Buna! Numele meu este Francesca.Francesca Elisabeta Schiavone.Anul acesta m-am mutat in Seattle pentru a incepe facultatea.O al langa mine pe prietena mea,Amanda.Amanda Styles,o blonda inteligenta si plina de aventura.De ce stau cu prietena mea?
*Flashback*
Eram asa fericita.Ma indreptam spre bucatarie ca sa povestesc vestea buna parintilor.Stateam in camera mea cu Stefan,iubitul meu.Chiar daca suntem impreuna imi este mai mult ca un frate.Parintii mei m-au adus impreuna cu el,deoarece are o famlie de treaba,un job bine planit si este ca un gentleman.Atunci am primit un mesaj.Mereu ziceam tot ce faceam parintilor,insa am decis sa ma inscriu la o facultate care sa imi placa.In mesaj era mentionat faptul ca am fost acceptata.Simteam cum inima mea s-a ascuns undeva,in cel mai intunecat loc al pieptului si m-a lasat singura.Pentru cateva momente am uitat sa respir.Am sarit ca arsa din pat si m-am aruncat in bratele lui Stefan.El m-a ridicat si m-a inarit odata in aer.Eram fericita.Simteam ca am facut primul lucru bun,singura.Cand am ajuns in dreptul usii,abia imi tineam in frau emotiile.Pentru mama mereu trebuia sa fiu o fata...femeie care sa fie perfecta.Mereu trebuia sa am hainele calcate,parul periat si sprancenele pensate fara cusur.
''-Mama...?''Nici nu stiu cum sa ii zic.As putea incepe:Mama,fara voia ta m-am inscris la facultate si m-au acceptat,iar de luna viitoare o sa ma mut in Seattle.Neah,cred ca ar face infarct dupa prima faza.
''-Da,iubito''Oh,m-a numit asa,deci asta inseamna ca e in toane bune.Am si eu putin noroc.
''-Mai stii cand ti-am spus ca intr-o perioada o sa ma descurc singura si o sa fac alegeri singura?''-Cred ca daca o sa incep cu ce a zis ea o sa fie spre binele meu.
''-Da...Stai asa!? Vrei sa zici ca..'-Avea o fata surprinsa si fericita.Oare stie deja?Cand a...
''-Sper ca ati folosit prezervativ sau...''
''-Ce?!''-M-am inselat cand am gandit ca poate stie.Dar serios,frate,nici la asta nu ma asteptat.Stiam ca candva o sa vina momemtul sa vorbim despre asta,dar nu credeam ca asa repede.
''Oh,nu,mama!''-Simteam roseata din obraji si mi se facea cald.
''-Imi pare rau,scumpo,dar am crezut ca asta voiai sa imi zici''Dupa ce si-a dat seama ce a facut,s-a inrosit mai rau ca racul.Macar nu sunt singura.
''Ei bine,te ascult''-Ma incuraja mama.Nici nu stiu de unde sa incep.Nici nu trebuia,deoarece a intrat tata in bucatarie.
''-Buna,dragelor!Ce faceti voi?''-Ne-a intrebat tata cu o voce ragusita de la tutun.A tras un scaun de la masa si s-a asezat uitandu-se curios la noi.
''Buna,dragule!Fran,tocmai voia sa ne zica o veste minunata.''-A explicat ea.Am simtit ca acum e timpul.Am vazut cum tata isi toarna intr-un pahar apa si o duce la gura.
''-M-am inscris la facultate.''Am spus-o.Am auzit un tusit si mia-m intors privirea spre tata care avea ochii cat cepele si s-a innecat cu apa.Mama avea gura larg deschisa,formand un 'O' perfect.
''-Nici sa nu te gandesti!''-A explodat ea.Nu ma asteptam sa ma ia in brate si sa ma felicite,insa nici la asa cevav nu ma asteptam.Speram ca o sa imi tina o predica in stilul ei in care mi-ar fi explicat de ce nu pot face acest lucru.In schimb am primit un raspuns negativ din prima clipa.
''-Ai luat aceasta decizie fara noi''-Si-a revenit tata.Acum era rosu de furie si aproape ca ii ieseu aburi prin urechi.
''-Nu o mergi nicaieri!''-M-a atacat mama,din nou.Deja e prea mult.Mereu eram fata perfecta si mereu parintii mei luau toate deciziile in locul meu,chiar si prietenul eu mi-au ales.Stefan! Am uitat complet de el.Sper sa fie bine.Acum iau si eu o decizie singura si nici pe asta nu mi-o accepta.Simteam cum imi curg lacrimi pe obraz.Voiam sa tip si sa le zic niste cuvinte dure.Nu aveam destula energie.
''Ba da,o sa merg!Nu-mi pasa de parerea voastra!''-Mama a inceput sa aiba lacrimi in ochi si in acel moment am stiut ca trebuie sa plec.Daca as fi ramas,as fi fost afectata de lacrimile mamei si as fi cedat.In ziua aceea mi-am facut bagajele si ziua urmatoare am plecat.*End*
Am 18 ani.Nu sunt tocilara,dar nici salbatica.Pur si simplu stau toata ziua in pat vizionand filme si mancand ciocolata.Imi place sa-mi petrec timpul in biblioteca si nu am fost niciodata la petreceri,la fratii.Am auzit ca e o fratie foarte cunoscuta,unde locuieste un anumit tip pe nume Alexander Stone.
YOU ARE READING
Alexander Stone
FanfictionImi place sa visez la o lume unde nu exista baieti care se folosesc de mine. Imi place sa visez la o lume unde nu mi-as pierde puritatea in urma unei provocari. Imi place sa visez la o lume a mea,unde niciun Alexander Stone nu ma distruge.