ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16

7.6K 422 18
                                    

Σημερα φευγει..Θα φυγει και θα μαφησει.Εγω παντα ημουν εκει γι αυτον αλλα μαλλον δεν το θεωρησε αρκετο.Ισως να φταιω εγω που φευγει.Ισως να μην τον ικανοποιησα αρκετα.Αλλα απο την αλλη εμενα μου φαινοταν χαρουμενος οπως ημουν και εγω με αυτον.Χαρουμενη.Ευτυχισμενη.Αυτη την στιγμη το μονο που θελω ειναι να φυγω και να παω καπου ηρεμα.Οκα τελειωσαν για μενα.Αυτος θα φυγει και εγω θα μεινω μονη.Αδεια και κενη.Γιατι ετσι νιωθω χωρις αυτον.Νιωθω μιση.Νιωθω την καρδια μου να σπαει στα 2.Σαν καποιος να την εχει ξεριζωσει και να την εχει κοψει στα 2.Αλλα οχι.Δεν θα τον κρατησω εδω.Θα κανει σπουδαια καριερα στο εξωτερικο και του αξιζει.Θα ειναι καλα.Θα ειναι χαρουμενος.Για μενα φοβαμαι λιγο.Τι θα απογινω χωρις αυτον...

Αλκης Pov

Γαμωτοο!Την ψαχνω παντου και δεν την βρισκω.Τι θα κανω τωρα.Και αμα εχει παθει κατι?Θεε μου!Πηγα σπιτι της μα δεν ηταν εκει.Μα που μπορει να πηγε?Θα παρω τηλεφωνο και τον Δημητρη.Πρεπει καποιος να με βοηθησει.Θα τρελαθω αμα εχει παθει κατι.Κατι εξαιτιας μου!!
-Δημητρη?
-Τι εγινε?
-Δεν μπορω να την βρω εχω ψαξει παντου και κοντευω να τρελαθω ρε μαλακα.Φοβαμαι πολυ γαμω.
-Ηρεμησε θα την βρουμε θα φωναξω και τους υπολοιπους.
-Σε ευχαριστω
-Συνεχισε να ψαχνεις σε λιγο θα ερθουμε και εμεις.Και μην με ευχαριστεις..
Το εκλεισα και συνεχισα να ψαχνω..Πρεπει να σκεφτω που μπορει να πηγε.Η Βασω ντρεπεται να την βλεπουν οι αλλοι οταν κλαιει αρα θα πηγε καπου ησυχα.Σε καποιο στενακι δεν εχει δουλεια να παει αρα που?Σε παρκο!!Σιγουρα ειναι σε ενα παρκο.Αλλα εκει ολο ανωμαλοι κυκλοφορουν!Πρεπει να την βρω πριν προλαβει να της κανεις κανενας κακο.Αρχησα να ψαχνω σε ολα τα παρκακια εκει κοντα μα αυτη πουθενα.Πλεον σταματησα..Δεν ξερω που ειναι και δεν σηκωνει το τηλεφωνο της.Ειναι ματαιο.Ισως τωρα να ειναι με κανεναν..ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ!Πρωτη φορα κλαιω για καποια.Και ολα επειδη εγω κανω μαλακιες!!
Τι ηταν αυτο που ακουστηκε.Γυρισα και ειδα μια κοπελα να παραπαταει και να ξαπλωνει σε ενα παγκακι.Κατι ελεγε.Την πλησιασα για να δω αμα ειναι καλα.
-Δεσποινια ειστε καλα?
Τοτε γυρισα και την ειδα.Ηταν αυτη.Τα μαλλια της μπερδεμενα.Τα ματια της κατακοκκινα και πρησμενα.Μαυροι κυκλοι εκανα την εμφανιση τους ενω ακομα και τα χειλια της ηταν σκισμενα.
-Βασω?
Δεν απαντησε απλα με κοιτουσε.Ηταν χαλια.Ετοιμη να πεσει κατω.
-Μωρο μου σε παρακαλω μιλα μου.
-Α..Αλκη?ειπε κλαιγοντας.
-Ναι μωρο μου εγω ειμαι ..ενω δακρυ εφυγε απο τα ματια μου.
Χαμηλωσα το βλεμμα μου και ειδα ενα μπουκαλι βοτκα και ενα πακετο τσιγαρα σχεδον αδειο
-Γαμωτο ποσο ηπιες?Και γιατι καπνισες τοσο γαμω!Ενα ακομα δακρυ εφυγε απο τα ματια μου.
Την ειδα εκλεγε και αυτην...Σηκωσε το χερι της και αρχησε να με χαιδευει.Σαν να ηταν πρωτη φορα.Φοβαμαι που την βλεπω ετσι...
-Μωρο μου κοιταξε με της ειπα και με κοιταξε στα ματια.
-Δεν προκειτε να φυγω..
-Τι?
-Δεν θα φυγω.Ειμαι ηλιθιος..νομιζα πως θα ειμαι ευτυχισμενος αμα πηγαινα αλλα δεν θα ειμαι και πλεον ειμαι σιγουρος γι αυτο..Σαγαπαω και δεν θα σαφησω.Σε ψαχνω παντου εδω και ωρες και μονο στην σκεψη οτι επαθες κατι η οτι ησουν με αλλον τρελαθηκα.Δεν μπορω χωρις εσενα.
-Μην φυγεις...ειπε και με αγκαλιασε.Λογικα δεν εχει καταλαβει οτι δεν προκειτε να φυγω και να την αφησω.
-Δεν θα φυγω μωρο μου στο υποσχομαι
-Σαγαπω
-Και γω σαγαπω.
Ειμασταν αγκαλια πολυ ωρα.Μεχρι που σηκωσε το κεφαλι της και με κοιταξε.Δεν εχασα την ευκαιρια και την φιλησα.Φοβηθηκα μην την χασω ,μην γλυστρησει απο τα χερια μου τελευταια στιγμη.
-Παμε σπιτι της ειπα
-Παμε.

Φτασαμε σε λιγα λεπτα την ξεντυσα και την εβαλα να κοιμηθει..Ξαπλωσα διπλα της.Δεν αργησε να μας παρει ο υπνος..Αγκαλια..Μαζι..

αυτο ειναι λοιπον το τελος της ιστοριαςς.Σας ευχαριστωω σε οσες εφτασαν μεχρι εδω και ζητω ενα συγνωμη γιατι δεν νιωθω ενταξει με αυτην την ιστορια μου.Πιστευω οτι δεν ειναι καλογραμμενη.Τελος παντων εχω ακομα μια ιστορια και πιστευω οτι αξιζει να ριξετε μια ματια αμα θελετεεε❤❤❤Ακομα σκεφτομαι υποθεση για μια ακομα ιστορια αλλα δεν ξερω ποτε θα την ξεκινησω.Αυτα λοιπον💙

Ο ΚαινουργιοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora