Capitolul 2

57 3 0
                                    

La media-Jasmine

Eu-Ai ajuns si tu ?!

J-Nuuu. ....vorbesti cu fantoma mea ! Ce-am ratat?

Eu-Pe Doamna Directoare făcând ca o capră!

J-😂😂😂😂

Eu- Nu mai rade!!!! Cred ca nu mai aud cu urechea stângă ! Si eu ....mai proastă , m-am asezat in primul rand !

J-😂😂😂😂😂 ! Hai gata ! Acum la ore ! Eu am biologie , tu?

Eu-mateeeeee

J -Îmi e mila de tine ! Ne vedem peste o ora pe hol !

Eu -Bine , paa!

J-Paa, si vezi cum te faci cu un 4 ..asa de inceput de an !

Eu-😂😂😂 o sa incerc sa iau un 4! Dar nu-ti promit !

Mă îndrept acum spre hol si POC, sunt pe jos !

-Hei tu ! Fata nouă ! Ai grija pe unde mergi ! Dacă dau in fiecare zi peste o târfă ca tine îmi sparg capul ! Spune tipul de care m-am ciocnit ! Mmm....pare drăguț !

Eu- In primul rând, târfă să -i spui lu' mă-ta ! Si in al doi-lea rand , chiar te-aş ruga să-ți spargi capul , poate aşa o sa mai intre puțină inteligența !

El - Ce tupeu are târfa asta ! Drăguță , tu ştii cu cine vorbeşti?

Nu- Cu un dobitoc??

El-Nu curvo ! Vorbeşti cu Jack !

Eu- WOW !!! Si....?

Jack- Eu pot sa am orice târfă ca tine la picioare ! Asa ca-ti sugerez sa nu mai fii aşa de tare-n gura cu mine ce nu-ti merge!

Eu-Gata,man ( spun râzând ) ! M-ai dat gata!

Mă ridică de jos si mă împinge intr-un dulap spunandu-mi la ureche"-O sa regreți ca ai zis asta"
Apoi ma muşcă de ureche si pleaca !

In mintea lui Megan
"-Păcat ca-i drăguț ! Auuuu, urechea mea !!!!! Ce dobitoc , ...drăguț "

Ma duc la mate ! După ce profesoara mă prezintă iau loc in banca ! Imi întorc privirea şi dau peste tipul cu care m am ciocnit pe hol,....Jack!

Asta a fost tot !
Stiu ca si asta a fost scurt dar ....esențele tari se țin in sticluțe mici !
Sper ca va placut !
❤❤❤❤❤
*Scuzați greşelile*

Cucerește şi învingeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum