, ai avut mare noroc, dar totusi Christian ?? Spune Ella încercând sa ma inveseleasca, începem toate sa râdem !

-Stiu, nici eu nu m as fii gandit ca tocmai el sa fie eroul meu, spun făcând u le sa râdă si mai tare

- Ti s au cam incins călcâiele după fermecatorul Christian , spune Jess uitându se spre Ella care, spre surprinderea mea o aprobă

-Ba nuuu...Mă rastesc la ele, chiar nu mi s au incins călcâiele sau altceva după el, din partea mea poate sa nu existe, ii sunt recunoscătoare ca m a ajutat dar nimic mai mult !

-Bine atunci noi îți propunem ceva...imi spune Ella schitand un zâmbet , acel zâmbet , ce au mai pus la cale ?

-Uimiți mă! Spun asteptând un raspuns

-Daca il faci pe Christian sa se îndrăgostească de tine si o sa ne dovedească si noua asta atunci noi o sa facem ce vrei tu timp de cat vrei tu ! Accepti ? Sau îți e frica ca o sa afle ca il placi cu adevarat ?? Imi spune Ella si aproband si Jess ceea ce a spus

Să accept ? O sa ma fac cu servitoare toata viața doar pentru al face pe Christian sa se îndrăgostească de mine ..! Totusi e Christian , eu nu ma ridic la cerințele lui, nu arat ca un fotomodel scos din tipla sau mai stiu eu ce ....dar totusi o sa fac asta pentru a le  arata ca sunt in stare de asta !

-Bine, accept ! Si nu il plaaac ..mă rastesc la ele !

Deja este ora 10:45 le am invitat pe prietenele mele la micul de jun care conține cereale cu lapte, daca părinții mei sunt plecați mai mereu trebuie sa ma descurc de una singura, iar cel mai usor lucru de facut sunt cerealele cu lapte, doar nu ma apuc acum sa fac nu stiu ce aperitiv sau ce se mai mănâncă dimineața!

După ce terminam ne urcam sus in camera mea si incep sa ma pregătesc ! Ella imi întinde o pereche de jeans negrii cu talie inalta si tăiați in genuchi iar Jess imi întinde un tricou crop top alb cu un extraterestru mic pe el, mă duc sa ma schimb iar cand ma întorc Ella imi întinsese in tot patul numai machiaje,  ca doar la asta se pricepe cel mai bine ! Îmi face semn sa ma așez langa ea ! Îmi dă un strat de fond de ten si cu un corector încearcă sa mi ascundă cearcanele si celelalte imperfecțiuni , îmi face cateye cu un tuş negru cu tentă de albastru si imi întinde un ruj maro!  După ce il aplic si pe el imi prind parul blond intr o coadă  de cal simpla si ma incalt cu superstarurile mele negre si imi iau geantă mea bineînțeles tot neagra si ne îndreptăm toate spre liceu !

Am ales sa mergem pe jos pentru ca liceul e la 25 de minute de noi si ceasul este doar 11:24  , deci avem timp sa facem o oprire si la cafenea ! După ce am facut si acest mic "popas" ne continuam drumul spre liceu ! Cand intrăm in el fiecare pleaca la dulapul ei nu inainte de a planifica ora la care o sa ne vedem si unde ! Mă duc la dulap imi iau cărțile si mă îndrept spre sala de clasa, acum am chimie deci o sa repet putin inainte !





Cam asta a fost si pentru acest capitol, v am zis ca am revenit in forta si spre surprinderea mea si acest capitol a avut peste 1000 de cuvinte ! Vă multumesc ca adeja am 100 de vizualizări !

Daca v a placut acest capitol lăsați un semn in comentarii 😂😂
Vă pup❤

Cucerește şi învingeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum