Alex P.O.V
'-Ia te uita cine isi face prezenta!'toti si-au intors privirile spre usa.Se uitau de parca at fi vazut un elefant imbracat in balerina.Dupa ce am dat pe gat lichidul din paharul meu,mi-am intors si eu privirea.Pe usa clubului a intrat o fata imbracata in cea mai stupida rochie.Majoritatea fetelor erau imbracate...marog,dezbracate aproape complet.Cine poarta o rochie sub genunchi,cumanecile de trei sferturi si de culoare galbena la un club?!Ah,da,bineinteles ca noua fata din facultate a.k.a singura virgina din camin.Inca un lucru pe care nu-l inteleg:cum poate sa fie cineva sfanta intre picioare la aceasta varsta?
''-Cred ca tie,baiat al cuceririlor,nu si-ar desface picioarele pentru nimic!''a comentat Urs si toti au izbucnit in ras,mai putin eu.Copilul asta deja ma enerveaza si as vrea sa-i modelez fata.
''-Hahaha,de parca tie si-ar desface!''-am facut misto de el in continuare.El si-a strans mainile in pumni de la nervi.Practic,era un pachet de nervi,care ar exploda in orice clipa.
''-Daca ii iei virginitatea inntr-o luna,iti dau suma asta de bani''-in momentul urmator a pus un teanc de bani pe masa.Idiotul asta se joaca cu rabdarea mea.Apoi m-am uitat din nou in sala si am vazut-o stand singura intr-un colt.Se putea vedea pe fata ei ca nu se simte in largul ei.Avea un corp frumos,dar nu il punea in evidenta.Era frumoasa si cred ca as putea sa ma joc putin cu ea.M-am ridicat,am luat banii si m-am apropiat de fata lui Urs.Cand i-am trimis o privire plina de ura,s-a facut micut in scaunul lui.
''-Fac asta doar pentru distractie!''-i-am marait cat de gutural am putut.El doar a aprobat din cap.Imi venea sa rad cand i-am vazut fata plina de frica.M-am abtinut si am iesit din cladire cu o ultima privire la ea.
YOU ARE READING
Alexander Stone
FanficImi place sa visez la o lume unde nu exista baieti care se folosesc de mine. Imi place sa visez la o lume unde nu mi-as pierde puritatea in urma unei provocari. Imi place sa visez la o lume a mea,unde niciun Alexander Stone nu ma distruge.