Με χαστουκισε; Πως μπόρεσε; μετά από αυτό που του είπε ο Αλεξ, η καρδιά μου κομμάτια, τα μάτια μου υγρά νιώθω καυτά δάκρυα να αγγίζουν τα μάγουλα μου. Αυτός απλά κάθεται και με κοιτάει και φαίνεται ότι ρόλο μετάνιωσε αλλά είναι αργά τώρα, πήγα και κλεδωθηκα στο δωμάτιο μου και έκλαιγα για ώρες. Ήρθε ο αδερφός μου και ο Ματτ δεν του είπε τίποτα, ήρθε σε μένα και του τα είπα όλα ενώ έκλαιγα στην αγκαλιά του.. πήγε τον έπιασε και ήταν 2 ώρες στο δωμάτιο του και μιλούσαν.
Α:Για πιο λόγο;
Μ:Δεν ξέρω μου βγήκε αφού ένα την φωτογραφία που μου έστειλε..
Α:Δεν είναι λόγος αυτός "του είπε
Μ:Θα πάω να της πω συγνώμη" είπε και πήγε πάνω στο δωμάτιο της.. χτυπούσε για λίγα λεπτά και είδε μετά ότι είναι λίγο ανοιχτή η πόρτα και προσπάθησε να την ανοίξει χωρίς να κάνε θόρυβο..
Εγω:Και Τώρα πάει "μιλούσα με την κολλητή μου" αφού έτσι και αλλιώς δεν θα γινόταν ποτέ κάτι μεταξύ μας
Μ:Και πως το ξέρεις;;
Ωχ με άκουσε, έγινα κόκκινη το ένιωθα αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι.. έκλεισα ρόλο κινητό και το άφησα στο κρεβάτι.
Εγω:Τι θες "του είπα
Μ:Να σου ζητήσω συγνώμη για αυτό που έκανα είχα νευριασει με την φωτογραφία και ξεσπασα πάνω σου αλλά δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος και το ξέρεις.
Είπε και τα μάτια του ελαμπαν λες και προσπαθούσε να μου πει κάτι..
Μ:Θέλω να...
Εγω:Ναα;
Μ:Ναπαμε μια βόλτα να μιλήσουμε..
Γιατί αφού το ξερω ότι δεν είναι αυτό που ήθελες να πες;
Εγω:Ας πάμε "λεω"
Περπατάει και σταματά μπροστά σε ένα παγκάκι, κάθισα με πήρε αγκαλιά και με φιλησε...
Μ:θέλω να σου πω κάτι...
Εγω: Πες μου"και περίμενα με ανυπομονησία
Μ: θέλω να..
Και εκεί που πήγε να μου πει πετάχτηκε η Λυδία (πρώην του) και του είπε κάτι που σένα περίμενα
Μ:τι θες;
Λ:είμαι έγκυος
Μ:ΤΙΙΙ;;
Προσπάθησα να μένω ήρεμη αλλά δεν μπόρεσα και τότε...Τι λέτε να έγινε; Λέτε ο Ματτ να πάρει πίσω την Λυδία; Τι θα γίνει τελικά; Για να δούμε
Φιλιαα
STAI LEGGENDO
Με αγαπάει αληθινά;
Storie d'amoreΟ αδερφός μου δεν μου λέει τι παίζεται αλλά εγώ νομίζω ότι του αρέσει μια άλλη και όχι εγώ.. τον αγαπώ πολύ και θα ήθελα το καλύτερο για εκείνον - το βράδυ - -Α: Γυρισες; Εγω: Εδώ και ώρα πουν ήσουν; -Α: Με τον Ματτ για καφέ Εγω: Ωραία...