Εχουν περασει αρκετοι μηνες απο το τοτε που τα φτιαξαμε με τον Αλκη και ολα πανε καλα.Εγω πλεον δεν εχω κανενα προβλημα με τα ποδια μου και συνεχιζω τα μαθηματα μποξ μαζι του.Ωρες ωρες αντι για μποξ απλα παιζουμε η φιλιομαστε αλλα δεν μπορουμε να αντισταθουμε ο ενας στο αλλον.Ενταξει καποιο διαστημα περασαμε πολυ δυσκολα αλλα ευτυχως τωρα ολα πανε καλα.Με εχει μαλακωσει και σαν ανθρωπο.Ποιος αυτος που δεν τον ενοιαζε κανεις και τιποτα..Το καλυτερο δεν το ξερετε!Πριν 2 μερες τελειωσαν οι εξετασεις(επικαιρο😢)και εχουμε κανονισει να παμε ολοι μαζι διακοπες.Θα παμε με τα κοριτσια για 5 μερες στην Παρο.4 Μερες ολοι μαζι χαλκιδικη δηλαδη η παρεα μου και η παρεα του Αλκη και 4 μερες οι 2 μας.Τα εχουμε κανονισει ολα.Τι θα παρουμε κτλ.Το μονο που με ανησυχει ειναι ο Αλκης..Δεν ξερω αλλα τωρα τελευταια συμπεριφερεται περιεργα.Σημερα θα βγουμε και ειπε πως θελει να μου μιλησει.Φοβαμαι τι θα ακολουθησει.Αμα με βαρεθηκε.?Αμα θελει να χωρισουμε?Οχι αποκλειται με αγαπαει και δεν θα με αφησει!Μου το υποσχεθηκε!
Αλεξ POV:
Γαμωτο μου!!!Τωρα πως θα της το πωω πως θα αντιδρασει?Δεν θελω να την χασω αλλα πρεπει να παω...ισως στο μελλον εχω μια σπουδαια καριερα αλλα δεν μπορω χωρις αυτη..Αυτη μου δινει θαρρος να συνεχισω..μονο αυτη ειναι παντα διπλα μου και εγω τι θα κανω γαμω!??Θα την αφησω?Πως θα της το πω.Αμα την δω να κλαιει θα καταρευσω.Μονο που θα σκεφτομαι ποσο πονο της προκαλεσα ποναω εγω ο ιδιος!!Και της υποσχεθηκα ταξιδι..Ειμαι ενας μαλακας!Ενας ψευτης.Αυτο ειμαι!!Βασως Pov:
Ωραια κλειδια λεφτα και ειμαι ετοιμη..Τι ωρα ειναι?Παρα πεντε..μια χαρα σε λιγο θα ερθει και ο Αλκης..Κουκλα ειμαι σημερα!Ναι μπορει να ακουγεται πολυ ψωνιστικο αλλα νομιζω πρωτη φορα γινομαι τοσο ομορφη και ολα για αυτονν.Το κουδουνι νομιζω ακουστηκε.Πηγα να ανοιξω..
-Γεια σου μωρο μου ειπα και του εδωσα ενα πεταχτο φιλακι.
-Στις ομορφιες σου σε βλεπω ειπε με ενα πονηρο αλλα και καπως ψευτικο χαμογελο.
-Αλκη εισαι καλα?
-Βασω πρεπει να μιλησουμε.
-Αλκη τι συμβαινει.
Με επιασε το χερι και καθησαμε στον καναπε.
-Βασω σαγαπαω πολυ ..παρα πολυ..απο τοτε που ειμαστε μαζι εχω ζησει τις καλυτερες μερες τις ζωης μου..
-Αλκη μπες στο ψητο..ειπε και αρχησα να βουρκωνω.
-Σαγαπω Βασω οσο κανεναν αλλον..αλλα..
-Αλλα τι Αλκη πες μου!!φωναξα.
-Αλλα δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι..ειπε και χαμηλωσε το βλεμμα του.Αρχησα να κλαιω.Ολο το μακιγιαζ ειχε γινει χαλια και φαινομουν σαν κλοουν.Αλλα γιατι?Υπαρχει μηπως αλλη?Τι στο διαολο επαθε ξαφνικα?
-Αρα θες να χωρισουμε!ειπα κλαιγοντας.
-Δεν θελω!!Σαγαπαω σου λεω!!
-Τοτε γιατι ρε Αλκη ?
-Επειδη αυτον τον χρονο εχω γινει πολυ καλος στο μποξ και εχω κερδισει πολλους αγωνες ..εχω βρει χορηγους στο εξωτερικο.Σπιτι φαι λεφτα προπονηση αγωνες...Ολα οσα παντα ηθελα!
-Ωραια μπορεις να πας και καλη σου τυχη σε οτι κανεις..Απλα φυγε απο το σπιτι μου.Πλεον δεν ειμαστε μαζι οποτε δεν νομιζω πως υπαρχει λογος να βρισκεσαι σπιτι μου ειπα οσο πιο πικρα μπορουσαα.
-Μην το κανεις σε παρακαλω...τον ειδα ειχε βουρκωσει.
-Αυτο δεν ηθελες?Χωρισαμε ωραια?Τωρα φυγε.
-Γαμωτο σαγαπ..
-Οχι δεν μαγαπας!τον διεκοψα.Αμα μαγαπουσες δεν θα εφευγες αλλα τα λεφτα και η δοξα ειναι πιο σημαντικα για εσενα..
-Ειναι ονειρο που ειχα απο παιδι.
-Ωραια πλεον μπορεις να το κανεις πραγματικοτητα..
-Θες να ερθεις μαζι μου? ειπε και ηρθε κοντα μου..
-Αλκη ειμαι 17..Δεν γινεται αυτο που λες!Δεν προκειται να με αφησουν!Θελω να μεινω εδω!Ολα οσα αγαπω εδω βρισκονται.Και δεν θα τα παρατησω ολα επειδη εσυ πλεον δεν με αγαπας.
-Σου λεω σαγαπαω!!
-Τοτε μεινε μαζι μου!!
-Ελα εσυ μαζι γαμω!!
Εκλεγα.Δυνατα.Τον ειδα..πρωτη φορα τον εβλεπα να κλαιει..5 σταγονες μετρημενες και μετα βλεμμα απελπισιας..
-Αλκη φυγε..ειπα σιγανα..
-Σαγαπαω Βασω..
-Απλα φυγε...
-Δεν μπορω γαμωτο να σε αφησω..
Ηρθε κοντα μου και μου σκουπισε να δακρυα.Μου σηκωσε το πιγουνι και με φιλησε..Ισως αυτο να ειναι το τελευταιο μας φιλι...Εμειναν μονο 2 Κεφαλαια μεχρι το τελος και τωρα το καταλαβα😢😢😢😱😱😱😱😱😱😱Το επομενο θα ανεβει λογικα αυριο βραδυ η μεθαυριο πρωι καο θα ειναι το προτελευταιο😢
ESTÁS LEYENDO
Ο Καινουργιος
Novela JuvenilΒΑΣΩ:16 Χρονων ψηλη αδυνατη μαθητρια της 2ας λυκειου με μακρια μαυρα μαλλια και ματια.Οχι και απο τα καλυτερα καιπιο ησυχα κοριτσια του σχολειουτηςαλλα παρολα αυτα καλη μαθητρια.Τρελενεται για το μποξ και εχει 4 καλες φιλες:την Ελενα την Φαιη Την Σο...