Alexander

6 0 0
                                    

Imi deschid ochii deranjata de lumina puternica a soarelui,ce incerca sa-mi intre printre draperii.Ghinion,draguto!Din fericire,am draperii foarte-foarte groase si albe.Camera mea este una mica si cu putine obiecte.M-am mutat doar de cateva saptamani si nu am avut timp de decorat.Peretii sunt vopsite roz si tavanul alb.Un geam se afla in stanga mea.In fata patului sta un dulap cu 3 sertare.Langa se afla biroul meu si in dreapta usa.Stiu ca e micuta,dar nu imi permit mai mult.Sunt trasa din gandurile mele de usa care se deschide cu un scartait enervant si puternic.
''-Fato,trebuie sa-ti schimbi usa!''Ma avertizeaza in gluma blondina mea.Cred ca sunt de acord cu ea.Probabil cand o sa am timp,o s-o fac si pe asta.
''-Buna dimineata si tie,Ama!''O ironizez in gluma.Gluma mea are efect,deoarece un zambet imens ii domina fata.E asa frumoasa cand zambeste.Are niste gropite ce ar topi pe oricine.
''-Eh,deja se simte bine ziua asta.Ah,am venit sa-ti zic ca peste o ora plecam la facultate''-Am scos un ras in semn de 'Tu vorbesti serios?'.Adica,frate,am planuit ziua asta de zile intregi.Am aranjat fiecare miscare.Totul e fara cusur in agenda mea.Si ea imi zice ca mai aveam o ora.Phahaha.A vazut ca m-am pierdut in ganduri si a plecat.M-am ridicat lenesa din pat si m-a cuprins o ameteala.Argh,in planificarea asta de groaza nu prea am avut grija de alimentatia si sanatatea mea.Imi trag pe picioarele mele goale niste papuci pufosi cu imprimeu de leopard.Ma tarasc pana la usa baii.O deschid si intru.Dau drumul la apa in cada,impreuna cu gelul meu preferat,cu aroma de vanilie.Nu ai cum sa nu iubesti vanilia.Imi dau jost pijamalele pufoase si calduroase.Cand imi scot papucii si piciorul meu face contact cu podeaua rece,tremur.Dupa 20 de minute termin baia.Intru in camera si inaintez spre dulap.De acolo imi scot o fusta lunga,o camasa in carouri si le asez pe pat.Am cumparat astea in urma cu cateva zile,cand am iesit cu Am in Mall.Le imbrac si cobor.Din bucatarie se simte miros de cafea proaspata.Perfect,cineva stie ce imi place.Scot un scaun si ma asez la masa.Amanda imi pune biscuitii in fata si imi zambeste.Drept raspuns,ii trimit un  zambet de multumire.Termin biscuitii si cafeaua de pe masa.Au avut un gust uimitor.Ma bucur ca nu sunt singura gospodina din casa.Imi amintesc perfcet cand stateam ore in sir cu mama,in bucatarie.Petreceam foarte mult timp acolo si din acest motiv stiu sa gatesc.Imi este dor de ea si de tata.Vreau sa-i imbratisez si sa-i zic ce mult ii iubesc.Imi alung gandurile ca sa nu ma intristez in cea mai importanta zi din viata mea.E cea mai importanta,deoarece inca nu am planuit sa am un sot.

Amanda opreste masina in fata unei cladiri imense,decorata in culorile albastru si alb.Culorile scolii sunt destul de potrivite.Imi plac.Deschid portiera si imi scot picioarele.In parcare nu sunt multe masini care sa ne ingreutateasca parcatul.Ne indreptam spre cladire care poarta numele de 'Viitoarea mea facultate'.In fata ei sunt aranjate o multime de flori si plante colorate.Pe iarba verde sunt imprastiati studentii ce se bucura de soarele ce le mangaie pielea.Majoritatea sunt in grupuri mai mari de oameni.Poate prieteni vechi sau cunostinte.Tot veni vorba de prieteni,ma intorc ca s-o vad pe Am fiind uimita de frumusetea acestui loc.Nu ma mir.O prind de mana si intram.Pe hol,studentii sunt impartiti in doua grupe.1-Cei care au mai fost pe aici si se indreapta spre o destinatie cunoscuta si 2-Cei care sunt prima data aici si stau cu nasul in harta,cautand sala lor.Dupa ce ne predam hartiile la secretariat,ne indreptam spre deschidere.Deoarece am grija sa ajung mereu la timp,suntem printre primii veniti.Ne asezam in primele randuri si asteptam rabdatoare sa inceapa.Langa mine,in partea stanga,se aseaza un baiat cu ochelari si parul facut in genul baiatului tocilar.
''-Salutare!Esti noua pe aici?''Cand vorbeste se poate observa ca poarta aparat dentar.Chiar ca arata ca un tocilar.Prima data ma gandesc ca sa raspund sau nu.Nu mai am alti prieteni,deci de ce nu?
''Heey!Da,sunt noua.''Ii raspund politicos.El imi arata un zambet dragut si continua:
''Sper sa avem multe cursuri impreuna.Pari de treaba."Sincera,si eu sper sa avem cat mai multe.Imi deschid gura sa raspund,dar mi-o inchid iapoi imediat ce cineva face probe de microfon.In schimb ii zambesc si imi intorc privirea spre cena.Dupa un discurs destul de scurt,Doamna director ne ureaza mult succes si suntem lasati acasa.Ma ridic de pe scaun si pornesc afara.Cand ajung la ultimul rand de scuane,niste voci imi atrag atentia.E vorba de niste tipi plini de tatuaje si piercinguri.Unul iese mult in evidenta.Imi continui drumul planificat,deoarece chiar nu am chef sa intru in vorba cu niste baieti care emana pericol si duritate prin alura lor intimidanta.Sunt pe cale de a-mi pune planul in aplicare,dar o mana puternica imi prinde fesa.Scot un icnet scutit si ma intorc ca arsa la sursa loviturii.Un baiat inalt si cu umerii foarte lati sta in fata mea cu un ranjet imens pe fata.Imi permit sa ma pierd in ochii lui foarte superbi si apoi ma indrept spre buzele lui.Hmm,oare ce gust au?La dracu',fato!Tocmai te-a piscat de fund si tu te intrebi ce gust ar avea buzele lui?!Pff.
''Cum indraznesti?"Aproape ca ii tip in fata din nervi.Ranjetul lui creste sesizabil,iar eu imi inclestez maxilarul si adopt o figura intimidanta.Ce mai intimidanta.Pe cine incerc eu sa sperii?
''Hmm,exact cum mi-am imaginat:stranse si sexy.''Adauga el in timp ce isi prinde barbia intre degete,de parca s-ar gandi mai departe...mai departe de materialul pantalonilor mei.Cum poate sa fie asa nerusinat?! Ma intorc pe calcaie si inaintez.Am,probabil e deja in masina si ma asteapta.Cand sa ies din sala imi intorc rusinata privirea spre el.Statea in fata prietenilor lui si discuta ceva.De parca mi-ar fi simtit ochii pe el,si-a rotit capul spre mine in mijlocul propozitiei lasate in aer.Niste fire de electricitate si-au facut aparitia pe sina spinarii.Prietenii lui si-au dat seama de atentis lui si si-au intors privirile,ghici unde,spre mine.Am rupt contactul vizual si am iesit pe usa,pornind acasa cu privirea lui intiparita in mintea mea.

Dimineata realizez ca arat ca un zombi.Nu am putut dormi deloc,deoarece ochii aia nu au putut sa ma lase in pace.Imi petrec dimineata ca in fiecare zi.Am nevoie de o schimbare majora.De data asta mi-am luat niste pantaloni mai largi,pentru orice eventualitate.Nu pot sa-mi imaginez cum poate sa fie asa idiot.Nu ma cunoste deloc,poate nu m-a vazut in viata lui si ce?Deja poate sa-mi atinga parte dorsala dupa cum vrea?Chiar daca am avut prieten,v-am zis.Am fost doar ca niste frati.Nu ne-am atins niciodata.Aveam planificat ca o s-o facem pentru prima data in ziua nuntii.Idiotul se crede asa de...de...Ah!
Am,parcheaza masina la perfectiune in cel mai apropiat loc de facultate.E o vreme cu soare,deci sper ca 'cineva' sa nu imi strice ziua.Am intrat pe usa si aproape ca mi-am facut cruce.Sfinte Sisoe,cate persoane incap pe niste holuri.Este o ingramazeala de nedescris.Oameni se grabesc spre salile de curs murmurand 'scuze' si 'da-te mai incolo'.
''Eu am biologie.Tu?''Ma intreaba Am dupa ce si-a revenit.Imi bag mana ingeanta si cotrobaiesc in ea pana imi gasesc orarul.Mate.Yey,ce bine.Singurul lucru care ma poate distrage de la baiatul ala este un exercitiu de matemetica greu.
''Mate''Chicotesc spre ea cu un zambet urias.Ea isi da ochii peste cap,neintelegand de ce imi place matematica.Of,of.Pe holuri se inputineaza studentii in semn ca imediat incepe cursul.Pe cand sa pornesc si eu,o voce ma face sa ma opresc.
''Francesca Schiavone sa se prezinte in biroul directorului''Inpietresc.De ce?Ce am facut? Imi derulez actiunile facute in curtea asta,dar nimic.
''Se pare ca ne despartim"Ma atentioneaza de parca nu as sti.Ii zambesc si pornesc spre sala.O urmaresc cu privirea pana coteste si dispare din raza mea vizuala.Imi revin si pornesc spre birou.Cu ajutorul hartii ajung.Acolo ma asteapta o secretare de varsta mijlocie.Este imbracata intr-o tinuta specifica ei.Imi zambeste cu caldura si imi intreaba numele.Dupa ce se uita peste niste foi,se ridica foarte usor in ciuda faptului ca are niste tocuri uriase.Frate,eu mi-as rupa gatul dupa primele 4 scari urcate sau coborate.Ma directioneaza spre o usa mare si bate la ea.Din spatele ei se aude un ''intra'' rece.Ea o deschide si imi face semn cu mana sa intru.Cand intru in incapere,in fata mea intalnesc un birous obisnuit.La birou sta o femeie de varsta secretarei.Ea este imbracata intr-un costum care se pupa perfect cu corpul ei subtire.Are coafura facuta la perfectiune si fara cusur.Priveste in niste foi si asteapta sa fac primul pas.
''Buna ziua!"Salut eu politicos cu un zambet pe fata.
"Ah,buna...,Francesca!"Isi ridica privirea spre mine si isi scoate ochelarii.
"Ia loc si sa incepe.Nu te-am adus aici,deoarece ai facut ceva rau.Ba dimpotriva am vazut dosarul tau cu note stralucitoare.Esti una dintre elevele cu cele mai bune note din facultate.Voiam doar sa te felicit"Incerc sa nu oftez in usurare.Ciudat.Ma cheama in birou ca sa ma felicite?Foarte ciudat.
''Multumesc!"Termin de discutat cu ea si ma ridic.Imi aranjez hainele pe mine si ma indrept spre usa.Pun mana pe clanta si imping.O inchid in urma mea si oftez usurata.Imi ridic privirea de pe clanta ca sa ma intalnesc cu el.
''Buna,angelo!"In primele secunde sunt vrajita de cuvantul acesta scos dintre buzele lui rozalii.Imi imaginez cum ar suna numele meu gemut de el.Fran,trezeste-te! Imi urla subconstientul meu.
''C-ce vrei?"Ma balbai cu cuvintele mele pe o voce ragusita pe care nu o cunosc.Probabil as vorbi incoerent daca ar trenuii.
''Nu am voie sa stau pe hol fara permisiunea ta?"Ma intreaba ironic,dar mentinandu-si ranjetul.
''Ba da,dar-"Nu-mi termin propozitia,deoarece niste tocuri sparg tacere.Secretara isi face aparitia si ne zambeste.De ce zambeste mereu?El sa indeparteaza de mine si doar atunci realizez ce aproape am fost de el.
"Alexander,iar ai intrat in belele?"Pune intrebarea cu atentia indreptata spre el.Alexander.Mrrr,ce nume frumos.Pe cand imi intorc atentia,imi dau seama ca am ramas singura pe hol.Ma pun in miscare spre sala de curs.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 22, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Alexander StoneWhere stories live. Discover now